www.mac.tudelft.nl, 4e post van boven.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:27 schreef Merkie het volgende:
[..]
Handig. Hoe kom jij bij dat linkje terecht? Anders moet ik in het vervolg heulemaal MyAT gaan doorspitten naar dat ene topic.

Whehehe dat gaat grappig worden. Als ik een mac zou hebben zou ik echt meteen kunnen stoppen met mijn technische opleiding omdat pakweg 75% van de software die ik nodig heb te specifiek is en daardoor niet beschikbaar is voor macquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:37 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
www.mac.tudelft.nl, 4e post van boven.
 en het lijkt me erg sterk of dat bij de TU anders is. Ze hadden zo'n actie beter bij een school kunnen doen waar men niet zoveel specifieke software nodig heeft.
 en het lijkt me erg sterk of dat bij de TU anders is. Ze hadden zo'n actie beter bij een school kunnen doen waar men niet zoveel specifieke software nodig heeft.

Beetje jammer inderdaad. Had ik niet verwacht van 'gulle' Steve.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:36 schreef Kadiladio het volgende:
[ afbeelding ]!!!
Da is toch kansloos. Gaan ze dat ding voorzien van een micro-DVI poort waarmee het extra makkelijk is om presentaties te geven, en dan krijg je niet eens standaard een remote'tje bij.

Lijkt me niet..quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:51 schreef Kadiladio het volgende:
Zou die MacBook Air superdrive met usb aansluiting ook met de gewone MacBook werken? Ik ben nog op zoek naar een externe dvd-brander, en deze is wel heel tof.
quote:Inhoud van de verpakking
MacBook Air SuperDrive met ingebouwde USB-kabel
Gebruikershandleiding
Systeemvereisten
MacBook Air-computer
Afmetingen
Grootte: 139 x 139 x 17 mm
Gewicht: 320 gram

Matlab & Maple is all I need. Maar goed, heb geen Apple computer en ben op korte termijn ook niet van plan er één te kopen, dus wat doe ik eigenlijk hier.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:48 schreef Wouser het volgende:
[..]
Whehehe dat gaat grappig worden. Als ik een mac zou hebben zou ik echt meteen kunnen stoppen met mijn technische opleiding omdat pakweg 75% van de software die ik nodig heb te specifiek is en daardoor niet beschikbaar is voor macen het lijkt me erg sterk of dat bij de TU anders is. Ze hadden zo'n actie beter bij een school kunnen doen waar men niet zoveel specifieke software nodig heeft.

Dat hangt helemaal van je studie af. Met Matlab, Maple, Labview en Latex die allemaal native Mac-versies hebben kom ik een heel eind. Dan heb ik alleen geen Origin, maar gebruik ik bijna nooit (en het is toch al een kutprogramma om mee te beginnen).quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:48 schreef Wouser het volgende:
[..]
Whehehe dat gaat grappig worden. Als ik een mac zou hebben zou ik echt meteen kunnen stoppen met mijn technische opleiding omdat pakweg 75% van de software die ik nodig heb te specifiek is en daardoor niet beschikbaar is voor macen het lijkt me erg sterk of dat bij de TU anders is. Ze hadden zo'n actie beter bij een school kunnen doen waar men niet zoveel specifieke software nodig heeft.

en tjah helaas wat jij daar stelt geldt helaas niet voor mij
 en tjah helaas wat jij daar stelt geldt helaas niet voor mij  als ik alleen dat nodig had gehad kon ik ook wel een appeltje kopen. Maar misschien over een jaartje
 als ik alleen dat nodig had gehad kon ik ook wel een appeltje kopen. Maar misschien over een jaartje  dan gebruik ik deze laptop die ik nu gebruik als laptopje voor only-windows gevallen
 dan gebruik ik deze laptop die ik nu gebruik als laptopje voor only-windows gevallen  

Je kan een eventuele MacBook (Pro/Air) natuurlijk ook voor only-Windows gevallen gebruiken met Bootcamp of Parallels.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:08 schreef Wouser het volgende:
Labview heb je zeker legaalen tjah helaas wat jij daar stelt geldt helaas niet voor mij
als ik alleen dat nodig had gehad kon ik ook wel een appeltje kopen. Maar misschien over een jaartje
dan gebruik ik deze laptop die ik nu gebruik als laptopje voor only-windows gevallen

Extra adapter. Tenminste, voor ethernet.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:36 schreef E.T. het volgende:
Ik vind 't wel een echt groot gemis dat er geen FireWire of Ethernet op zit
Wij delen onze internet verbinding in ons chalet nl. op die manier

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |