Jammer, ik ben namelijk wel de persoon die alles compleet wil hebben.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:48 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
die heb ik voor je, is helaas wel zonder boekje.
ja ik ook, totdat ik hier iets ruilde met Beelzebubquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:01 schreef dery1990 het volgende:
[..]
Jammer, ik ben namelijk wel de persoon die alles compleet wil hebben.
AQuila360 wil vast wel ruilenquote:Op zondag 20 januari 2008 04:31 schreef dery1990 het volgende:
Dat is jammer, ik heb tot op heden nog nooit slechte deals gehad.
Voor de mensen :
Ik wil Halo 3 ook wel voor NFS Pro Street ruilen.
quote:
Misschien ruilen tegen Assassins Creed? Meer een game waar je even snel in kan stappenquote:Op zondag 20 januari 2008 16:34 schreef Edwinuss het volgende:
ik bied te ruil :
Mass Effect
Ik heb die game hier al een tijdje liggen, ik heb het 1 keer gespeeld. Er gaat gewoon heel erg veel tijd in die game zitten, en dat heb ik op dit moment niet
De foto in je fobo is Leeren Lampe he?quote:Op zondag 20 januari 2008 16:47 schreef MaxC het volgende:
[..]
Misschien ruilen tegen Assassins Creed? Meer een game waar je even snel in kan stappen
Ik heb Assassins Creed al..quote:Op zondag 20 januari 2008 16:47 schreef MaxC het volgende:
[..]
Misschien ruilen tegen Assassins Creed? Meer een game waar je even snel in kan stappen
Halo 3?quote:Op zondag 20 januari 2008 16:52 schreef eqjim het volgende:
Ik heb assasins creed in de aanbieding. 35 euro in goede staat met boekje.
Ben eventueel op zoek naar Mass Effect, Call of Duty 4 en the Orange box.
ik heb wel interesse in dat recensie-exemplaar van NBA 2K8...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 01:35 schreef Filay het volgende:
Iemand Guitar Hero 2 te ruil of te koop? Zonder draadloze gitaar want die heb ik al. Ik heb niet zo heel veel (gewilds) te ruil maar Oblivion, Juiced 2 (zonder boekje, recensie exemplaar), NBA 2k8 (ook zonder boekje, recensie exemplaar), Saints Row (classic edition) heb ik nog wel in de aanbieding.
Heb ik al.quote:
COD 4 heb ik zelf net en de orange box heb ik net geruild....quote:Op maandag 21 januari 2008 20:37 schreef eqjim het volgende:
[..]
Heb ik al.
COD4, Mass effect of de orange box hebben mijn voorkeur.
sorryquote:
Wil ik wel hebbenquote:
Misschien heb ik het ergens gemist in een reactie, maar die wil ik wel graag hebben. Ik heb Assassin's Creed voor je. Als je deze niet wilt, wat wil je dan hebben er voor (in geld dus)?quote:
Ik heb nog geen bod gedaan, maar voor 37,50 incl. wil ik hem van je overnemen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:13 schreef s0ul1991 het volgende:
@hardcorebass: Niet zo'n van van Naruto, ben meer een Hellsing fanen Kane & Lynch vond ik de demo niet veel aan.
@Reneuh: AC Heb ik al eens gehad (en weer verkocht) Maar je bod staat genoteerd (35inc)
@Madlive: Oblivion en PGr al gehad en niet zo veel intresse in RR 6
Dit is trouwens nog wat ik zoek en graag tegen COD4 wil ruilen:
Eternal Sonata, Orange Box
COD4 word meteen verkocht bij een bod van 40 ex
Sorry dit was eqjim via de PM.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:03 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Ik heb nog geen bod gedaan, maar voor 37,50 incl. wil ik hem van je overnemen.
Hai, Ik wou eventueel ook geld bieden hoor. Ik bied 38 euro excl. verzenden. Voor afhandeling kunnen we mailenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:13 schreef s0ul1991 het volgende:
@hardcorebass: Niet zo'n van van Naruto, ben meer een Hellsing fanen Kane & Lynch vond ik de demo niet veel aan.
@Reneuh: AC Heb ik al eens gehad (en weer verkocht) Maar je bod staat genoteerd (35inc)
@Madlive: Oblivion en PGr al gehad en niet zo veel intresse in RR 6
Dit is trouwens nog wat ik zoek en graag tegen COD4 wil ruilen:
Eternal Sonata, Orange Box
COD4 word meteen verkocht bij een bod van 40 ex
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:33 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik heb nog steeds Rainbow Six: Vegas te koop, in nieuwstaat voor 17,50 incl.
Nog steeds geinteresseerd in Naruto,quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:01 schreef hardcorebass het volgende:
naruto en kane&lynch zijn allebei goede spellen, naruto om ff snel door te lopen (leuke game) en Kane&Lynch is veel beter dan de demo weergeeft vind ik, heel goed spel vooral online ook leuk.
quote:te ruil/te koop/ moet weg t.e.a.b.:
Orange Box
MotoGP '06
N3 (ninety nine nights)
Lego star wars 2
Condemned
Viva Pinata Party Animals
doe maar een (ruil) (aan)bod.
Eig het liefst ruilen (tegen Mass Effect of CoD4)quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Orange Box in goede staat? Hoeveel wil je daar voor hebben?
Sorry dan kan ik je niet helpen. Mocht je je bedenken dan heb ik interessequote:Op woensdag 23 januari 2008 14:11 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Eig het liefst ruilen (tegen Mass Effect of CoD4)
40 incl. of je moet cod4 ergens 2dehands kopen en ruilen tegen mijn narutoquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:31 schreef Jossos het volgende:
[..]
Nog steeds geinteresseerd in Naruto,
Ik heb nog steeds Rainbow Six: Vegas te koop, in nieuwstaat voor 17,50 incl. Dat is 15 exclquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:26 schreef nogal het volgende:
Gezocht: rainbow six: las vegas voor rond de 15 ex verzending?
pm verstuurdquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds Rainbow Six: Vegas te koop, in nieuwstaat voor 17,50 incl. Dat is 15 excl
Da's al snel. Niet zo leuk?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 08:44 schreef Anju-Kafei het volgende:
Ik bied Kingdom Under Fire: Circle of Doom te ruil aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |