idd was eerst bij mij en dan zeggen ze dat ik dan maar niet in het topic moest komenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:21 schreef Sjowhan het volgende:
Voor spoilers/dingen, gebruik hiervoor de spoilertag.
Is ook leuker voor degene die de aflevering nog moeten zien..
Als hij in Amerika is uitgezonden mag je er hier zonder spoilertags over praten. Dat is toch altijd al zo geweest?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:21 schreef Sjowhan het volgende:
Wat een gelul.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:21 schreef Sjowhan het volgende:
En terecht.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd was eerst bij mij en dan zeggen ze dat ik dan maar niet in het topic moest komen
Was zeker een goede, 1 debiel iets natuurlijk wel dat er maar 2 man met haar meegaan, voor hetzelfde geldt staat een half leger daar bij LJquote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:07 schreef golfer het volgende:
Het was weer een ouderwets goede aflevering met een paar onverwachte twists.
Ik ga blauwoogje steeds leuker vinden, die Gretchen.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:49 schreef -Menn0- het volgende:
Als hij in Amerika is uitgezonden mag je er hier zonder spoilertags over praten. Dat is toch altijd al zo geweest?
Promo ep 10..quote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:29 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Zijn er al neiuwe promo's uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: en ook Amex promo...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Eppie_NL op 15-01-2008 19:42:33 ]
iddquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:09 schreef Zotheid het volgende:
De snelheid zit er weer lekker in. Ik vond alleen wel dat het toch wel erg duidelijk was wat er in het doosje zou zitten. Niet erg schokkend als cliffhanger in ieder geval.
9quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:00 schreef Houtspeer het volgende:
waaaaaaaaaaaaaaat? het is al begonnen?
Hoeveel episodes al?
Het zal toch nietquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Episode 9 kan gedownload worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan echt niet wacjten tot volgende week echt spannend!!!
begin dan maar niet aan lostquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:13 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik snap er geen kloot meer van wie wat wil en waarom. Ach, ik kijk het elke week weer
nou nou nou 4e seizoen gaat beginnen..quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
begin dan maar niet aan lost
26.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:09 schreef Ranja_Ranja het volgende:
HOEVEEL INCH MERKIE?
Lost is veel beter.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
begin dan maar niet aan lost
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |