Face2face-communicatie, naar ik mag hopen...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:50 schreef iamredleader het volgende:
Nog even over de TT: hyves is heel erg 2006... 2007 was facebook, wat wordt 2008?
Of het kluizenaarsbestaan wordt een ragequote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Face2face-communicatie, naar ik mag hopen...
Ik vond het ook behoorlijk sneu van mezelf, maar hij stond toevallig in de zelfde dir als wat andere mp3s (ik sorteerde vroeger op datum van binnenkomst/jaartal) die er nog wel mee door kunnen. Hoewel ik een paar anderen in die dir er ook van verdenk covers te zijn. Can't stop van Red hot chili peppers heeft bijvoorbeeld echt zo'n deuntje wat bekend voorkomt...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat je die versie überhaupt kent...
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:39 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Het enge type vrouw dat na 15 jaar nog steeds dat ene vervelende dingetje onthouden heeft wat je ooit een klein beetje fout hebt gedaan dus...
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:21 schreef MadMaster het volgende:
Hallo, daar zijn we weer...
[..]
Dit is de meest gemaakte fout onder duiker-noobs...
RHCP is er dan ook niet vies van om nummers van anderen als basis te gebruiken, vraag dat maar aan Tom Pettyquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:34 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik vond het ook behoorlijk sneu van mezelf, maar hij stond toevallig in de zelfde dir als wat andere mp3s (ik sorteerde vroeger op datum van binnenkomst/jaartal) die er nog wel mee door kunnen. Hoewel ik een paar anderen in die dir er ook van verdenk covers te zijn. Can't stop van Red hot chili peppers heeft bijvoorbeeld echt zo'n deuntje wat bekend voorkomt...
Catweazle...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:33 schreef Supersheep het volgende:
Of het kluizenaarsbestaan wordt een rage
Je haalt me de woorden uit de mond...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
RHCP is er dan ook niet vies van om nummers van anderen als basis te gebruiken, vraag dat maar aan Tom Petty
En het origineel is zo mooiquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit de mond...
Tijdens de Nationale Popquiz kregen we die zelfs nog als vraag, zie http://www.denationalepopquiz.nl onder 'Plagiaat', 1e nummer...
Ik kom hier al ruim een jaar. Heb je me er al op betrapt?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:38 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Geef het toe.. jij bent er ook een
Maar dat is al oud nieuws. Welke Quest heb jij zitten lezen? Ik heb er één gelezen waarin precies zo'n ingezonden brief geplaatst was.quote:[b]Op dinsdag 15 januari 2008 19:25 schreef
Er staat een uitleg in over hoe duikapparatuur werkt. Daar schrijven ze dat er zuurstof in de flessen zit, terwijl er toch echt gewoon samengeperste lucht inzit. Zuurstof is zelfs dodelijk op diepte, dus daar heb ik ze even op gewezen![]()
Ik had van een populair wetenschappelijk magazine iets meer verwacht
Ik kan me ook niet indenken dat dit GEEN cover is... maar google denkt er anders over. Misschien eentje voor in de AKQquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit de mond...
Tijdens de Nationale Popquiz kregen we die zelfs nog als vraag, zie http://www.denationalepopquiz.nl onder 'Plagiaat', 1e nummer...
Ben je nu al weer terug uit de stad?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik kom hier al ruim een jaar. Heb je me er al op betrapt?
Dat zei Sven net ook al.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar dat is al oud nieuws. Welke Quest heb jij zitten lezen? Ik heb er één gelezen waarin precies zo'n ingezonden brief geplaatst was.
Ja, ik voel me niet lekker.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ben je nu al weer terug uit de stad?
Ik wil hem nu ook wel beantwoorden...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:52 schreef Whiteguy het volgende:
Ik kan me ook niet indenken dat dit GEEN cover is... maar google denkt er anders over. Misschien eentje voor in de AKQ
quote:
Ik hou je niet tegenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil hem nu ook wel beantwoorden...
feb.2008quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar dat is al oud nieuws. Welke Quest heb jij zitten lezen? Ik heb er één gelezen waarin precies zo'n ingezonden brief geplaatst was.
blijkbaarquote:
Ja, ik zit nog te bekijken wel boek ik mee naar boven neem.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:56 schreef LadyBlack het volgende:
[..]da's kut..... had je net besloten wat leuks te gaan doen omdat je niet meer wilt leren!
Net als Etcetera doen dan: lekker naar bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |