Ook bij 0 punten voor Heracles moet dat kunstgras, net als een dak, verboden worden! Voetbal speel je in weer en wind op echt gras en niet op rubber of onder een dak!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:52 schreef Damzkieee het volgende:
Ik kick dit topic alvast, aangezien we weer tegen een topclub moeten zondag. De kans zal wel groot zijn dat de discussie weer nieuw leven wordt ingeblazen bij 1 of 3 punten voor ons
Ja maar de andere kleine ploegen winnen ook niet zo vaak een uitwedstrijd, dus in vergelijking met andere ploegen zou het geen nadeel hebben volgens de statestiekenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:45 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik las van de week wel dat Heracles voor het eerst in 22 uitwedstrijden er weer ééntje won of zo?
Mja, het was Voetbalzone en het leek me al stug overigens.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:00 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Dan moet dat een pulp-artikel geweest zijn, want we wonnen vorig jaar nog in Tilburg.
Juist, maar dat artikel rammelde aan alle kanten. Werden slechts 3 van de 6 seizoenen beoordeeld waarin Heracles op kunstgras speelde. Net in 2 van die 3 seizoenen waren we de slechtste club in uitwedstrijden, in de overige 4 seizoenen niet. Statistisch blijkt Heracles het niet extreem veel beter te doen in thuiswedstrijden dan concurrerende clubs, lees maar iets terug.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:08 schreef Bjoro het volgende:
Of zoals ze pas bij VI zeiden:"Je kunt als club die regelmatig in de onderste regionen vertoeft beter 7 ton investeren in een kunstgrasveld dan in een speler, dat levert veel meer punten op !".
Pijn aan de voetenquote:Waar Vertonghen zich minder prettig bij voelt is kunstgras. Ajax wacht zondag het uitduel bij Heracles Almelo, dat als enige club op het hoogste niveau speelt op die ondergrond. ,,Ik ben er geen fan van’’, klinkt de Belg resoluut. ,,Daarom hoop ik niet dat meer clubs kunstgras overwegen. Ik denk ook dat de meeste velden er goed bij liggen. Het is gewoon niet leuk om op te spelen’’, vervolgt hij zijn relaas. ,,Ik vind er niks aan. Het doet pijn aan je voeten, je kunt geen slidings maken en je moet wennen.’’
quote:De statistieken wijzen bovendien uit dat de Almeloërs voordeel hebben van hun veld. ,,Ik had het er laatst met Robbert over en die zei dat PSV en Ajax de enige teams zijn die daar met minstens twee doelpunten verschil hebben gewonnen’’, doet de Belg verslag van een onderhoud met oud-Heraclied Schilder. ,,Niemand wint daar makkelijk. Dat is onvoorstelbaar. Maar ik moet zeggen dat ze ook een leuk publiek hebben.’’
Ajax heeft al tijden een veld van Ten Cate op het eigen complex liggen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er de eerste trainingen wel weer last van had, maar nu gaat het wel weer. Het is altijd wennen, dus als je in 90min per seizoen aan moet wennen en direct presteren is het wel een ander verhaal.
Klopt, maar daar wordt niet meer op getraind volgens mij; prob deze week wel.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:00 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ajax heeft al tijden een veld van Ten Cate op het eigen complex liggen.
als ze die wedstrijd enigszins serieus nemen, lijkt mij van wel !quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Klopt, maar daar wordt niet meer op getraind volgens mij; prob deze week wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |