Deze Mondeo is idd een mooie bak, maar het blijft een Ford. Dusquote:Op maandag 21 januari 2008 01:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al, erg mooie kar en daar kun je voor de leaseprijs van TS een volgehangen topversie station van kopen...
Alleen is het wellicht wel een doorsnee bak waar over een tijdje half goed vertegenwoordigend Nederland in rond rijdt...
Hoe zit dat eigenlijk?quote:Op maandag 21 januari 2008 20:05 schreef draaijer het volgende:
[..]
Deze Mondeo is idd een mooie bak, maar het blijft een Ford. Dus
De 5 cilinder turbo in de ford is idd van Volvo, maar dat maakt van een Ford nog geen Volvo.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:54 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk?
Hebben Volvo V70 en Ford Mondeo dezelfde motoren en onderstel?
Als ik op carbase kijk lijkt het wel verrekte veel op elkaar; iig. de motoren.
Mag ook wel. ¤35K ipv. ¤45K is idd. een paar treden lager.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:07 schreef draaijer het volgende:
[..]
De 5 cilinder turbo in de ford is idd van Volvo, maar dat maakt van een Ford nog geen Volvo.
Ik vind een Ford toch een aantal treden lager staan.
Ben ik helemaal met je eens.. Prima familie bak.. Ziet er goed uit, maar ik ben een proleet in hart en nieren en dus kan ik gewoon niet in een Ford gaan rijden ha ha haquote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:14 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Mag ook wel. ¤35K ipv. ¤45K is idd. een paar treden lager.![]()
Die Mondeo is, denk ik, geen slechte tweedehands particuliere koop over een paar jaar.
Zo'n proleet ben je niet als je een kale 5-serie of A6 overweegt.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:24 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens.. Prima familie bak.. Ziet er goed uit, maar ik ben een proleet in hart en nieren en dus kan ik gewoon niet in een Ford gaan rijden ha ha ha
Indeedquote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:30 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Zo'n proleet ben je niet als je een kale 5-serie of A6 overweegt.
Dat is dan helemaal net-niet zegmaar...wel een duur model, maar eigenlijk niet kunnen betalen..weet niet wat ik erger vind eigenlijk
True true, mede het bovengenoemde overweeg ik ook om die beide auto's NIET te kiezen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:30 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Zo'n proleet ben je niet als je een kale 5-serie of A6 overweegt.
Dat is dan helemaal net-niet zegmaar...wel een duur model, maar eigenlijk niet kunnen betalen..weet niet wat ik erger vind eigenlijk
Chip mag niet, maar wat niet mag is wel heel erg leuk.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:47 schreef Sloper het volgende:
Nieuwe A4 2.7TDI met wat meuk(sowieso quattro met dat koppel) erop, niet meer over nadenken![]()
Kan ja altijd nog een lekkere chip erin laten zetten
![]()
Als het tussen die 2 zou gaan, zou ik waarschijnlijk voor de V70 gaan. Die heb ik gevoelsmatig hoger in rang staan (qua status enzo dan).quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:51 schreef draaijer het volgende:
[..]
True true, mede het bovengenoemde overweeg ik ook om die beide auto's NIET te kiezen.
De Volvo V70 is nagenoeg helemaal compleet. Leer, elek. stoelen, parkeersensoren bla bla bla
De A4 2.7 Tdi, kan met een Pro Line pakket.. Dus Xenon en nog wat gadgets.
Mij hoor je niet klagen hoor.
Ik heb een tijdje in een A6 2.7TDI, zonder quattro gereden. En die kwam eigenlijk echt tractie tekort. Het TC-lampje draaide echt overuren als je een beetje rap optrok of door de bocht ging. Kan je niet ipv leer, de quattro nemen?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:55 schreef draaijer het volgende:
Leuk de 2.7 TDi automaat kan met Pro Line en volledig leerDan hebben we nog ca. Euro 35 per maand over
Nog een beetje puzzelen om ook die 35 E op te makenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:55 schreef draaijer het volgende:
Leuk de 2.7 TDi automaat kan met Pro Line en volledig leerDan hebben we nog ca. Euro 35 per maand over
Die is er (nog) niet voor de nieuwe A4.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:10 schreef Sloper het volgende:
overigens is een 2.0TDI 170pk quattro ook niet behelpen hoor....
De 2.0TDI 170pk? Of de quattro? Volgens mij issie dr zo gewoon al....quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:13 schreef M5 het volgende:
[..]
Die is er (nog) niet voor de nieuwe A4.
Geen 170 pk 2.0 TDI, en dus ook niet i.cm. quattroquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:26 schreef Sloper het volgende:
[..]
De 2.0TDI 170pk? Of de quattro? Volgens mij issie dr zo gewoon al....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |