De template die ik er standaard opzet is een bugtracker.quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:19 schreef CraZaay het volgende:
[..]
Leg uitBij ene bugtracker kun je aangeven of iets fixed is, niet te reproduceren, etc. Zit dat erin dan is het wat mij betreft een bugtracker en anders een to-do list
Ik lees je reactie nu pasquote:Op zondag 23 maart 2008 00:31 schreef Farenji het volgende:
Ja, hij gaat open source, als ik de basisfunctionaliteit af heb. Dat duurt nog wel even hoor.
Is het mogelijk dat ik de demo eens kan zien? Wij zoeken nog en fatsoenlijke IP management solution...quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:32 schreef sweboy het volgende:
Vandaag de laatste hand gelegd aan een IP Management Suite. Demo online op: www.itproductions.se/ipplan
user: admin
pass: 1
Ziet er nice uit... Werken jullie er ook mee in productie?quote:Op maandag 21 april 2008 10:33 schreef sweboy het volgende:
Werkt gewoon op dit link. Heb login uitgeschakeld.
Ik ben er de afgelopen maand nauwelijks verder mee gegaan. Ik heb de basis wel allemaal werkend, in de zin dat de queue werkt en je kan up/downvoten en af kan spelen. Nu nog een mooie icecast backend voor remote streaming (werkt nu met mplayer alleen locaal) en dan nog de gewogen random play intelligentie... dat zal waarschijnlijk het lastigst zijn. Daar kan ik dan wel testers bij gebruiken.quote:Op maandag 21 april 2008 10:01 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik lees je reactie nu pas![]()
Als er wat te testen valt: ik hou me aanbevolen...
pwnquote:Op maandag 21 april 2008 14:21 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ik kwam er alleen wel achter dat mijn mooie EXT interface er in de FF3 beta compleet verkloot uitziet!
Fixen ze bij EXT wel, zal met niks verbazen als het vol met hacks zit voor de verschillende browsersquote:
Die zijn er inderdaad wel maar dat is ook niet altijd genoeg, ik heb een tijd geleden ook 2 hele dagen besteed om bepaalde custom Ext gridpanels goed werkend te krijgen in IE6 en dat is me niet eens helemaal gelukt - alles werkt wel, maar de layout is niet helemaal zoals het hoort. Dat zijn echt van die dingen waardoor ik zin krijg om die hele klotebrowsers met al die verschillende implementaties achter me te laten en alleen nog maar gewone stand alone applicaties te maken waar je volledige controle hebt over de interface. Je zit anders altijd met zo'n hele rits prehistorische niet goed werkende browsers die nog wel veel gebruikt worden, en bij elke nieuwe browserversie loop je weer het risico dat je site opeens niet meer goed werkt. Ik vond dat altijd een uitdaging maar ik begin er steeds meer schijtziek van te worden, eigenlijk.quote:Op maandag 21 april 2008 15:53 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Fixen ze bij EXT wel, zal met niks verbazen als het vol met hacks zit voor de verschillende browsers.
Had ook niet anders van ze verwachtquote:Op zaterdag 26 april 2008 15:11 schreef Farenji het volgende:
Ha, tot mijn zeer grote genoegen hebben ze bij Ext JS in de 2.1 release de firefox 3 problemen gefixt. Ik ga weer lekker verder devven, na weken niks doen.
Mwoa ik had het ook niet heel erg gek gevonden als ze hadden gewacht tot de final release van FF3. Het kan best een risico zijn om aanpassingen te doen op basis van een betaversie... zometeen doe je werk voor niks.quote:
Heb je iets van een demo?quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:10 schreef SharQueDo het volgende:
Ice7 framework z.g.a. klaar. Bezig met lichte forum module.
Qua frontend nog niet. Misschien dat ik die zooi later GPL als het gedocumenteerd is. En forum gooi ik wel online as die "klaar" (lees: bruikbaar) is op m'n eigen site.quote:
Klinkt meer als Flex?quote:Op maandag 28 april 2008 22:06 schreef Farenji het volgende:
Een X window achtig systeem in flash, dat klinkt verdomde interessant, CrustyClown. Kun je er wat meer over vertellen? Kun je er echt X apps mee in flash draaien, of is het een apart systeem?
Om nog heel even een oude koe uit de sloot te halen...quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:20 schreef StonedKinG het volgende:
Python, das toch die taal waar je kans hebt op werkende code als je er een willekeurige ASCII art door gooit? of was dat Perl
...
Hehe, deze code ziet er nog leesbaar uit in vergelijking met http://99-bottles-of-beer.net/language-perl-737.htmlquote:Op vrijdag 2 mei 2008 03:53 schreef sentiao. het volgende:
Momenteel niks aan het devven maar het is altijd verwarmend om te lezen.
[..]
Om nog heel even een oude koe uit de sloot te halen...
... Perl is de taal die, als je het ASCII art voert, een spaceshuttle zou kunnen besturen. Het resultaat zal min of meer lijken op de Challenger, dat terzijde. Het is tevens de taal die, wanneer je er Zelf een programma in schrijft, volledig onleesbaar word na exact 2 weken.
Zie hier een stukje Perl code waarmee de beveiliging van dvd's gehaald kan worden: http://www.cs.cmu.edu/~dst/DeCSS/Gallery/qrpff-fast.pl.
Er zijn zelfs Perl programma's die enkel bestaan uit letters, of enkel bestaan uit leestekens. Het werkt allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |