Dan heb jij weinig wedstrijden dit seizoen gezien.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:01 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hoge ballen vrij onzeker, uitkomen op momenten dat het niet moet. Blijven staan op momenten dat hij wel moet uitkomen. 1op1 vind ik hem echter zeer sterk en ook meevoetballend goed.
Van horen zeggen in interviews enzo is steek zeer te spreken over L'ami.. hij is ook aanmerkelijk beter geworden het afgelopen jaar.. Straalt meer vertrouwen in..quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zonder Stekelenburg had Ajax toch wel een paar plekjes lager gestaan na de eerste seizoenshelft.
Hij is onwijs gegroeid sinds de komst van l'Ami. Geen idee of het daar mee te maken heeft, maar hij keept echt heel sterk dit seizoen.
Inderdaad, volgens mij die 2-1 tegen slavia dit seizoen was nog zijn fout.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:01 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
uitkomen op momenten dat het niet moet. Blijven staan op momenten dat hij wel moet uitkomen.
Liever Piet.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:11 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Van horen zeggen in interviews enzo is steek zeer te spreken over L'ami.. hij is ook aanmerkelijk beter geworden het afgelopen jaar.. Straalt meer vertrouwen in..
Persoonlijk zie ik na het vertrek van Steek het liefste Gentenaar of Vermeer op goal..
Heb ik het over dit seizoen dan? Gewoon in zn algemeenheid.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan heb jij weinig wedstrijden dit seizoen gezien.
Cech heeft ook een fout gemaakt maar het is een geweldige keeper. Wilt niet zeggen dat Stekelenburg even goed is als hem maar hij doet heel goed dit seizoen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:11 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Inderdaad, volgens mij die 2-1 tegen slavia dit seizoen was nog zijn fout.
Ja, maar dit seizoen doet hij dat soort dingen nog amper.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:12 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Heb ik het over dit seizoen dan? Gewoon in zn algemeenheid.
Ik heb er trouwens heel wat gezien.
Dat is zeker waar, maar hij ziet er nog vaak te onzeker uit. Denk ook niet dat het ooit een echte topkeeper gaat worden.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:12 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Cech heeft ook een fout gemaakt maar het is een geweldige keeper. Wilt niet zeggen dat Stekelenburg even goed is als hem maar hij doet heel goed dit seizoen.
http://youtube.com/watch?v=8LodH8qMefsquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:11 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Velthuizen doet het ook heel goed dit seizoen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:12 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Cech heeft ook een fout gemaakt maar het is een geweldige keeper. Wilt niet zeggen dat Stekelenburg even goed is als hem maar hij doet heel goed dit seizoen.
Wat in het verleden is telt over het algemeen niet in de voetballerij.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:12 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Heb ik het over dit seizoen dan? Gewoon in zn algemeenheid.
Ik heb er trouwens heel wat gezien.
Dit seizoen is het echte top. Pakt 4 van de 4 penalties en heeft Ajax zeker al 5x voor onnodig puntverlies behoed.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:14 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, maar hij ziet er nog vaak te onzeker uit. Denk ook niet dat het ooit een echte topkeeper gaat worden.
Ik zou ook een voorkeur voor Velthuizen hebben.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Liever Piet.
Is ook veel meer "cult" dan die 2. En beter ook, denk ik.
True. Maar ik blijf achter m'n standpunt dat hij samen met Gomes de enige keeper is die punten pakt voor het team.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:11 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Hier zie je het niet echt goed, maar de bal gaat heel gemakkelijk over Stekelenburg heen (die ineen lijkt te kruipen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=8LodH8qMefs
Wat is er dan precies fout aan wat Stekelenburg hier doet?
Had hij moeten blijven staan dan?
Daarom.. vergeet niet dat Steek niet de oudste is.. keepers groeien langer door dan spelers dat doen.. Ze zeggen niet voor niets dat keepers pas rond hun 30ste op hun beste periode zijn..quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dit seizoen is het echte top. Pakt 4 van de 4 penalties en heeft Ajax zeker al 5x voor onnodig puntverlies behoed.
Het maakt hem niet uit waar die speelt hoorquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:16 schreef denthemen het volgende:
Engelaar komt toch niet, die is verrot van binnen. Die komt uit Rotterdam, zijn pa staat elke dag bij de training van feyenoord te kijken
Ik moet zeggen dat ik hem ook nooit hele wedstrijden zie keepen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dit seizoen is het echte top. Pakt 4 van de 4 penalties en heeft Ajax zeker al 5x voor onnodig puntverlies behoed.
En hoeveel wedstrijden van Heracles heb jij gezien dan?quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
True. Maar ik blijf achter m'n standpunt dat hij samen met Gomes de enige keeper is die punten pakt voor het team.
Ja dus?quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:16 schreef denthemen het volgende:
Engelaar komt toch niet, die is verrot van binnen. Die komt uit Rotterdam, zijn pa staat elke dag bij de training van feyenoord te kijken
Des te mooier als ie wel komt.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:16 schreef denthemen het volgende:
Timmer pakt ook punten voor Feyenoordquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
True. Maar ik blijf achter m'n standpunt dat hij samen met Gomes de enige keeper is die punten pakt voor het team.
Denk eerder dat hij niet komt omdat Twente de hoofdprijs gaat vragenquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:16 schreef denthemen het volgende:
Weinig van gemerkt anders. Het enige wat ik weet is dat hij zo nu en dan goed staat te keepen als de uitslag (in het nadeel van Feyenoord) hoger kon oplopen. Afgelopen weekend bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Timmer pakt ook punten voor Feyenoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |