Lul niet zo stom. Het enige wat je als ouder kan doen is afwachten en dat is helsquote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:52 schreef Ofyles2 het volgende:
Zowel Bart's ouders en Bart's medestudenten leken zich weinig zorgen te maken om zijn vergissing.
En waaruit blijkt dat dan? Ken je ze persoonlijk?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:52 schreef Ofyles2 het volgende:
Zowel Bart's ouders en Bart's medestudenten leken zich weinig zorgen te maken om zijn vergissing.
waarom zouden ze blij zijn dat ze van hem af zijn? Ik bedoel, ik ben ook geen dikke vrienden met al mn medestudenten, maar de tijd dat de dood van een medestudent mij niet zou raken heb ik op de middelbare school achter me gelaten.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:06 schreef Ofyles2 het volgende:
Weet je dat zeker? Bart's medestudenten waren allang blij dat ze van hem af waren en huilen nu krokodillentranen.
http://www.rijnmond.nl/Ho(...)%2FDefault%2F2008%2Fquote:gisteren (1 feb 2008), 12:39, 149 x bekeken
Het lichaam van de vermiste student Bart Veth is donderdagnacht door de zeehavenpolitie geborgen in het Haringvliet in Rotterdam. De 19-jarige Papendrechter was al sinds 8 januari spoorloos.
Veth liep die dag in de vroege ochtend met een vriend na het stappen over de Oostmolenwerf in de richting van het Haringvliet. Daar raakten ze elkaar uit het oog. De politie ging er al vanuit dat de student in het Haringvliet was gevallen.
Het lichaam is donderdagavond ontdekt door een schipper, ter hoogte van zwembad Tropicana. Het lichaam zou al langere tijd in het water hebben gelegen. Eerdere zoektochten hadden de afgelopen weken niets opgeleverd.
Ja ik zag het, sorryquote:
Maak het hard of flikker op met dit soort misplaatste veronderstellingen zeg.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:52 schreef Ofyles2 het volgende:
indd, loop lekker de Haringvliet in ofzoquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:59 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Maak het hard of flikker op met dit soort misplaatste veronderstellingen zeg.
dacht ik ook al aan dus...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:14 schreef Kogando het volgende:
Alien abduction? Zomaar een gokje..
Nou ok ik had nog niet zoveel gelezen....quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:37 schreef kalinho het volgende:
Lichaam Bart Veth gevonden
1 februari 2008
Het lichaam van de vermiste student Bart Veth is donderdagnacht door de zeehavenpolitie geborgen in het Haringvliet in Rotterdam. De 19-jarige Papendrechter was al sinds 8 januari spoorloos.
Veth liep die dag in de vroege ochtend met een vriend na het stappen over de Oostmolenwerf in de richting van het Haringvliet. Daar raakten ze elkaar uit het oog. De politie ging er al vanuit dat de student in het Haringvliet was gevallen.
Het lichaam is donderdagavond ontdekt door een schipper, ter hoogte van zwembad Tropicana. Het lichaam zou al langere tijd in het water hebben gelegen. Eerdere zoektochten hadden de afgelopen weken niets opgeleverd.
______
DamnNou kende ik 'm niet zo goed ofzo (zat zelde school en zelfde generatie maar hij deed VWO en ik HAVO) maar hier wordt ik to ch wel even stil van
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |