... maar je vertaling blijft recht overeind MUUSquote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:29 schreef MUUS het volgende:
Hoe vaak is die OP nou al veranderd?
Ik heb vier verschillende versies gezien.
Welke blauwe plaatst ze even terug?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:29 schreef MUUS het volgende:
May be his last!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:21 schreef platos000 het volgende:
dat lucht op! kutzooi
sommige wijven zijn te dom op deze wereld te lopen oprotte, mij betrekken in dat soort vage shit, je zpou verbannen moeten worden als een sekte die mensen zichzelf laat opknopen, denk toxch neit dat jij alles weet met je godsdienstige wereldvreemde kankerkut houding en domme karkater
antimens, mogoleniet wetende hoe je sociaal moet functionerende kutwijf met kuttiefus kut godsdienstige kut regeltjes en rare kut visies op kanker smerige kut alleenige kutleven., wees maar lekker alleen met je sacherijnig kut negatiefe kutvisie overal, oprotten kanker smerige kutzooi
Uiteraard.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:31 schreef pbjs het volgende:
[..]
... maar je vertaling blijft recht overeind MUUS
Ook alleen maar omdat je weet dat hij jou wilquote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:34 schreef MUUS het volgende:
[..]
Uiteraard.
TS, vrouwenlogica is niet altijd zo moeilijk hoor. Ik wil hem namelijk wel. Ja, jou dan weer niet, maar hem wel.
Nu heb je al tig keer die OP veranderd en we weten nog niks.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:35 schreef platos000 het volgende:
hehe, ze kunnen het bloed onder je nagel vandaan halen zeg.... kutzooi
De fout die veel mannen maken, is denken dat vrouwenlogica lógisch is.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:34 schreef MUUS het volgende:
[..]
Uiteraard.
TS, vrouwenlogica is niet altijd zo moeilijk hoor. Ik wil hem namelijk wel. Ja, jou dan weer niet, maar hem wel.
Duh, waarom zou ik hem willen als hij mij niet wil?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:37 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat je weet dat hij jou wil.
Liefde is blind MUUS. Je gevoel heb je niet onder controle. Hoop doet leven. etc.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:38 schreef MUUS het volgende:
Duh, waarom zou ik hem willen als hij mij niet wil?
En neuken kan leven maken. Maar als hij me niet moet, komt hij toch echt mijn nest niet in.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
Liefde is blind MUUS. Je gevoel heb je niet onder controle. Hoop doet leven. etc..
Vandaag nog op het werk, een mannelijke collega die niet wist wat ie met een vrouw aan moest.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:44 schreef MUUS het volgende:
Zeg platos000, vriendelijke vriend, je hebt het over vrouwenlogica en kasta zit in je topic. Ik zou heel rap even wat vertellen, dan kunnen we los en meelezen.
Je vergat het deepthroaten MUUS.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:52 schreef MUUS het volgende:
Godsamme, dan doe ik het wel..
kasta, vrouwen kunnen logisch nadenken.
Alle vrouwen zijn enorm stabiel, leuk om in je buurt te hebben en je kan er ontzettend leuke gesprekken mee hebben.
Nu jij.
een nekschot voor die gasten, bespaar je de moeite. ze zijn het niet waaard.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:52 schreef MUUS het volgende:
Godsamme, dan doe ik het wel..
kasta, vrouwen kunnen logisch nadenken.
Alle vrouwen zijn enorm stabiel, leuk om in je buurt te hebben en je kan er ontzettend leuke gesprekken mee hebben.
Nu jij.
Oh ja, euh... ze kunnen allemaal deepthroaten.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:59 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je vergat het deepthroaten MUUS.
En waarom zijn die niet gequote?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:29 schreef MUUS het volgende:
Moeten kerels ook al dood?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:02 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
een nekschot voor die gasten, bespaar je de moeite. ze zijn het niet waaard.
Dat is me serieus al regelmatig aangeradenquote:
Alleen dequote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:03 schreef MUUS het volgende:
[..]
Oh ja, euh... ze kunnen allemaal deepthroaten.
Ofzo!
Als ze het niet willen doe je toch écht iets verkeerd...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:04 schreef LasTeR het volgende:
Ze kunnen het allemaal maar of ze het ook willen is een ander verhaal.
Daarvoor volstaat het op zich als 1 sekse uitsterft. We hebben elkaar nodigquote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:04 schreef MUUS het volgende:
[..]
Moeten kerels ook al dood?
Dames en heren, dit schiet niet op, zo sterven we uit..
Soms moet je je eigen zin een beetje doordraven, dan komen ze er later wel achter dat het voor hun eigen bestwil is.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:07 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als ze het niet willen doe je toch écht iets verkeerd...
Of ze heeft gewoon een grafkop waar je hem per definitie niet in wilt hangen.
Zo, dat wordt hoofdstuk 1.
Het was niet boeiend.quote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:04 schreef LasTeR het volgende:
Ze kunnen het allemaal maar of ze het ook willen is een ander verhaal.
Ik moest lachen.quote:geboortedatum: 30-06-1989
*serieus er bij gaat zitten*quote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:08 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Soms moet je je eigen zin een beetje doordraven, dan komen ze er later wel achter dat het voor hun eigen bestwil is.
Ik lach altijd als mensen om mijn leeftijd lachen. Há há.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:08 schreef MUUS het volgende:
[..]
Het was niet boeiend.
Kankerkankerkankerteringkanker. Zoiets.
[..]
[..]
Ik moest lachen..
Gekkie.
Whehehe, dat ga ik een keer doen! En dan die kinderen ouders filmen!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:47 schreef Xennia het volgende:
een drol in de ballenbak?
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:58 schreef remlof het volgende:
Nou, wat een goed topic, was het volposten van KLB FB echt waard
KLB FB was nog lang niet vol.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:58 schreef remlof het volgende:
Nou, wat een goed topic, was het volposten van KLB FB echt waard
Kuttie Fus? A big fuss about the kut?quote:kuttiefus
Misschien moet het kuttiefuzz zijn.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kuttie Fus? A big fuss about the kut?
Oh nee... kut tyfus..
Nee, alle wijven zijn labiele kuthoeren die je na één keer neuken het nest uit moet gooien.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:44 schreef Scorpie het volgende:
Vrouwen die de moeite waard zijn, kasta?
Bestaan die dan?
De OP is meer dan 10 keer veranderd. "Kut. Kut. Kut."quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:29 schreef MUUS het volgende:
Mag ik daar over +/- een jaartje of wat nog een keer op terugkomen?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:44 schreef Scorpie het volgende:
Vrouwen die de moeite waard zijn, kasta?
Bestaan die dan?
Je begon er zelf over:quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
Mag ik daar over +/- een jaartje of wat nog een keer op terugkomen?
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:06 schreef kastanova het volgende:
[..]
Alleen de. heel bijzondere
. vrouwen
.
Die dus ook logischerwijs wél de moeite waard zijn.
Ah, kan jij misschien uitleggen wat de TS bedoelt?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:14 schreef BonJovi het volgende:
KUTHOEREN!
check mijn topic AARGHquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:19 schreef MUUS het volgende:
Alleen over vrouwen en hun briljante logica praten alstublieft..
[..]
Ah, kan jij misschien uitleggen wat de TS bedoelt?
Oh wait, het ging over deepthroaten; ik dacht al, zoveel had ik toch niet gedronken?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |