Ik wil bij een land als UK geen finale met 5 stemmen (waardoor we meteen weten waarom hij nog meedoet). Als het Girl in the Cafe was geweest, had ik daar nu ook tegen gestemd.quote:Op woensdag 16 januari 2008 03:29 schreef cwk het volgende:
SoK. Vindt je The Servant nu zo matig dat je niet daad bij woord voegt en tegen die Amerikaan stemt?
Mja. Ik ga niet om dat principe op een film stemmen die ik gewoon niet Brits vind. Bovendien is er genoeg tijd geweest voor de vaste kliek hier om The Servant te kijken, ze weten waar ze hem moeten vinden. Sterker nog, het bevreemd me dat dat nog niet is gebeurd.quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik wil bij een land als UK geen finale met 5 stemmen (waardoor we meteen weten waarom hij nog meedoet). Als het Girl in the Cafe was geweest, had ik daar nu ook tegen gestemd.
Ik snap em niet?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
of roepen we 't meteen uit tot "ranja had gelijk"-tournament?
ranja, de doemdenker die stelde dat er in theorie ooit een groot tournament (UK had 200+ deelnemende films) zou kunnen worden gewonnen door een film die vrijwel niemand heeft gezien, door de regeltjes die we toepasten (die hij niet tof vond). We zeiden toen allemaal dat hij zeurde en dat het nooit zover zou komenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:03 schreef cwk het volgende:
Ik snap em niet?
O'ja, die was natuurlijk begonnen ermee.quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:14 schreef Mike het volgende:
Bedankt SoK! En Gorro ook nog, volgens mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |