Een waterdicht plan..quote:Op woensdag 16 januari 2008 01:02 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
precies
huub neuken voor de kooi in
quintin voor de deal met achter
jaap voor de backup
ze heeft het er wel vaker over gehad, maar ik heb niks gezien... (er ook niet naar gezocht)quote:Op woensdag 16 januari 2008 01:17 schreef neehe het volgende:
Heeft iemand trouwens bij zeurlene littekens gezien van dat zware auto ongeluk ?
bij beauty en de nerd had ze het ook al over haar ongeluk, dus dat geloof ik wel.quote:Op woensdag 16 januari 2008 01:28 schreef neehe het volgende:
In dat stukje staat : en doordat ongeluk die ze zegt gehad te hebben.
Ze zegt zelf dat ze een zwaar auto ongeluk heeft gehad, dan zou je toch littekens moeten zien.
Dat moet toch opvallen als ze in badpak loopt.
Bij Clair vroeg men al snel hoe ze aan dat litteken kwam.
Het kan een lul verhaal zijn, maar ook niet.
Een dik verhaal over het Tilburgse verleden van Selene. Maar Selene woonde in Brasschaat en Antwerpen. Daar is ze naar school geweest. Ze woonde, toen ze de eerste keer in DGK kwam, pas 3 weken in Tilburg .....quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:51 schreef Lady-night het volgende:
Van RF:
Hieronder de tekst uit de brief
"Ik ken Selene van drama les die we kregen in Tilburg op factorium. Drama les hield in acteer lessen.
<knip, heel lang verhaal>
........
Het is wel opvallend dat in de popupoll-week het konijnen van B&A vakkundig uit beeld wordt gehouden.quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Een dik verhaal over het Tilburgse verleden van Selene. Maar Selene woonde in Brasschaat en Antwerpen. Daar is ze naar school geweest. Ze woonde, toen ze de eerste keer in DGK kwam, pas 3 weken in Tilburg .....
quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:11 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is wel opvallend dat in de popupoll-week het konijnen van B&A vakkundig uit beeld wordt gehouden.
Alles om Brian maar in een goed daglicht te zetten.....
tv uitzendingen weet ik niet, maar op de streams zijn ze niet meer uitgebreid konijnend te zien geweest toch?quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heb je het over de tv-uitzendingen?
Het is me niet duidelijk wat de relatie van dit verhaal is met de qoute van mijn postquote:Op woensdag 16 januari 2008 08:11 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is wel opvallend dat in de popupoll-week het konijnen van B&A vakkundig uit beeld wordt gehouden.
Alles om Brian maar in een goed daglicht te zetten.....
Wat wel kan kloppen, Amanda heeft vaak genoeg geroepen dat ze ongesteld is.quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:16 schreef Verida het volgende:
[..]
tv uitzendingen weet ik niet, maar op de streams zijn ze niet meer uitgebreid konijnend te zien geweest toch?
Mhh..ik stream wat minder de laatste tijd, daarom vroeg ik het aan jou....quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:16 schreef Verida het volgende:
[..]
tv uitzendingen weet ik niet, maar op de streams zijn ze niet meer uitgebreid konijnend te zien geweest toch?
Ja en? Brian, de RAT, gaat liever via haar rioleringssysteem naar binnen..quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat wel kan kloppen, Amanda heeft vaak genoeg geroepen dat ze ongesteld is.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het is me niet duidelijk wat de relatie van dit verhaal is met de qoute van mijn post
Amanda heeft nu haar maandelijkse periode,quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat wel kan kloppen, Amanda heeft vaak genoeg geroepen dat ze ongesteld is.
prima toch...... ik zie liever gesprekken dan dat gekonijnquote:Op woensdag 16 januari 2008 08:16 schreef Verida het volgende:
[..]
+quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:06 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Amanda heeft nu haar maandelijkse periode,
maar dat maakt niet uit , het gaat toch via de andere kant.
Maar het is opvallend dat deze week de streams vanaf het moment
van konijnen naar elders vertrekken .
Wat heb jij voor foto gestuurd naar Huub ? Daar ging het vannacht over.quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:11 schreef Desii het volgende:
[..]
prima toch...... ik zie liever gesprekken dan dat gekonijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |