Ik vind het anders best vleiend en als ze het voor de lol doen kan ik daar de humor ook wel van in zien.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Denken mannen echt dat vrouwen dat leuk vinden?
Ik vind het wel leuk iig als het me gebeurt. En volgsn vrouwenblaadjes en zo vinen vrouwen het leukquote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Denken mannen echt dat vrouwen dat leuk vinden?
Daar heb ik geen gefluit voor nodigquote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik voelde me anders vernederd tot in m'n tenen en ik zit nu te huilen van de onzekerheid, dus van mij hoeft het niet zo.
Er word alleen gefloten naar knappe vrouwen hoorquote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik voelde me anders vernederd tot in m'n tenen en ik zit nu te huilen van de onzekerheid, dus van mij hoeft het niet zo.
toffe avatarquote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:07 schreef Grulez het volgende:
[..]
Daar heb ik geen gefluit voor nodig
Tuurlijk niet. In 90% van de gevallen is het om de gek met je te hebben.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Er word alleen gefloten naar knappe vrouwen hoorDus wees blij
Ontzettende onzin. 99% van de kerenomdat ze je een lekker ding vinden.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. In 90% van de gevallen is het om de gek met je te hebben.
Ik ook niet, maar misschien herken je een paar op de video:quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:31 schreef ForumGek het volgende:
Wie heeft er gisteren op Groote Markt lopen zingen?
Ik niet
Hee lekkerding, wat doe jij hier?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:12 schreef TheSorrow het volgende:
killemo.swf
Niet zo moralistisch doen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb een 6 op een vak wat ik helemaal niet heb gedaan.. Op zich kan ik de punten wel gebruiken, maar het is wel zo eerlijk om het even te melden hè?
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |