quote:
Tja, sommige groepen mensen hebben nu eenmaal meer toezicht nodig.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:57 schreef Dibble het volgende:
Wat is me ook afvraag, zit zelf op het ROC. Was met mattie soms naar het Saxion en daar mag je doen en laten wat je wilt, geen controles enz. Op het ROC staat regelmatig een leraar of ''surveyer'' in je nek te hijgen en mag je zelfs niet op Fok!
Je noemt jezelf dus een jostiquote:
quote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:45 schreef Synthesist het volgende:
Wat is 443
Dat dus, maar aangezien TS op ROC zit verwacht ik niet dat hij zelf zo'n oplossing kan bedenken.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:50 schreef thedude0 het volgende:
Verander de poort in je newsclient dan naar 80, debiel
je kan gewoon een tunnel over poort 80 opzetten...maar dat kost moeite enzoquote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:36 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Dat dus, maar aangezien TS op ROC zit verwacht ik niet dat hij zelf zo'n oplossing kan bedenken.
Oh... Noooooh!!... Stel je voor dat je iets moet gaan doen op school.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:50 schreef wobbel het volgende:
[..]
je kan gewoon een tunnel over poort 80 opzetten...maar dat kost moeite enzo
5 MB/s is 40Mbit smartassquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:34 schreef Blue Thunder het volgende:
5 mbit maar?
wij hebben een 50 mbit lijn liggen
Maar ook wij hebben dat soort dingen dichtgetimmerdga maar lekker thuis downloaden
Ben je er nou serieus trots op dat je school een snellere verbinding heeft?quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:34 schreef Blue Thunder het volgende:
5 mbit maar?
wij hebben een 50 mbit lijn liggen
Maar ook wij hebben dat soort dingen dichtgetimmerdga maar lekker thuis downloaden
grote bekquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:30 schreef thedude0 het volgende:
scholen die nog 50 mbit hebbenminimaal 100 anders kies ik wel een andere school. moet natuurlijk wel op een fatsoenlijke snelheid van usenet gedownload kunnen worden. [ afbeelding ]
hehe jah, maar vooral omdat ik er werkquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:36 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ben je er nou serieus trots op dat je school een snellere verbinding heeft?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |