is dat een nieuw spel?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:23 schreef Baret-V2 het volgende:
te ruil.
-forza 2 nieuwstaat
-viva pinata nieuwstaat
ik wil.
-maakt me geen ruk uit.
pm gestuurdquote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:39 schreef s0ul1991 het volgende:
TK:
Guitar Hero 3 Inc gitaar
Kan opgestuurd worden (kosten voor de koper) hoewel ophalen mijn voorkeur heeft (op te halen in Ternaard of Dokkum)
Zonder dit omhulsel:
[ afbeelding ]
Burnout: Revenge tegen Battlefield?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:47 schreef YebCar het volgende:
een goeie ouwe
Te ruil
Battlefield 2 : Modern Combat
Pro Evolution 6
tegen?
zeg maar wat je hebt....misschien een racespel ofzo (PGR)
verkoop je dead rising ook?quote:Op zondag 27 januari 2008 18:44 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb de volgende games te ruil:
Viva Pinata
Dead Rising
Over G Fighters
Saints Row
Shadowrun
2006 FIFA World Cup
Oblivion
Ghost Recon: Advanced Warfighter
Call of Duty 3
Just Cause
Superman Returns
quote:te ruil/te koop/ moet weg t.e.a.b.:
Orange Box
MotoGP '06
N3 (ninety nine nights)
Lego star wars 2
Condemned
doe maar een (ruil) (aan)bod.
Orange Box ruilen tegen 1 of 2 van de games die ik in de aanbieding heb? Zie mijn post iets boven die van jouquote:
Sorry, ik verkoop niet, ik ruil alleenquote:Op zondag 27 januari 2008 21:55 schreef Sickert het volgende:
[..]
verkoop je dead rising ook?
15,- incl geboden
ik heb em wel te ruil als je er iets goeds voor terug hebtquote:Op zondag 27 januari 2008 23:53 schreef Heintje het volgende:
Heeft niet toevallig iemand Colin Mcrea Dirt te koop / te ruil?
quote:Op zondag 27 januari 2008 23:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Orange Box ruilen tegen 1 of 2 van de games die ik in de aanbieding heb? Zie mijn post iets boven die van jou
[..]
Sorry, ik verkoop niet, ik ruil alleen
waarop zeg jij geen nee?quote:Op maandag 28 januari 2008 23:31 schreef JaapjeK het volgende:
ik zeg geen nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |