Ik hoop dat de voyeurs hier nog een paar nachten mee doorgaan, Brian en Amanda allebei para.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:44 schreef T-lex het volgende:
Viel me vannacht op dat Amanda in het begin nog wel kon lachen om de overburen...maar later begon ze zich mateloos te irriteren leek het.Ben benieuwd of ze hier nog over gaat klagen vandaag.
Brian en Amanda hadden wel zin om een potje te rampeneren. Maar Amanda had niet zo'n zin om te konijnen met zoveel voyeurs aan de overkant...en daar baalde ze nogal van volgens mij.
Arme Huubje...zeker de bedoeling dat Palma nu bij B&A gaat zeuren.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:00 schreef beequeen het volgende:
Volgens Huub liggen B en A nog steeds in bed.....
En voordat Luc naar bed gaat, hangt hij het handdoekjequote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:58 schreef T-lex het volgende:
LamLul is echt een mietje...als hij in z'n onderbroek loopt is
het eerste wat tie doet een handoek om z'n reet vouwen.
Nu ook weer...hij stapt z'n bed uit en hoppa, handoekje om.![]()
Zo voelde hij zich zeker veiliger in de bajes.
José vroeg aan Huub of iedereen zijn bed uit was, vandaar .quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:02 schreef T-lex het volgende:
[..]
Arme Huubje...zeker de bedoeling dat Palma nu bij B&A gaat zeuren.
Mike: Luc, ben jij een broertje van Quintin?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:11 schreef T-lex het volgende:
Zie dat op de Tien site een nieuwe Poll staat over Lammetjesthee...
beetje een tegenvaller dat er nog zoveel zijn die blij zijn met de komst van LL.
Dacht dat de meeste nu toch wel een beetje klaar waren met die gast.
Vertrouw niet te veel op die polls van de tiensite, die zijn zo gemanipuleerd als de pest.. Net als de rest van DGK..quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:11 schreef T-lex het volgende:
Zie dat op de Tien site een nieuwe Poll staat over Lammetjesthee...beetje een tegenvaller dat er nog zoveel zijn die blij zijn met de komst van LL. Dacht dat de meeste nu toch wel een beetje klaar waren met die gast.
Wat ik er van begrepen heb is dat het de bedoeling is dat in ieder geval Claire niet te veel aan Lieke gaat plakken. De eerste die ze er uit willen is Claire...maar die geniet deze maand nog immuniteit.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:16 schreef David_Aames het volgende:
Ligt het nu aan mij of zijn huub en claire naar elkaar toe aan het "groeien" (al dan niet gedwongen) Op zich lijkt het me wel leuk al die twee gaan samen werken, een beetje huub en sylvia
Hij is z'n wortelchakra aan het luchten?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:41 schreef beequeen het volgende:
Wat is Jaap aan het doen?![]()
[ afbeelding ]
En dan hebben we het nog niet over de suggestieve vraagstelling...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:25 schreef Starlie het volgende:
[..]
Vertrouw niet te veel op die polls van de tiensite, die zijn zo gemanipuleerd als de pest.. Net als de rest van DGK..
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:45 schreef T-lex het volgende:
Hij is z'n wortelchakra aan het luchten?
Terwijl die hoog zou scoren, denk ik.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:52 schreef Leandra het volgende:
En dan hebben we het nog niet over de suggestieve vraagstelling...
Een antwoord als "Sodemieter op met die slomo" staat er simpelweg niet bij.
En iedereen kan zich opgeven om gastspeler te worden en dan komen ze met die lammetjesthee aan,die al drie keer is teruggekomen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Terwijl die hoog zou scoren, denk ik.
Maar er staan wel twee relatief negatieve opties tegenover één jubeloptie. En die twee negatieve opties samen vormen zo'n driekwart van de stemmen.
Opsodemieteren met die slomo, dus.
Heb ik iets gemist, wat heeft Huub gedaan bij Claire vannacht?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:26 schreef diedirk het volgende:
Treurig om te zieh hoe domme , jonge en naieve Claire vannacht in de klauwe van Huub viel en niks durfde te zeggen of te doen tegen hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |