De enige laptop met een 1.8" HDD die is ken ik de Packerd Bell XS20, en Windows XP heeft daar een boottime van enkele minuten op.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:12 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ik zou even wachten op een benchmark van die 1.8" HDD. Volgens mij is dat een vertragende factor waar je U tegen zegt. Tenzij je voor de SSD gaat natuurlijk. Dan heb ik niets gezegd.

Hoe kom jij aan 1494?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:27 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Zo, met mijn studentenkorting lijkt de MBA al een stuk betaalbaarder: ¤1.494,64. Toch maar even een staatslot gaan kopen ofzo.
Edit: Gewicht: 1,36 kg

!!!
!!! 

Dat is juist slim van ze.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:36 schreef Kadiladio het volgende:
[ afbeelding ]!!!
Da is toch kansloos. Gaan ze dat ding voorzien van een micro-DVI poort waarmee het extra makkelijk is om presentaties te geven, en dan krijg je niet eens standaard een remote'tje bij.

12% korting op alle Macs, Apple on Campus van de TU Delft.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan 1494?
Met Onderwijskorting zit ik hier aan 1596 inc, 1342 ex btw.

12% dat is lekker zegquote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:47 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
12% korting op alle Macs, Apple on Campus van de TU Delft.

wat een stom ding.
 wat een stom ding.

En dat ik het ook nog eens een stom ding kan vinden en daarmee de applestuberende lui hier tegen de haren in kan strijkenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je hem niet te kopen.

Ik denk dat dat hem behoorlijk lelijk zou maken, met de huidige deurstop vorm.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:04 schreef nietzman het volgende:
Wel erg matig dat de accu niet zelf te vervangen is, vooral aangezien mijn powerbook al bijna aan z'n derde accu toe is.

't Is dat Apple on Campus precies?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:47 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
12% korting op alle Macs, Apple on Campus van de TU Delft.

Een speciaal contract dat Apple heeft afgesloten met sommige universiteiten en hogescholen. Je krijgt dan meer korting, en volgens mij is er dan ook iets geregeld met ondersteuning op locatie ofzo.quote:

Gelukkig hoef je hem ook niet tof te vinden.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je hem niet te kopen.

Idd.. voor mij is het een mooi plaatje maar voor de rest een nutteloos apparaat. En inderdaad Apple kennende zal er nog het nodige aan mankeren. Die ervaring heb ik dan ook weer.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:16 schreef Sjoewe het volgende:
Sorry dat ik zo negatief over kom, maar ik ben vooral benieuwd naar alle kinderziektes

Handig. Hoe kom jij bij dat linkje terecht? Anders moet ik in het vervolg heulemaal MyAT gaan doorspitten naar dat ene topicquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:22 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Een speciaal contract dat Apple heeft afgesloten met sommige universiteiten en hogescholen. Je krijgt dan meer korting, en volgens mij is er dan ook iets geregeld met ondersteuning op locatie ofzo.
Hier kan je zien wat de prijzen zijn bij de TU Delft: Apple on Campus TU Delft (TU Delft, Delft)
 .
.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |