Hint: het is niet in Europaquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:38 schreef Dwan het volgende:
een dubbeldekker tjonge pffff,
mmmmm denk denk,
die van skande: Sydney??? en Karimo is............uhhhh die is listig maar uhh Frankrijk???
quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:38 schreef Dwan het volgende:
die van skande: Sydney???
Helemaal goed!quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:46 schreef NAKZ het volgende:
Die van Karimo lijkt me Fukuoka, Japan.
Degene die de stad van Skande goed heeft mag een nieuwe plaatsen!
Srry ik was me er even niet van bewust dat ik er een moest plaatsen, ik was al blij dat ik er een geraden had hahaquote:Op donderdag 31 januari 2008 17:45 schreef Skande het volgende:
[..]
![]()
@ Karimo:
Plaats je de volgende keer wat sneller een nieuwe stad? Dan kan het spel verder gaan. Als je geen tijd hebt, laat het dan ook even weten
quote:Op zondag 3 februari 2008 14:35 schreef Fogel het volgende:
Geneve, Zwitserland?
quote:Op zondag 3 februari 2008 14:49 schreef Catullus het volgende:
Como, Italië?
Bergen, noorwegen?quote:Op zondag 3 februari 2008 17:41 schreef Fogel het volgende:
[ []afbeelding[/url] ]
Helaasquote:
quote:Op zondag 3 februari 2008 21:21 schreef Catullus het volgende:
Anchorage, Alaska?
quote:
De grotere Noord-Amerikaanse steden zijn inderdaad altijd wel makkelijk te vinden. Het zijn er niet zoveel en de zuidelijke steden zien er vaak anders uit dan de noordelijke...quote:Op maandag 4 februari 2008 17:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
![]()
Is er eigenlijk een Amerikaanse stad die je niet herkend? (ook al was deze met Mt Rainier op de achtergrond misschien wat makkelijker dan de rest)
quote:Op maandag 4 februari 2008 22:39 schreef EagleJ het volgende:
Rio de Janeiro, Brazilië?
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 12:16 schreef macondo het volgende:
La Paz, Bolivia?
quote:Op maandag 4 februari 2008 18:06 schreef Skande het volgende:
[..]
De grotere Noord-Amerikaanse steden zijn inderdaad altijd wel makkelijk te vinden. Het zijn er niet zoveel en de zuidelijke steden zien er vaak anders uit dan de noordelijke...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |