Wow, jij noemt één van de grootste filmcliché's ever een geniale uitspaakquote:Op dinsdag 5 februari 2008 05:24 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Whahah... weer zo'n geniale uitspraak van Susan..
"I could tell you, but then I would have to kill you"
nice
iddquote:Op dinsdag 5 februari 2008 13:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wow, jij noemt één van de grootste filmcliché's ever een geniale uitspaak? Low standards.
Viel me ook op, veel gezichten werden closeup van onderaf met een groothoek gefilmd, had ik nog niet eerder gezien.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 16:26 schreef Xrenity het volgende:
[..]
idd [afbeelding]
Leuke ep, ben benieuwd naar volgende week [afbeelding]
Geinig gedoe met camerastandpunten ook deze afl.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door kalinho op 05-02-2008 21:51:15 ]Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
Idd die koffer is helemaal niet meer teruggekomenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:42 schreef Merkie het volgende:
Wel dom trouwens dat we nog steeds niet weten wat er in die tas zat. Of heb ik niet opgelet [afbeelding]?
iddquote:Op dinsdag 5 februari 2008 17:27 schreef Dos37 het volgende:
Wat een schijt aflevering zeg. 40 minuten tijdrekken.
Klopt, ik zat de hele tijd op een flashback te hopen als ze weer eens op Sofia inzoomde (zoals ze met the box ook deden).quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:42 schreef Merkie het volgende:
Wel dom trouwens dat we nog steeds niet weten wat er in die tas zat. Of heb ik niet opgelet?
Ja nu je het zegtquote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:27 schreef Xurk het volgende:
Dat Sucre ergens voor gepakt ging worden voelde je de hele aflevering aankomen. En wat ik trouwens wel héél slordig vond, was dat Susan "gewoon" als visitor naar binnen mocht, terwijl zij een paar afleveringen terug wegging met de HOOFDbewaker en die nooit meer terug is gekeerd[!!!]...
Maar goed, het was wel lekker spannend, de cliffhanger
Das wel heel slordig..
Hoe dat ook, het blijft een goeie uitspraak.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 13:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wow, jij noemt één van de grootste filmcliché's ever een geniale uitspaak? Low standards.
Matige aflevering en een dom einde.
Beuken of neuken? Maakt mij niet uit welkequote:Op dinsdag 5 februari 2008 18:42 schreef TjokkePrii het volgende:
Ik hoop wel dat ze gewoon uitbreken en dan nog even een paar eps gaan vluchten. En die susan hard beuken natuurlijk, kutwijf :R
Inderdaad lijkt me ookquote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:50 schreef Xurk het volgende:
Ik zie het trouwens ook wel gebeuren dat Sucre nu Sona ingaat en Michael terug moet om hém eruit te breken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |