Niet die... De Flabber versie bedoelen wequote:
ow ja over new kids gesproken staat een nummer van hun bij een singstar spelquote:
Ach het is gewoon ontzettend flauwe humorquote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die nieuwe was ook leuk....
" Je moet me helpen...er ligt een vrouw onder auto, en met jullie hulp kunnen we ze redden! "
" Je ziet toch dat we aan het werk zijn! Verrekte Mongol! "
die ken ik helemaal nietquote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Niet die... De Flabber versie bedoelen we
http://www.flabber.nl/newkidsontheblock/aflevering6.phpquote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die ken ik helemaal niet
ik dacht al .............
of ik elke dag op hyves zitquote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:25 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi ach ja! trouwens jij had het op hyves kunnen lezen!
flash is niet bijgewerktquote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
http://www.flabber.nl/newkidsontheblock/aflevering6.php
Je bent toch niet aan het werk he?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:30 schreef Sgele het volgende:
Sodeju, het gaat te snel voor me vandaag...
wel een beetje bijblijven heh ?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:30 schreef Sgele het volgende:
Sodeju, het gaat te snel voor me vandaag...
Soort vanquote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je bent toch niet aan het werk he?
Dan is het goedquote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
Soort vanzo min mogelijk in ieder geval
geen flash in pakket?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
flash is niet bijgewerkt![]()
en die mongolen vna de it afdeling zeggen dat heit niet in het pakket zit
same here :dquote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
Soort vanzo min mogelijk in ieder geval
Heb de nieuwste Flash Player, Shockwave en nog speelt hij hem niet af op werk... zuurquote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
geen flash in pakket?
wtf
Flash moet up to date zijn om sites goed te kunnen bekijken.
Hier wordt de flashplayer automatisch geupdate ...
waarschijnlijk geblokt dan ...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb de nieuwste Flash Player, Shockwave en nog speelt hij hem niet af op werk... zuur
Wat niet hierquote:
kep geen admin rechten.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
geen flash in pakket?
wtf
Flash moet up to date zijn om sites goed te kunnen bekijken.
Hier wordt de flashplayer automatisch geupdate ...
* Bellerophon is jaloersquote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:38 schreef Sgele het volgende:
Zo zuur zijn ze hier weer niet dan. Wij kunnen nog wel iets installeren en dingen kijken enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |