trust me je wordt niet gerustgesteld want je krijgt replies varierend van niets aan de hand tot uitgezaaide teelbalkanker hier! als je al iets aan je ballen hebt gehad ga naar een uroloog en laat het nakijken! en over het ketsen... dan doe je niet hard genoeg je best!quote:Op maandag 14 januari 2008 21:57 schreef Verkeerdeplaneet het volgende:
Ik heb eens ergens gelezen op het internet (dus de vraag of het juist is) dat ze juist niet geheel symmetrisch behoren te staan omdat ze dan te makkelijk tegen elkaar aan kunnen ketsen. LOOOL. Nou dat weet ik zo nog niet.. LasTeR heb je wel goed gevoeld het is nogal LasTiG om het goed te voelen hoor.
Tommy ik ga deze vraag idd stellen aan een uroloog mocht ik op fok niet gerustgesteld worden. Maar ik heb dus nergens last van... ook niet tijdens 't 'ketsen'.
Ik weet niet of er een paar 'graden' verschil in zit (quote:Op maandag 14 januari 2008 21:57 schreef Verkeerdeplaneet het volgende:
Ik heb eens ergens gelezen op het internet (dus de vraag of het juist is) dat ze juist niet geheel symmetrisch behoren te staan omdat ze dan te makkelijk tegen elkaar aan kunnen ketsen. LOOOL. Nou dat weet ik zo nog niet.. LasTeR heb je wel goed gevoeld het is nogal LasTiG om het goed te voelen hoor.
Tommy ik ga deze vraag idd stellen aan een uroloog mocht ik op fok niet gerustgesteld worden. Maar ik heb dus nergens last van... ook niet tijdens 't 'ketsen'.
Ik wel trouwens. Maar dat ligt er alleen aan, als ik een hangzak heb op dat moment dan kletst het lekker en kan het na verloop van tijd een beetje pijn gaan doen.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:03 schreef Verkeerdeplaneet het volgende:
Bill_E klinkt inderdaad logisch.
Tommy, je hebt helemaal gelijk wat betreft het reactiegehalte echter ervaringen qua wel of geen symmetrische teelballen vind ik toch wel informatief.
Kun jij zo hard ketsen dat 't pijn doet?
niemands teelballen zijn gelijk, ze zijn altijd een beetje amandelvormig en verschillend, maar als je een groot verschil voelt moet je dat gewoon laten nakijken!quote:Op maandag 14 januari 2008 22:03 schreef Verkeerdeplaneet het volgende:
Bill_E klinkt inderdaad logisch.
Tommy, je hebt helemaal gelijk wat betreft het reactiegehalte echter ervaringen qua wel of geen symmetrische teelballen vind ik toch wel informatief.
Kun jij zo hard ketsen dat 't pijn doet?
OutOfOrbit was idd beter geweest.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:52 schreef cerror het volgende:
Een beetje overdreven usernaam i.s.m topictitel....
Wat een functiequote:Op zondag 27 januari 2008 22:45 schreef Killaht het volgende:
Je bedoelt dat je linkerbal iets meer naar beneden zit dan je rechter?
Als je dat bedoelt is er niks aan de hand, je linker bal is iets groter dan je rechter bal en je linkerbal ligt wat dieper in je balzak dan de rechte. Dit is zo omdat je dan je benen overelkaar kunt doen zonder dat ze bekneld raken. Het heeft dus een functie
Ga voor de zekerheid langs de huisarts, met een beschrijving kun je echt te weinig...quote:Op maandag 14 januari 2008 21:32 schreef Verkeerdeplaneet het volgende:
Beste fokkers,
Zoals de titel al aangeeft is het mij opgevallen dat mijn teelballen ongelijk staan of beter 'in mijn balzak liggen'. Vanuit mijn eigen perspectief staat mijn rechterbal netjes recht omhoog of naar beneden (de teelbal is een ovaal, geen bol), maar mijn linker teelbal staat daar ongeveer 45 graden op. De bovenkant staat gericht naar het lichaam, de onderkant wijst dus van het lichaam af.
Ik heb nergens last van, maar aangezien ik jaren terug een gedraaide bal heb gehad (links) begin ik mij nu af te vragen of ik mij hier in enige mate zorgen over moet maken, of dat dit een normaal verschijnsel is.
Zou degene die er enig verstand van heeft hierop in willen gaan, of zouden de mannen onder ons bij henzelf eens willen kijken hoe het zit?
Bij voorbaat dank en excuses voor dit wellicht onsmakelijke of gevoelige onderwerp.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |