Buuf, zie je die armen van die drummer?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:43 schreef -Blurk- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Eh_zU2UFCmA
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:44 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Zo, daar hebben we de liefste user
sorry ff playstation aanzetten voor pukkie...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:41 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Vind dat nummer zo mooi en ja die tatoo is tof
Ik heb geen playstationquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:51 schreef debuurvrouw het volgende:
sorry ff playstation aanzetten voor pukkie...
Wel even luisteren en vooral kijken Buuf als je tijd hebt, is echt een nummer voor jouquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
sorry ff playstation aanzetten voor pukkie...
Doet ie wel knapquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:47 schreef -Blurk- het volgende:
Buuf, zie je die armen van die drummer?Wauw, en die tatoo!!
beetje standaardtribal... maar hij kan wel leuk drummen...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:53 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wel even luisteren en vooral kijken Buuf als je tijd hebt, is echt een nummer voor jou
zo, het duurde even, maar het kwartje vielquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb geen playstation. Alleen een laptop en die is dan ook overwerkt
.
O, is dat standaardtribal? Ik heb absoluut geen verstand van tatoo's, maar vind het wel bij hem passen. En die armen, jammie..quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
beetje standaardtribal... maar hij kan wel leuk drummen...
ooooh, zeg dat danquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:09 schreef debuurvrouw het volgende:
zo, het duurde even, maar het kwartje viel![]()
nee, voor míjn pukkie,...
Is dat je uurtariefquote:
Ik krijg wat van die wedervragenquote:
Wat krijg je er van dan?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik krijg wat van die wedervragen. Kan je niet gewoon iets 1) accepteren en 't laten of 2) antwoord geven
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |