Die RAT en de febo, komen allemaal uit 1nest,allemaal famillie van elkaar,dus kan het nooit misgaanquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze liep inderdaad ook helemaal weg met die enge Natasia. En uit betrouwbare bron heb ik gehoord dat die Flens totaal niet spoort.
Jij durft, ik lig in een deuk hier.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:49 schreef Copycat het volgende:
Ik kleedde het nog een beetje aardig in. Te aardig, want ik vind haar eigenlijk ook het toonbeeld van humorloos. Heeft ze toevallig Duitse voorouders?
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:50 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat lijkt me best moeilijk, geen humor hebben... Volgens mij ben je dan simpelweg ook niet in staat om die van anderen te kunnen begrijpen, laat staan waarderen. Best zielig eigenlijk voor dr
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:50 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
Die RAT en de febo, komen allemaal uit 1nest,allemaal famillie van elkaar,dus kan het nooit misgaan![]()
Dat zou je denken ja. Ware het niet dat ze nu wel 24u per dag opgescheept zit met mensen die blijkbaar wel de lol inzien van humor. Dat MOET toch op een gegeven moment wel opvallen? Hmm, alhoewel, ze doet aan reiki he?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:52 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Als ze geen humor bezit / begrijpt, dan ze het ook niet als een gemis ervaren...
Ongelukjequote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:52 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hmm, hoe kunnen zij dan Claire er in zetten? Zij hoort totaal niet bij die "familie"!
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kleedde het nog een beetje aardig in. Te aardig, want ik vind haar eigenlijk ook het toonbeeld van humorloos. Heeft ze toevallig Duitse voorouders?
Dan moet Lieke maar even lezen wat Copycat heeft geschreven, en daar heen trekken..quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:55 schreef beequeen het volgende:
Lieke zit nu bij de allergoloog. Wedden dat ze terugkomt en zegt dat ze allergisch is voor humor?
quote:
Jij hebt wel humor, muts!quote:
Dat snapte ik. Soms slaat het humorloze gen een generatie overquote:
liefdequote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:02 schreef beequeen het volgende:
Oeh, Brian zegt dat Amanda dom is en maar eens naar heur haar moet kijken, het lijkt wel een vogelnestje.
Amanda reageert niet.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb jij nou Mike Patton als avatar?quote:
Die arts van jou was zeker een Lieke fan, aangezien je het altijd over Lieke hebt, had je nu net de verkeerde voor je.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:18 schreef beequeen het volgende:
Lieke terug uit het UMC. Het was leuken volgende week moet ze drie dagen terug.
Ik heb zelf een allergietest ondergaan en dat liep toch iets anders.
Plaktest....5 dagen wachten....uitslag en medicatie of wat ik moest laten.
BTW, ook in het UMC. Zal wel een speciale DGK behandeling zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |