Zou wel weer typisch Ajax zijn natuurlijk. Van Geel zit achter heel de eredivisie aan, maar Bradley laten ze lopen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:05 schreef HeatWave het volgende:
Bradley mag wel komen ja.
Nu maar hopen dat ze wakker zijn bij Ajax.
Nou, het lijkt me niet onredelijk. Het zou voor iemand van zijn potentie niet gek zijn om gewoon 30+ wedstrijden per jaar te maken op topniveau.quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:05 schreef S-Two het volgende:
En Krkic komt echt niet hoor, die speelt nu al regelmatig bij Barca.
Niet zonder reden, het is een goede speler met veel inzichtquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Heb te weinig gezien van Bradley om er over te kunnen oordelen, maar iedereen is hier buitengewoon positief zeg. Gebeurt hier vrij weinig
.
Dos Santosquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:01 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dan zou ik echt helemaal gek worden van blijdschap. Krkic is het ultieme talent zo´n beetje, en bij Barca maakt ie altijd een goede indruk, ook al is ie pas 17.
Kunnen we Dos Santos dan ook niet huren
Bojan![]()
Dos Santos
quote:Aad de Mos vreest vertrek Velthuizen als Ajax Stekelenburg laat gaan
Vitesse-trainer Aad de Mos verwacht dat doelman Piet Velthuizen de Arnhemmers gaat verlaten in het geval Maarten Stekelenburg bij Ajax vertrekt.
Aad de Mos vreest vertrek Velthuizen als Ajax Stekelenburg laat gaan
Stekelenburg staat onder meer in de belangstelling van het Engelse Tottenham Hotspur.
"Als Ajax-doelman Maarten Stekelenburg naar Tottenham Hotspur vertrekt, verwacht ik dat Piet Velthuizen heel moeilijk te behouden is," aldus De Mos in Voetbal International.
Ook Feyenoord werd al eerder gelinkt aan de talentvolle doelman.
Barca heeft met de terugkomst van Messi straks gewoon weer genoeg mogelijkheden voorin. Dos Santos als back-up achter de hand hebben moet genoeg zijn.quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
staat erg vaak basis bij barca,
laten ze onmogelijk gaan
quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:51 schreef Damzkieee het volgende:
Nooit kapot van geweest, Stekelenburg. Vind persoonlijk Vermeer/Gentenaar van gelijkwaardig niveau.
Nou issie het laatste anderhalf jaar toch wel een behoorlijk goede keeper geworden...quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:51 schreef Damzkieee het volgende:
Nooit echt kapot van geweest, Stekelenburg. Vind persoonlijk Vermeer/Gentenaar van gelijkwaardig niveau. Velthuizen ook een aardige showkeeper, maar mist de ervaring.
Hoge ballen vrij onzeker, uitkomen op momenten dat het niet moet. Blijven staan op momenten dat hij wel moet uitkomen. 1op1 vind ik hem echter zeer sterk en ook meevoetballend goed.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou issie het laatste anderhalf jaar toch wel een behoorlijk goede keeper geworden...
Dit seizoen is hij toch echt uitgebloeid tot een grote keeper. Ik weet niet welke wedstrijden jij hebt gezien, maar hij heeft ons aardig vaak uit de shit moeten trekken. De gestopte penalty van Hamdaoui bij een 2-1 voorsprong, van Van den Bergh (shame on you!) bij een 0-0 stand en nog een waar ik nu even niet op kan komen...quote:
Onzin.. die onzekerheid van Steek is allang verdwenen bij hoge ballen.. dat heeft hij een paar jaar geleden gehad.. maar nu is hij gegroeid als keeper..quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:01 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hoge ballen vrij onzeker, uitkomen op momenten dat het niet moet. Blijven staan op momenten dat hij wel moet uitkomen. 1op1 vind ik hem echter zeer sterk en ook meevoetballend goed.
Leuk dat je met feiten om de hoek komt, maar het was Everton die miste (shame on you!). Verder ben ik het eens dat hij beter geworden is, maar blijf ik erbij dat zijn vertrek en eventueel de komst van Velthuizen er niet veel gaat veranderen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dit seizoen is hij toch echt uitgebloeid tot een grote keeper. Ik weet niet welke wedstrijden jij hebt gezien, maar hij heeft ons aardig vaak uit de shit moeten trekken. De gestopte penalty van Hamdaoui bij een 2-1 voorsprong, van Van den Bergh (shame on you!) bij een 0-0 stand en nog een waar ik nu even niet op kan komen...
Maar hij keept gewoon voortreffelijk dit seizoen (tegen Vitesse & Roda thuis).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |