abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 januari 2008 @ 21:27:28 #276
168813 Marieke_B
hoe blijven we bij elkaar?
pi_56058358
Claire heeft wel eens iets gehad met een getrouwde man..
De cursus "Omgaan met teleurstellingen" gaat helaas niet door.
pi_56058376
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 21:24 schreef JaapLiekefan het volgende:
denken jullie dat iedere miljonair bereid is terug te keren voor de laatste uitzending? eveline, natasia, ilona, bart, nathanael enzo? of zijn er ook mensen die hebben gezegd van: ik wil er niets meer mee te maken hebben?
Je weet nooit wat voor contract ze getekent hebben zal wel iets hebben gestaan over verdere medewerking tot einde goude kooi wie weet..
  dinsdag 15 januari 2008 @ 21:28:35 #278
114531 TheUnreal
Zo ja, waarom niet?
pi_56058383
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 21:20 schreef wie.. het volgende:

[..]

Niemand weet hoe de finale zal gaan SMS-finale of en finale met de oud bewoners of en mix daarvan ik denk eerlijk gezegt een SMS finale kan me niet anders vorstellen.
Daarom dat ze Brian proberen goed neer te zetten op de uitzendingen die zijn ze alvast aan het klaar stomen voor de SMS finale zou anders niet spannend zijn als Huub 1 maand voor de finale weer de popo wint met 40 % van de stemmen...
Hmm.. SMS finale kunnen ze echt niet maken, dan gaat het puur om populairiteit. Denk dat sommige spelers daar niet blij mee zullen zijn.. Nee op deze manier zie ik de finale niet voor mee (weet eigenlijk ook niet hoe wel).
pi_56058387
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 21:26 schreef JaapLiekefan het volgende:
pro-huub: sylvia, eric..
anti-huub: de rest...
Iedereen is Anti Brian geworden nadat ze het huis uit waren.Huub heeft Bart,Sylvia,Nena,Ilona en Eric al.
  dinsdag 15 januari 2008 @ 21:28:51 #280
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_56058390
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 21:25 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Met oud bewoners red Huub het ook wel
Nou, dat denk ik niet.
Dan krijgt die alleen van Nena, Sylvia en Eric een stem
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_56058484
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 21:26 schreef JaapLiekefan het volgende:
pro-huub: sylvia, eric..
anti-huub: de rest...
Ilona is ook pro Huub
pi_56058491
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 21:28 schreef mazaru het volgende:

[..]

Nou, dat denk ik niet.
Dan krijgt die alleen van Nena, Sylvia en Eric een stem
Je vergeet Ilona en bart
pi_56058502
En ook van Ilona.
pi_56058561
mooi gesprek van Huub en Claire.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_56058608
Ik zit nu all een behoorlijke poos te luisteren naar het gesprek tussen Huub en Claire. Huub heeft het over zijn relaties in zij n leven. ik begin onderhand wel te denken dat hij zo ongeveer 108 jaar oud is. Als je hoort wat hij allemaal mee gemaakt heeft moet je wel een behoorlijke leeftijd hebben. Hij was 11 toen hij voor het eerst ging zoenen. Vevolgens heeft hij de eene na de andere relatie achter de rug. Later heeft hij ook nog eens een relatie met een getrouwde vrouw gehad, een hele knappe, bloedmooie vrouw. Hij was zo eg verliefd. Nou heeft hij weer met het mooiste meisje van school gehad. hahahha Wat een verhalen....lijkt de Efteling wel
pi_56058621
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 21:34 schreef 2live het volgende:
mooi gesprek van Huub en Claire.
Eensch!
pi_56058640
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 21:36 schreef coldstar het volgende:
Ik zit nu all een behoorlijke poos te luisteren naar het gesprek tussen Huub en Claire. Huub heeft het over zijn relaties in zij n leven. ik begin onderhand wel te denken dat hij zo ongeveer 108 jaar oud is. Als je hoort wat hij allemaal mee gemaakt heeft moet je wel een behoorlijke leeftijd hebben. Hij was 11 toen hij voor het eerst ging zoenen. Vevolgens heeft hij de eene na de andere relatie achter de rug. Later heeft hij ook nog eens een relatie met een getrouwde vrouw gehad, een hele knappe, bloedmooie vrouw. Hij was zo eg verliefd. Nou heeft hij weer met het mooiste meisje van school gehad. hahahha Wat een verhalen....lijkt de Efteling wel
Dus je vind het eigenlijk een sprookje
pi_56058685

pi_56058692
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 21:36 schreef coldstar het volgende:
Zijn er daar allemaal niet vies van in die kooi.Ze hebben al tig relaties en bed partners gehad.Dus we zitten nu gewoon naar de bejaardenkooi te kijken
pi_56058768
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 21:37 schreef Ning het volgende:

[..]

Dus je vind het eigenlijk een sprookje
Eigenlijk wel....je hebt van die mensen die zoveel illussie hebben, dat ze op een gegeven ogenblik hun eigen verhalen gaan geloven. Ik geloof direct dat Huub hee veel relaties achter de rug heeft. Daar twijfel ik nie taan, maar dat bloed mooie enzo prachtig en het mooiste meisje van de klas, dat geloof ik niet zo erg. Vandaar een sprookje
pi_56058806
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 21:39 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Zijn er daar allemaal niet vies van in die kooi.Ze hebben al tig relaties en bed partners gehad.Dus we zitten nu gewoon naar de bejaardenkooi te kijken
Klopt, maar dat schrijf ik niet...... lees mijn vorige post
pi_56058932
Volgens Selene hebben Huub en Claire het over sexstandjes gehad.... want dat had ze afgeluisterd.

Nou, ik zat erbij en heb dat toch echt niet gehoord.
pi_56059045
Ik heb inderdaad niet iets over sex standjes gehoord, Selene heeft slecht geluisterd. Maar het hele verhaal gaat wel steeds over relaties en sex. Ik kan me niet aan de gedachte ontrekken dat Huub helaas bijna niet ander smeer kan praten als over sex.
  dinsdag 15 januari 2008 @ 21:54:16 #294
103972 BuffyJan
Das toch niet te geleuveee
pi_56059050
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 21:48 schreef Desii het volgende:
Volgens Selene hebben Huub en Claire het over sexstandjes gehad.... want dat had ze afgeluisterd.

Nou, ik zat erbij en heb dat toch echt niet gehoord.
Ik ook niet
Tis gewoon een zure kuth dat kind
pi_56059094
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 21:53 schreef coldstar het volgende:
Ik heb inderdaad niet iets over sex standjes gehoord, Selene heeft slecht geluisterd. Maar het hele verhaal gaat wel steeds over relaties en sex. Ik kan me niet aan de gedachte ontrekken dat Huub helaas bijna niet ander smeer kan praten als over sex.
Ja is voor Huub het belangrijkste op de wereld.
pi_56059102
Arme schapen.
ben ik gisteren niet duidelijk geweest?
Het gaat hier om miljoenen. Weet je wat er gebeurt als er ergens miljoenen te halebn valt?
pcies, dan wordt de onderwereld wakker.
En omdat ze John allang in de tang hebben (of denken jullie dat het normaal is dat je zoontje vrijelijk door Amsterdam beweegt als papa een miljard of twee heeft?) krijgen ze deze paar centen ook nog.
Hoe ? Via Amanda.
Hoezo? Check eerdere postings.
Begrijp dat wanneer je in de provincie woont gelooft dat de hemel blauw is en je alleen weet van die gekke meneer in het dorp waarvan iedereen weet waar die woont. Maar zisisderielworld.
Wake up call.Echt geld
Daar wordt niet mee gespeeld.
pi_56059110
Brian kan leukere dingen in die paal dan de dames...
pi_56059136
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 21:53 schreef coldstar het volgende:
Valt ook wel mee..het gaat meer over relaties in het algemeen..
pi_56059140
Ik begin haast te geloven dat Claire een hele slechte relatie achter de rug heeft. Ze uit zichzelf niet zo erg. Misschien heeft het te maken met de relatie me de getrouwde man, dat denk ik maar zo. Het lijkt er wel op dat ze niet echt op zoek is naar een vaste relatie. Waarom zo diep met Huub over dit onderwerp gaat, begrijp ik niet zo goed.
pi_56059142
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 21:27 schreef Marieke_B het volgende:
Claire heeft wel eens iets gehad met een getrouwde man..
Fout . Een getrouwde man heeft Clair gehad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')