abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 april 2008 @ 09:14:57 #101
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_58196710
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 22:19 schreef CraZaay het volgende:

[..]

Leg uit Bij ene bugtracker kun je aangeven of iets fixed is, niet te reproduceren, etc. Zit dat erin dan is het wat mij betreft een bugtracker en anders een to-do list
De template die ik er standaard opzet is een bugtracker.

Mooie is dat men zelf acitetypes aan kan maken en daar alle velden in kan zetten die men wilt, zo kun je bijvoorbeeld ook een helpdesktemplate bouwen en dat soort zaken
  maandag 21 april 2008 @ 10:01:01 #102
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_58197452
quote:
Op zondag 23 maart 2008 00:31 schreef Farenji het volgende:
Ja, hij gaat open source, als ik de basisfunctionaliteit af heb. Dat duurt nog wel even hoor.
Ik lees je reactie nu pas

Als er wat te testen valt: ik hou me aanbevolen...
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 21:32 schreef sweboy het volgende:
Vandaag de laatste hand gelegd aan een IP Management Suite. Demo online op: www.itproductions.se/ipplan
user: admin
pass: 1
Is het mogelijk dat ik de demo eens kan zien? Wij zoeken nog en fatsoenlijke IP management solution...
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
pi_58198072
Werkt gewoon op dit link. Heb login uitgeschakeld.
  maandag 21 april 2008 @ 12:32:51 #104
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_58200541
quote:
Op maandag 21 april 2008 10:33 schreef sweboy het volgende:
Werkt gewoon op dit link. Heb login uitgeschakeld.
Ziet er nice uit... Werken jullie er ook mee in productie?
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
pi_58202696
quote:
Op maandag 21 april 2008 10:01 schreef whoops het volgende:

[..]

Ik lees je reactie nu pas

Als er wat te testen valt: ik hou me aanbevolen...
Ik ben er de afgelopen maand nauwelijks verder mee gegaan. Ik heb de basis wel allemaal werkend, in de zin dat de queue werkt en je kan up/downvoten en af kan spelen. Nu nog een mooie icecast backend voor remote streaming (werkt nu met mplayer alleen locaal) en dan nog de gewogen random play intelligentie... dat zal waarschijnlijk het lastigst zijn. Daar kan ik dan wel testers bij gebruiken.

Ik kwam er alleen wel achter dat mijn mooie EXT interface er in de FF3 beta compleet verkloot uitziet!
  maandag 21 april 2008 @ 14:31:28 #106
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_58202955
quote:
Op maandag 21 april 2008 14:21 schreef Farenji het volgende:

[..]

Ik kwam er alleen wel achter dat mijn mooie EXT interface er in de FF3 beta compleet verkloot uitziet!
pwn
  maandag 21 april 2008 @ 15:53:20 #107
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_58204569
quote:
Op maandag 21 april 2008 14:31 schreef JortK het volgende:

[..]

pwn
Fixen ze bij EXT wel, zal met niks verbazen als het vol met hacks zit voor de verschillende browsers .
phluphy for president!
pi_58209260
quote:
Op maandag 21 april 2008 15:53 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Fixen ze bij EXT wel, zal met niks verbazen als het vol met hacks zit voor de verschillende browsers .
Die zijn er inderdaad wel maar dat is ook niet altijd genoeg, ik heb een tijd geleden ook 2 hele dagen besteed om bepaalde custom Ext gridpanels goed werkend te krijgen in IE6 en dat is me niet eens helemaal gelukt - alles werkt wel, maar de layout is niet helemaal zoals het hoort. Dat zijn echt van die dingen waardoor ik zin krijg om die hele klotebrowsers met al die verschillende implementaties achter me te laten en alleen nog maar gewone stand alone applicaties te maken waar je volledige controle hebt over de interface. Je zit anders altijd met zo'n hele rits prehistorische niet goed werkende browsers die nog wel veel gebruikt worden, en bij elke nieuwe browserversie loop je weer het risico dat je site opeens niet meer goed werkt. Ik vond dat altijd een uitdaging maar ik begin er steeds meer schijtziek van te worden, eigenlijk.
pi_58244900
Ik geloof dat ik vandaag code van stagaires ga reviewen. Nadeel van senior: soms vragen ze een mening Daarna weer eens ouderwets e-insecten jagen
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_58321071
Ha, tot mijn zeer grote genoegen hebben ze bij Ext JS in de 2.1 release de firefox 3 problemen gefixt. Ik ga weer lekker verder devven, na weken niks doen.
  zaterdag 26 april 2008 @ 15:13:24 #111
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_58321109
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 15:11 schreef Farenji het volgende:
Ha, tot mijn zeer grote genoegen hebben ze bij Ext JS in de 2.1 release de firefox 3 problemen gefixt. Ik ga weer lekker verder devven, na weken niks doen.
Had ook niet anders van ze verwacht
pi_58321294
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 15:13 schreef JortK het volgende:

[..]

Had ook niet anders van ze verwacht
Mwoa ik had het ook niet heel erg gek gevonden als ze hadden gewacht tot de final release van FF3. Het kan best een risico zijn om aanpassingen te doen op basis van een betaversie... zometeen doe je werk voor niks.

Maar dit sterkt mijn vertrouwen in Ext wel, beter dan Dojo wat ik ook gebruikt heb, waar je in de code moest gaan spitten omdat de documentatie brak was, en qua development niks meer leek te gebeuren, en ik uiteindelijk uit ellende maar zelf bugs ging fixen.
pi_58366760
Dag mede-dev'ers

Ik meld me ook maar eens in dit topic. Altijd leuk om te lezen waar mede fok'kers mee bezig zijn op de pc. Valt me op dat veel mensen CMS systemen of iets dergelijks aan het coden zijn.

Ben momenteel zelf aan het afstuderen aan de uni en mijn afstudeeropdracht zal met flash te maken krijgen. Het idee is om een client-server architectuur te creeeren a-la-X (X in de zin van X Window System architecture). Ben nog bezig met het schrijven van mijn proposal, maar vanuit de uni is er iig veel interesse naar. Zal zeker de nodige informatie posten waneer erom gevraagd word of als ik iets moois heb om te demo'en
Partyagenda;
Outdated....
pi_58368346
Een X window achtig systeem in flash, dat klinkt verdomde interessant, CrustyClown. Kun je er wat meer over vertellen? Kun je er echt X apps mee in flash draaien, of is het een apart systeem?
pi_58368810
Hey, interresant topic.

Ik ben de hele avond al bezig om mijn FOK!search uit te breiden met een functie die het mogelijk maakt een bepaald datumbereik te zoeken. Klinkt allemaal makkelijk, maar dat valt nog best tegen. Geschreven data omzetten daar een bruikbare waarde om op te kunnen zoeken is nog niet zo makkelijk helaas, maargoed, ik blijf hoop houden
  maandag 28 april 2008 @ 22:43:51 #116
12880 CraZaay
prettig gestoord
pi_58369274
Ik ben vandaag bezig geweest met werken aan een projectmanagementtool voor een bepaalde nichemarkt
pi_58375887
Bugs, bugs bugs en bugs. Daarnaast bezig met een agenda voor het pakket van m'n werk die dezelfde mogelijkheden (en meer) heeft als die van google agenda. Nu ongeveer voor 70% voltooid .
pi_58381247
Een generieke xml import- en exportmodule voor structuur en data van complete databases of geselecteerde delen daarvan, inzetbaar voor alle datamodellen (da's het doel iig!).
pi_58381276
Ice7 framework z.g.a. klaar. Bezig met lichte forum module.
  dinsdag 29 april 2008 @ 15:11:25 #120
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_58381296
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 15:10 schreef SharQueDo het volgende:
Ice7 framework z.g.a. klaar. Bezig met lichte forum module.
Heb je iets van een demo?
pi_58381338
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 15:11 schreef JortK het volgende:

[..]

Heb je iets van een demo?
Qua frontend nog niet. Misschien dat ik die zooi later GPL als het gedocumenteerd is. En forum gooi ik wel online as die "klaar" (lees: bruikbaar) is op m'n eigen site.
pi_58428612
quote:
Op maandag 28 april 2008 22:06 schreef Farenji het volgende:
Een X window achtig systeem in flash, dat klinkt verdomde interessant, CrustyClown. Kun je er wat meer over vertellen? Kun je er echt X apps mee in flash draaien, of is het een apart systeem?
Klinkt meer als Flex?
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
pi_58429920
Momenteel niks aan het devven maar het is altijd verwarmend om te lezen.
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 11:20 schreef StonedKinG het volgende:
Python, das toch die taal waar je kans hebt op werkende code als je er een willekeurige ASCII art door gooit ? of was dat Perl
...
Om nog heel even een oude koe uit de sloot te halen...
... Perl is de taal die, als je het ASCII art voert, een spaceshuttle zou kunnen besturen. Het resultaat zal min of meer lijken op de Challenger, dat terzijde. Het is tevens de taal die, wanneer je er Zelf een programma in schrijft, volledig onleesbaar word na exact 2 weken.
Zie hier een stukje Perl code waarmee de beveiliging van dvd's gehaald kan worden: http://www.cs.cmu.edu/~dst/DeCSS/Gallery/qrpff-fast.pl.
Er zijn zelfs Perl programma's die enkel bestaan uit letters, of enkel bestaan uit leestekens. Het werkt allemaal.

[ Bericht 14% gewijzigd door sentiao. op 02-05-2008 04:13:45 ]
pi_58430426
Ik weer met iets nieuws bezig maar mag/kan helaas niets zeggen over het feit, wel dat de domeinnaam ook weer met GFX begint
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_58430731
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 03:53 schreef sentiao. het volgende:
Momenteel niks aan het devven maar het is altijd verwarmend om te lezen.
[..]

Om nog heel even een oude koe uit de sloot te halen...
... Perl is de taal die, als je het ASCII art voert, een spaceshuttle zou kunnen besturen. Het resultaat zal min of meer lijken op de Challenger, dat terzijde. Het is tevens de taal die, wanneer je er Zelf een programma in schrijft, volledig onleesbaar word na exact 2 weken.
Zie hier een stukje Perl code waarmee de beveiliging van dvd's gehaald kan worden: http://www.cs.cmu.edu/~dst/DeCSS/Gallery/qrpff-fast.pl.
Er zijn zelfs Perl programma's die enkel bestaan uit letters, of enkel bestaan uit leestekens. Het werkt allemaal.
Hehe, deze code ziet er nog leesbaar uit in vergelijking met http://99-bottles-of-beer.net/language-perl-737.html

Maar alleen slechte programmeurs maken onleesbare code, of mensen die nooit met anderen samenwerken. (vaak is dat gerelateerd )
Mijn perl code is door iedereen te lezen. Al is een beetje perl magic zo nu en dan wel best gaaf natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')