Nog even OT: Bwenniebren was een die hard Voller en heeft prachtige filmpjes gemaakt.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:45 schreef Copycat het volgende:
Dit geeft wat meer (...) opheldering. En hilariteit.
http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=2600934#2600934
En nu blijf ik on topic. Brian nog single moms gespot?
van VOL:quote:
Zoals altijdquote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:32 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
En die dat nog pikt ook....![]()
Triest gesprek weer. Amanda stelt zich uiteindelijk weer helemaal onderdanig op....
Hoorde ik haar nou net zeggen dat je bepaalde handelingen alleen maar kunt doen als je een harde paal hebt?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:08 schreef beequeen het volgende:
Lieke zwiert en zwaait.
[ afbeelding ]
a: omdat Lieke niet voor Huub wil kokenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Waarom kookt Huub apart voor hem en Claire?
Ik zei alleen maar zak hooiquote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
OT: Het schijnt nog verder te gaan. Wat ik begrepen heb is dat er van een aantal users foto's van edele delen op het 18+ geplaatst te zijn. Het is echt en mod/user oorlog en onze moots draagt haar steentje bij.
Ze is wel wat gewend...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:22 schreef Copycat het volgende:
Hoe behendig is Amanda op de paal?
c: script??quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:23 schreef STAP01 het volgende:
[..]
a: omdat Lieke niet voor Huub wil koken
b: omdat Huub het eten van Lieke niet te vreten vindt
c: om een andere reden nl........
Ik snap geen hol van al die verhalen, naaktpics, permbans, telefoontjes.....quote:
Ehm, op of aan de paal, that's the question.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:22 schreef Copycat het volgende:
Hoe behendig is Amanda op de paal?
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:31 schreef rooie3 het volgende:
Claire wil Amanda en Brian weg.
Ze was te saai en wilde niet doen wat het hokje wou.En Lieke moest erin.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:33 schreef JaapLiekefan het volgende:
Waarom moest Sylvia eigenlijk de DGK uit? Was dat echt een 'toneelhaak'? Of hoe komen jullie erbij dat zij getoneelhaakt is?
Dat kan die kansloze miljonair best willen....quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:31 schreef rooie3 het volgende:
Claire wil Amanda en Brian weg.
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:49 schreef JaapLiekefan het volgende:
Ik vind Lieke veel leuker dan Sylvia. Wat heeft zij nou toegevoegd aan de Kooi? Net als Bart, Eveline, Ilona enzo... niets...
Je weet niet hoe ze nou waren geweest.Deze mensen waren netter,maar hadden misschien aardig vals kunnen gaan spelen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:49 schreef JaapLiekefan het volgende:
Ik vind Lieke veel leuker dan Sylvia. Wat heeft zij nou toegevoegd aan de Kooi? Net als Bart, Eveline, Ilona enzo... niets...
c: op verzoek van huub hoefde ze niet voor hem en clair te koken.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:23 schreef STAP01 het volgende:
[..]
a: omdat Lieke niet voor Huub wil koken
b: omdat Huub het eten van Lieke niet te vreten vindt
c: om een andere reden nl........
Ahhhhh Bartquote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:49 schreef JaapLiekefan het volgende:
Eveline was ziek.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:57 schreef JaapLiekefan het volgende:
wat was eigenlijk de reden van het vertrek van eveline, bart, ilona enzo? was dat ook gescript? ik ben eigenlijk wel benieuwd.
Eveline was ziek, Bart had geen trek meer in de manier waarop het gaat in DGK, net zoals Ilona. Sylvia was door de redactie tè saai bevonden.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:57 schreef JaapLiekefan het volgende:
wat was eigenlijk de reden van het vertrek van eveline, bart, ilona enzo? was dat ook gescript? ik ben eigenlijk wel benieuwd.
Ik ben nooit een echte Bartfan geweest. Saaie vent, sjaggo en zijn verhaallijn begon en stopte bij Lesly.quote:
Het valt wel mee..Huub polst haar subtiel over haar mening over Lieke.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:53 schreef beequeen het volgende:
Ik luister al een tijdje naar het gesprek tussen Huub en Claire. Claire heeft dus echt niks te melden, correct me if I'm wrong.
Haakt aan!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ahhhhh Bart.
[ afbeelding ]
Cap van Scanman
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |