quote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:29 schreef eqjim het volgende:
TK/TR
Just Cause
Splinter Cell
Beide zonder hoesje.
FlatOut UC ruilen tegen Graw 2?quote:Op maandag 11 februari 2008 10:29 schreef MK6 het volgende:
Te koop/ Te ruil.
GRAW2 net twee weken oud, en perfecte staat. Alle boekjes en evt aankoopbon er bij.
Saints row Nog in seal! Niet gespeeld!
Nee dank je... ik zou graag een andere shooter er voor terug ruilen.quote:Op maandag 11 februari 2008 10:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
FlatOut UC ruilen tegen Graw 2?
een shooter voor pc ook goed?quote:Op maandag 11 februari 2008 11:05 schreef MK6 het volgende:
[..]
Nee dank je... ik zou graag een andere shooter er voor terug ruilen.
Medal of honor of call of duty of zo
evt PGR4
Jouw Flatout UC tegen -Kameo, Saints Row, Rockstar Table Tennis, PGR3- 1 van die 4?quote:Op maandag 11 februari 2008 10:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
FlatOut UC ruilen tegen Graw 2?
Als je Eternal Sonata nog wilt hebben (dacht dat je 'm al had geregeld?) hij is 30 euro bij de Bart Smit. (staat alleen niet online, maar geldt als het goed is wel in het hele land - als er nog een andere prijs op zit moet je even bij de kassa checken of dat klopt)quote:Op maandag 11 februari 2008 15:36 schreef AQuila360 het volgende:
@ Maubro: Ruilen tegen FlatOut UC ? Daar kun je ook vliegen.. stukjes dan![]()
@ DeX090 die spellen heb ik helaas al gehad of lijken me niet leuk!
Nee toch maar voor Flatout gegaan toen. Maar aan het einde van de maand komen er ook al 2 spellen die ik wil! Dus ik wil het liefste gewoon FlatOut ruilen tegen ietsquote:Op maandag 11 februari 2008 17:42 schreef Jessah het volgende:
[..]
Als je Eternal Sonata nog wilt hebben (dacht dat je 'm al had geregeld?) hij is 30 euro bij de Bart Smit. (staat alleen niet online, maar geldt als het goed is wel in het hele land - als er nog een andere prijs op zit moet je even bij de kassa checken of dat klopt)
Updatetjequote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:33 schreef WolfsNL het volgende:
Ik zoek Tomb Raider Anniversary en Call of Duty 4.
Te ruil/te koop aangeboden:
Fifa World Cup 2006
Pro Evolution Soccer 6
PGR 3
Kheb een Mac dus nee dank je...quote:Op maandag 11 februari 2008 14:10 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
een shooter voor pc ook goed?
Deze games heb je allemaal al gehad zeker? Flatout is best leuk voor eventjes dus wil best ruilenquote:Op maandag 11 februari 2008 17:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee toch maar voor Flatout gegaan toen. Maar aan het einde van de maand komen er ook al 2 spellen die ik wil! Dus ik wil het liefste gewoon FlatOut ruilen tegen iets
Hoi ik zoek COD 3 voor een vriend van me dus als je m terug hebt PM me dan even.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Deze games heb je allemaal al gehad zeker? Flatout is best leuk voor eventjes dus wil best ruilen
Viva Pinata
Dead Rising
Over G Fighters
Saints Row
Shadowrun
2006 FIFA World Cup <- 500 hele makkelijke Gamerpoints
Ghost Recon: Advanced Warfighter
Call of Duty 3 (Is nu even uitgeleend aan een vriend, dus binnenkort weer in de verkoop )
Just Cause
Ik ben verder nog op zoek naar Ace Combat 6
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:55 schreef paarse_paashaas het volgende:
TK/TR:
The Orange Box 35incl.
The Darkness 18incl.
Lego Star Wars II 12,50 incl.
Condemned 12,50 incl.
N3 (ninety nine nights) 12,50 incl.
Moto GP '06 12,50 incl.
Jade Empire (xbox 1) 10 incl.
Halo 2 (xbox 1 classic) 10 incl.
Of natuurlijk ruilen.
Wat heb je te ruil?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:28 schreef Haijo het volgende:
[..]
Condemned wil ik wel hebben, wat zoek je?
rockstar table tennis ruilen tegen crackdown?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:26 schreef DeX090 het volgende:
Te ruil:
Kameo
Saints Row
PGR3
Rockstar presents Table Tennis
Oblivion
Blue Dragon
Bied aan wat je hebt en we zullen zien. Ik ben geen fan van shooters, geen enkel type dus die hoef ik sowieso niet. Ik wil ook wel twee van mijn oudere games ruilen tegen een nieuwere, voor de geïnteresseerden in de klassiekers.
Die heb ik al geruild.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:44 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Wat heb je te ruil?
en burnout:revenge heb ik al gehad, dus die hoef je niet aan te bieden![]()
Helaas welquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Deze games heb je allemaal al gehad zeker? Flatout is best leuk voor eventjes dus wil best ruilen
Viva Pinata
Dead Rising
Over G Fighters
Saints Row
Shadowrun
2006 FIFA World Cup <- 500 hele makkelijke Gamerpoints
Ghost Recon: Advanced Warfighter
Call of Duty 3 (Is nu even uitgeleend aan een vriend, dus binnenkort weer in de verkoop )
Just Cause
Ik ben verder nog op zoek naar Ace Combat 6
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |