Ja dat bleek bij Heracles - AZ en cambuur - AZ.quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:48 schreef Blawh het volgende:
waardoor de technische ploeg in het voordeel is ten opzichte van Heracles.
Ben je echt zo kortzichtig? AZ speelt het hele seizoen al niet best.quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:18 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja dat bleek bij Heracles - AZ en cambuur - AZ.
Zelfs een niet best AZ is technisch velen malen beter dan die prutsers van Heracles en zeker dan die van Cambuur dus zouden ze dik voordeel moeten hebben.. Maar ik heb het niet gezien hoor???quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:23 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ben je echt zo kortzichtig? AZ speelt het hele seizoen al niet best.
Die prutsers van Heracles daar reageer ik alleen maar op dat door te zeggen dat ze op het moment nog altijd beter zijn dan de club die jij supportert.quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:28 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zelfs een niet best AZ is technisch velen malen beter dan die prutsers van Heracles en zeker dan die van Cambuur dus zouden ze dik voordeel moeten hebben.. Maar ik heb het niet gezien hoor???
Ik heb ze alleen tegen ajax "goed" zien spelen...quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:28 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zelfs een niet best AZ is technisch velen malen beter dan die prutsers van Heracles en zeker dan die van Cambuur dus zouden ze dik voordeel moeten hebben.. Maar ik heb het niet gezien hoor???
Ik ben ook voorstander van een goede echte grasmat, maar dat is puur vanuit een emotioneel standpunt.quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:21 schreef DarkShine het volgende:
Kaalheide heeft meerdere kunstgrasvelden, maar het hoofdveld is nog altijd echt gras.
Zegt de man die voor Heracles, Real en Ajax isquote:Op maandag 8 oktober 2007 17:11 schreef Damzkieee het volgende:
Terrorobbie bewijst eens te meer een kortzichtige blik op het voetbal te hebben.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:31 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zegt de man die voor Heracles, Real en Ajax is
vertaling: Cambuur overweegt weer op gewoon gras te gaan spelen omdat kunstgras niet voldoet.quote:Cambuur oerwaget gewoan gers
15-01-2008 | 12:21 folgjende »
Cambuur oerwaget om dochs wer in gewoan gersfjild yn it stadion oan te lizzen. It keunstgersfjild fan no foldocht net. Spilers kleie dat it te hurd is. Fanwege it wiete waar kin der net boarstele wurde en dan wurdt de matte hurd. Ferfanging troch in oar keunstgersfjild of troch gewoan gers heart ta de mooglikheden.
Mooglik krijt Cambuur ek in nij stadion. Pama ferwachtet dêr oer op syn heechst in healjier dúdlikens oer.
Laten we het hopen en voor mijn part bidden....quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:59 schreef MaxPower het volgende:
[..]
vertaling: Cambuur overweegt weer op gewoon gras te gaan spelen omdat kunstgras niet voldoet.
Echt? Straks Wimbledon op kunstgras!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:01 schreef De_Ananas het volgende:
Ik hoop het.
Bij tennis komen nu ook steeds meer kunstgrasbanen wat geen zak aan is!
Cambuur is altijd al een trendsetter geweest.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:05 schreef Damzkieee het volgende:
Lijkt me niet dat Cambuur bepaald of het verleden tijd is of niet
Hoe bedoel je charme weg met een dak en kunstgrasquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:06 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Echt? Straks Wimbledon op kunstgras!
Naja ik tennis al een 6tal jaar niet meer maar hier in de buurt werd al het gravel weggehaald om er kunstgras voor in de plaats te leggenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:06 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Echt? Straks Wimbledon op kunstgras!
Maar tegenwoordig is de hype om gravel weg te halen ten koste van kunstgrasquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
Er wordt al heel lang nauwelijks op echt gras getennist. En met reden, want het slaat gewoon nergens op. En 15 jaar geleden lag er al op heel veel banen kunstgras.
(Ja, dit staat in VBL, maartochmaartochmaartoch)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |