Ja gestaag, vandaar ook de weinige reacties hier afgelopen week. Vriendinlief was hier ook en we hebben savonds vaak voor dood op de bank gelegenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:55 schreef phluphy het volgende:
En Dashke, hoe vordert ge?
Nou ik denk dat ik er goed aan doe om, als de keuken eenmaal staat en er niet zo'n druk meer op zit, het wat rustiger aan te doen. Opzich heb ik geen haast dus heel erg is het niet om er later in te gaan. Blijft natuurlijk jammer want je wil er zo snel mogelijk in maar m'n rust is me toch ook wel belangrijk.quote:Op maandag 4 februari 2008 18:51 schreef CarOnline het volgende:
Waahahaaat een werk! Gaat het nog lukken voor 1 maart denk je?
succes!
Ja en dat is dan alleen nog maar de lijst wat af moet voor de stucerquote:Op maandag 4 februari 2008 21:25 schreef phluphy het volgende:
Goeie genade Dash. Wat een lijst nog hé! Ik las elders dat je het wel een beetje beu bent. Nou, dat kan ik me goed voorstellen! Op een gegeven moment wil je gewoon wónen, in plaats van werken.
Wij moeten op zich ook nog één en ander doen, maar we kunnen wel alvast echt wonen, en daarna ruimte voor ruimte aanpakken. En daarbij zijn onze klussen niet zo rigoreus als die van jou.
(Behalve het buitenwerk dan, maar dat gaan we dan ook deels uitbesteden).
Ik wens je heel veel succes met je lijst. Ik hoop dat het vanaf nu allemaal meezit en lekker soepeltjes (en snel!) zal vorderen!
Nou ik had dus van tevoren dit ook anders voorgesteld hoorquote:Op woensdag 6 februari 2008 18:36 schreef phluphy het volgende:!!
Ik heb immens respect voor mensen die aan zo'n klus willen beginnen. Het ziet er uit alsof het nóóit meer goed gaat komen.Maar inderdaad, na het stucwerk ziet het er al een stuk beter uit, en geeft het weer hoop.
![]()
Maarreh, wat is die spleet in de hoek van de muur/plafond op de één na laatste foto?
Succes maar weer, jullie blijven het nodig hebben met zo'n hels karwei!
Laminaat komt er beneden overal, doorgelegd naar de halletjes. Keuken gaan we idd zelf (ik, pa, oom) plaatsen. Is wel te doen met z'n 3. Mn oom is wat klussen betreft echt geniaal (op electra na) en mijn pa kan weer veel met electra, leidingen. Ik kan weinig op beide gebieden maar wel assisteren enzo :pquote:Op woensdag 6 februari 2008 18:55 schreef phluphy het volgende:
Wat kwam er ook al weer beneden op de vloer?
En ga je de keuken zelf inbouwen?
Je legt toch het laminaat sowieso een cm van de muur af? Hier op mijn huidige slaapkamer gaat dat wel goed in ieder geval.quote:Op donderdag 7 februari 2008 09:11 schreef Fe2O3 het volgende:
Als je laminaat doorlegt is het handig om bij deuropeningen toch een drempel te leggen (het laminaat niet door de opening heen leggen) als het krimpt/uitzet kan het nergens heen dan
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:20 schreef phluphy het volgende:
Hang in there! Nog maar een paar weekjes doorbuffelen.![]()
Mag ik het daar even niet mee eens zijn? Ik heb samen met Dinooo hier beneden 66 m2 aan laminaat (door)gelegd, van de woonkamer met aan de zijkant de hal en aan de zijachterkant de keuken. Gewoon niet 1 cm maar wel overal 1,2 - 1,6 cm van de kant af gelegd, plakplint erover, klaar. Nog nooit geen problemen gehad.quote:Op donderdag 7 februari 2008 09:11 schreef Fe2O3 het volgende:
Als je laminaat doorlegt is het handig om bij deuropeningen toch een drempel te leggen (het laminaat niet door de opening heen leggen) als het krimpt/uitzet kan het nergens heen dan
Wordt waarschijnlijk holec of ABB materiaal (pa werkt bij abb en die kan wel wat regelen voor een mooi prijsje). Zitten nu dus 3 groepen in en we komen uiteindelijk op 6 uit. Wordt dus een kastje met 2 aardlekschakelaars + 6 groepen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:03 schreef Vonkenboer het volgende:
Wat voor schakelmateriaal ga je gebruiken in deze woning ?
Haha ik probeer het bij te houden maar ik kom gewoon tijd te kort. Lange dagen en dan vandaag de hele dag projectmanagement training (terwijl pa + oom alle leidingen en electra aan het leggen zijn oor de keuken) en toen ik op de terugweg even langs ging had moeders al een stuk muur gesaust van de woonkamer en de hele hal aan de voorkantquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:11 schreef phluphy het volgende:
Wow wat zijn jullie opgeschoten!![]()
Je vertelt niets over de keuken...die zou toch gisteren geleverd worden?
De stuccer zal nu wel bijna klaar zijn boven? Dan moet nog de badkamer, de keuken, de plinten en .... wat verder nog?![]()
![]()
![]()
Ik moet het wel een beetje bijhouden he.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |