Zou kunnen, maar hopelijk kan het toch via de stream.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:58 schreef SoupNazi het volgende:
Snagit?
Thanks, werkt goed!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:17 schreef Spike1506 het volgende:
Ik gebruik altijd Orbit.
Na het installeren gewoon naar site gaan van uitzending gemist, filmpje openen, rechtermuisknop in de buurt van het filmpje en dan zie je vanzelf wel iets met betrekking tot het downloaden ervan.
*kickquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:50 schreef nlboy het volgende:
Helaas werkt Orbit niet meer?Weet iemand misschien een gratis alternatief?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | local name=$1; shift; mplayer -really-quiet -dumpstream $(mplayer -v -v "$@" 2>/dev/null | grep "mms:" | awk '{print $NF}' | sed -e 's/"//g' -e 's/\/>//g') -dumpfile $name 2>/dev/null } function rtlgemist() { local name=$1; shift; mplayer -really-quiet -dumpstream $(mplayer -v -v -frames 0 "$@" 2>/dev/null| grep wmv | grep -v asf | grep REF | perl -p -e 's#.*REF HREF="(http://av.rtl\S+)".*#$1#' -) -dumpfile $name } function sbsgemist { local name=$(basename "$@") local loc=$(mplayer -v -v -playlist "$@" 2>&1 | grep "Ref" | grep $name | cut -d "\"" -f 2) mplayer -dumpstream -dumpfile "$name" $loc if [ ! -e "$name" ] ; then sleep 5 sbsgemist "$@" fi } |
Erg leuk allemaal, maar voor de RTL programma's heb je hier sinds kort niets meer aan, omdat RTL over is gegaan tot het beveiligen met DRM van vrijwel alle videostreams. Downloaden kan natuurlijk nog steeds, alleen kun je nu offline niets meer beginnen met de gedownloade bestanden.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:26 schreef fireflie het volgende:
dit filmpje laat een manier zien om filmpjes te downloaden van oa. uitzending gemist.nl
je kunt met dit progammatje ook downloaden van:
Youtube.com
Uitzendingemist.nl
SBS gemist.nl
net 5
veronica
rtl 4
rtl5
rtl6
hier is het filmpje dan:
http://zideo.nl/index.php?playzideo=6b3457566d6c6c71&zideo=6c5957616d56303d
het is een makkelijke manier ik gebruik het zelf ook,
gewoon eve dat progje downloaden![]()
groetjes,
Ja dat is dus echt kut. Nu kan ik niet meer RTL gemist kijken op mijn HDXquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:05 schreef Riparius het volgende:
[..]
Erg leuk allemaal, maar voor de RTL programma's heb je hier sinds kort niets meer aan, omdat RTL over is gegaan tot het beveiligen met DRM van vrijwel alle videostreams. Downloaden kan natuurlijk nog steeds, alleen kun je nu offline niets meer beginnen met de gedownloade bestanden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |