Hompekurken is hompekurken. Daar komt geen i in voor.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:26 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Het is 'hompiekurken', waarde oud-noviet!
Jammer, poging om een relletje op te starten mislukt. Een ontgroening tot 15 januari zou wel een beetje veel van het goede zijn he.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:45 schreef Gia het volgende:
Uit de hand gelopen ontgroening??
Ow...ik heb anders gehoord dat Joran van der Sloot hierachter zit. Hij is namelijk een expert op dit gebied.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:17 schreef Flawless2006 het volgende:
Klein kickje..
Ik heb van wat mensen vernomen dat ie gevonden zou zijn een paar dagen geleden? Maar heb er geen nieuwbericht over gezien, iemand meer info?
Stond vandaag in Metro dat ze 'm nog aan het zoeken waren.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:17 schreef Flawless2006 het volgende:
Klein kickje..
Ik heb van wat mensen vernomen dat ie gevonden zou zijn een paar dagen geleden? Maar heb er geen nieuwbericht over gezien, iemand meer info?
Ja en hij staat ook nog steeds als vermist opgegeven, erg maf idd dit, zo'n groot watergebied is 't toch ook weer niet.quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:17 schreef kalinho het volgende:
[..]
Stond vandaag in Metro dat ze 'm nog aan het zoeken waren.
Blijft ongelovelijk natuurlijk
Mwah, dik niet, wel een beetje zo'n bierkin. De kaaklijn is op foto 2 in de OP niet meer goed zichtbaar.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:50 schreef kalinho het volgende:
Waarom zegt iedereen hier dat hij dik is![]()
Dat istie totaal niet
Volgende dag volgens mij, toen hij ook niet op de UU of bij zijn ouders was. Hij heeft ook niks gepind stond er in Erasmus Magazine...quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:46 schreef EdvandeBerg het volgende:
Die huisgenoot, zou die hem ook als vermist hebben opgegeven? De volgende dag al? Of later?
Da's nogal een beschuldiging zegquote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:06 schreef Ofyles2 het volgende:
Weet je dat zeker? Bart's medestudenten waren allang blij dat ze van hem af waren en huilen nu krokodillentranen.
Dan moet je het heel bont maken of gewoon heel vervelend zijn.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:06 schreef Ofyles2 het volgende:
Weet je dat zeker? Bart's medestudenten waren allang blij dat ze van hem af waren en huilen nu krokodillentranen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |