Vlak na de verdoving?? dan ben jij volgens mij wel een type voor SMsex als je van pijn opgewonden raaktquote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:59 schreef longinus het volgende:
[..]
jij hebt nooit een odoll, of een spontane erectie....
Ik wel hoor
ps. als ik bij de dokter ben blijft ie ook mooi hangen, zover ga ik nou ook niet, maar bij de tandarts daarintegen heb ik na een verdoving wel eens een behoorlijke erektie gehad, Tja, ze verdoven ook alleen in de mond he.
je moest eens weten waar je allemaal opgewonden van kan raken als je niet a-sexueel bentquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:20 schreef plak-band het volgende:
[..]
Vlak na de verdoving?? dan ben jij volgens mij wel een type voor SMsex als je van pijn opgewonden raakt
quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
je moest eens weten waar je allemaal opgewonden van kan raken als je niet a-sexueel bent_!
Mooie tandartsassistente, hulpeloze toestand, raam, zon achter haar haren, geklets over gaatjes vullen, teveel fantasie.quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:20 schreef plak-band het volgende:
[..]
Vlak na de verdoving?? dan ben jij volgens mij wel een type voor SMsex als je van pijn opgewonden raakt
Hoe kan jij nou praten wanneer ze in je mond bezig isquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:49 schreef longinus het volgende:
[..]
Mooie tandartsassistente, hulpeloze toestand, raam, zon achter haar haren, geklets over gaatjes vullen, teveel fantasie.
Tja, de verdoving werkte goed dus geen pijn, geen masochist dus.
Gewoon geil op dat moment
Ik niet, zijquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:08 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Hoe kan jij nou praten wanneer ze in je mond bezig is
Zij was aan het praten over het vullen van gaatjesquote:
Ik denk niet dat de tandarts die er naast zat dat prettig zou hebben gevonden,quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:14 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Zij was aan het praten over het vullen van gaatjes![]()
Jeetje, waarom heb je dr niet ....... (verdoving of niet)!
Had hem even de kamer uitgewiebert!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:17 schreef longinus het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de tandarts die er naast zat dat prettig zou hebben gevonden,
EPM is dat per Maand of per Minuut!?!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:48 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
7200 EPM
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |