Heeft ABB wandcontactdozen en schakelaars in het assortiment danquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:39 schreef Dash-X het volgende:
[..]
Wordt waarschijnlijk holec of ABB materiaal (pa werkt bij abb en die kan wel wat regelen voor een mooi prijsje). Zitten nu dus 3 groepen in en we komen uiteindelijk op 6 uit. Wordt dus een kastje met 2 aardlekschakelaars + 6 groepen.
Pff ik zat te slapen, zat aan de meterkast te denken. En ABB heeft inderdaad wel schakelmateriaal ,Bush Jaeger is allemaal ABB spul.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:26 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Heeft ABB wandcontactdozen en schakelaars in het assortiment dan
T wordt zeker mooiquote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:30 schreef egg-bird het volgende:
Tjonge. wel een mooie keuken hoor (tenminste wat we er nu van kunnen zien )
Heb de topic nu een aantal keer doorgeklikt maar vind t op de een of andere manier nog steeds zonde van de open haard.
Pfff was het maar zo verquote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:12 schreef phluphy het volgende:
Wordt mooi!![]()
En succes weer, met dat-wat-bijna-de-laatste-loodjes-worden!
Weer even een nieuwe update! Het gaat op het moment even niet zo voor de wind. De belangrijkste klusserd (pa) Heeft griep sinds vrijdag en in de tussentijd zijn we dus geen drol opgeschoten met de keuken. Best wel een beetje balen want volgend weekend gaan ze de caravan wegbrengen naar z'n plekkie voor de zomer. Ook dan wordt er dus niet gewerkt aan electra, gas en dat soort dingen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:09 schreef Nanook24 het volgende:
Het gaat allemaal weer even voor de wind als ik je laatste foto's zo zie Dash. (Ok op de scheve muur na dan)
Ik ben ook heel benieuwd naar foto's van de keuken als hij af is.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:41 schreef Dash-X het volgende:
En de kickspace voor de keuken komen ook deze week binnen:
Ja die kickspace is een mooie oplossing. De duurste variant leverde gelukkig genoeg vermogen. Ik heb ook naar designradiatoren gekeken maar om 3000 watt te halen ben je heeeeel veel centen kwijt.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:55 schreef naaa het volgende:
[..]
Die wil ik ook hebben!
Maar onze keuken is voor alsnog niet aan de beurt.
Door jouw gekozen schakelmateriaal is ook van Busch-Jaeger (onderdeel van ABB), alleen dan een andere serie, namelijk Future.
Zelf hier in huis de standaard Reflex SI serie gecombineer met de Solo serie.
Ik vind dat opschieten wel meevallen eigenlijkquote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:52 schreef Re-Vision het volgende:
Zie er super netjes uit, jullie schieten echt op. erg leuk om mee te kijken/lezen bij de verbouwing van een ander.
Ook handig voor tips etc!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |