Dat had ik er nog niet uitgehaaldquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:25 schreef CraZaay het volgende:
[..]
En vervolgens de opgave oplossen die erin staat lijkt me. Dat gaat met een standaardscript niet lukken, en de gaan vast geen captcha-lezer speciaal voor deze site schrijven.
Als er "multiply 2 by 4" in staat en je typt die string, dan krijg je neem ik aan een error omdat het "8" moet zijn. Of begrijp ik deze captcha verkeerd?
Maar blijkbaar ook niet in 1 oogopslag door de gebruiker te begrijpen, ik moest ook een paar keer kijken voordat ik het zag. Uitleg erbij is dus zeker geen overbodige luxe.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:27 schreef Cageon het volgende:
Dat had ik er nog niet uitgehaald![]()
Dan is het idd stukken lastiger.
Wat versta je onder een programmeerwedstrijd? Wat is het wedstrijdelement precies?quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:36 schreef Serphiot het volgende:
Op sommige sites worden wel eens programmeer wedstrijden gehouden, ik vroeg me af hoeveel devvers hier zitten en of onder de devvers mensen zijn die het leuk vinden om een contest te houden?
Nog geen idee hoe het in het vat te gieten, dacht eerst maar eens te peilen of er animo is.
Leuk ideequote:Op donderdag 12 juni 2008 23:36 schreef Serphiot het volgende:
Op sommige sites worden wel eens programmeer wedstrijden gehouden, ik vroeg me af hoeveel devvers hier zitten en of onder de devvers mensen zijn die het leuk vinden om een contest te houden?
Nog geen idee hoe het in het vat te gieten, dacht eerst maar eens te peilen of er animo is.
debuggen vind ik toch echt wat anders.quote:Op maandag 16 juni 2008 16:33 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Wat debuggen we vandaag bedoelt u zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |