Na ja, Flex is maar 'gewoon' een uitbreiding bovenop de Flash API he. Het complete Flex framework is geschreven in AS3 en word meegecompileerd in de Flash File.quote:
1 2 3 4 5 6 7 | /* fact example */ export sub main() returns int func_ptr<int, int, object> ptr = [int f, object o -> f <= 1 ? f : f*((func_ptr<int, int, object>)o)(f-1, o)]; print((string)ptr(5, (object)ptr)); end sub |
In perl?quote:Op maandag 2 juni 2008 15:48 schreef Scorpie het volgende:
CMS systeem met EXT JS ondersteuning en module-support (forum, fotoalbum, the works).
ow wacht jij bent slakkie nietquote:
Voor perl bestaat zoiets al, http://search.cpan.org/~n(...)ce/Audioscrobbler.pm maar die is bagger en zwaar incompleet dus heb ik ooit zelf iets in perl gehacked dat ik nog steeds gebruik voor de albumplaatjes in mijn usericon, dat zijn nl mijn meest beluisterde albums van de afgelopen tijd.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:15 schreef Dzy het volgende:
Interessant super-muffin. Gaat dat open worden?
Is het al, het staat op Google Codequote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:15 schreef Dzy het volgende:
Interessant super-muffin. Gaat dat open worden?
Toevallig gisteren wat mee zitten spelen in javaquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:33 schreef PiRANiA het volgende:
CAPTCHA's
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Volgens mij zijn die nog vrij eenvoudig uit te lezen omdat de letters gewoon egaal zwart zijn en er niks overheen weergegeven word.quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:33 schreef PiRANiA het volgende:
CAPTCHA's
het enige nadeel van die dingen, je zult maar kleurenblind zijnquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:30 schreef Cageon het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die nog vrij eenvoudig uit te lezen omdat de letters gewoon egaal zwart zijn en er niks overheen weergegeven word.
- Letters eruit pakken die zwart zijn
- letter voor letter de rotatie bepalen icm OCR dr overheen
klaar?
En vervolgens de opgave oplossen die erin staat lijkt me. Dat gaat met een standaardscript niet lukken, en de gaan vast geen captcha-lezer speciaal voor deze site schrijven.quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:30 schreef Cageon het volgende:
Volgens mij zijn die nog vrij eenvoudig uit te lezen omdat de letters gewoon egaal zwart zijn en er niks overheen weergegeven word.
- Letters eruit pakken die zwart zijn
- letter voor letter de rotatie bepalen icm OCR dr overheen
klaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |