abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56034045
Beste fokkers,

Zoals de titel al aangeeft is het mij opgevallen dat mijn teelballen ongelijk staan of beter 'in mijn balzak liggen'. Vanuit mijn eigen perspectief staat mijn rechterbal netjes recht omhoog of naar beneden (de teelbal is een ovaal, geen bol), maar mijn linker teelbal staat daar ongeveer 45 graden op. De bovenkant staat gericht naar het lichaam, de onderkant wijst dus van het lichaam af.

Ik heb nergens last van, maar aangezien ik jaren terug een gedraaide bal heb gehad (links) begin ik mij nu af te vragen of ik mij hier in enige mate zorgen over moet maken, of dat dit een normaal verschijnsel is.

Zou degene die er enig verstand van heeft hierop in willen gaan, of zouden de mannen onder ons bij henzelf eens willen kijken hoe het zit?

Bij voorbaat dank en excuses voor dit wellicht onsmakelijke of gevoelige onderwerp.
  maandag 14 januari 2008 @ 21:36:12 #2
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_56034159
Pics!!
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_56034317
Lol, nou dat zie je niet aan de buitenkant. Ik weet het alleen omdat ik het eens uitgebreid heb bevoeld.
  maandag 14 januari 2008 @ 21:45:20 #4
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_56034426
Bikkel!
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_56034454
quote:
Op maandag 14 januari 2008 21:45 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Bikkel!
Halve bikkel dan
Vivre
  maandag 14 januari 2008 @ 21:52:02 #6
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_56034593
Zal toch niet uit maken dunkt me, niet iedereen/alles is symmetrisch. Mijne hangen wel recht.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_56034628
je bal draait terug naar de uroloog en hopen dat het een lekker wijf is!
pi_56034737
Ik heb eens ergens gelezen op het internet (dus de vraag of het juist is) dat ze juist niet geheel symmetrisch behoren te staan omdat ze dan te makkelijk tegen elkaar aan kunnen ketsen. LOOOL. Nou dat weet ik zo nog niet.. LasTeR heb je wel goed gevoeld het is nogal LasTiG om het goed te voelen hoor.

Tommy ik ga deze vraag idd stellen aan een uroloog mocht ik op fok niet gerustgesteld worden . Maar ik heb dus nergens last van... ook niet tijdens 't 'ketsen'.
  maandag 14 januari 2008 @ 21:59:13 #9
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_56034786
ze horen altijd iets verschoven te staan.. anders plet je ze als je gaat zitten.. zo schuiven ze langs mekaar.
pi_56034817
quote:
Op maandag 14 januari 2008 21:57 schreef Verkeerdeplaneet het volgende:
Ik heb eens ergens gelezen op het internet (dus de vraag of het juist is) dat ze juist niet geheel symmetrisch behoren te staan omdat ze dan te makkelijk tegen elkaar aan kunnen ketsen. LOOOL. Nou dat weet ik zo nog niet.. LasTeR heb je wel goed gevoeld het is nogal LasTiG om het goed te voelen hoor.

Tommy ik ga deze vraag idd stellen aan een uroloog mocht ik op fok niet gerustgesteld worden . Maar ik heb dus nergens last van... ook niet tijdens 't 'ketsen'.
trust me je wordt niet gerustgesteld want je krijgt replies varierend van niets aan de hand tot uitgezaaide teelbalkanker hier! als je al iets aan je ballen hebt gehad ga naar een uroloog en laat het nakijken! en over het ketsen... dan doe je niet hard genoeg je best!
pi_56034930
Bill_E klinkt inderdaad logisch.
Tommy, je hebt helemaal gelijk wat betreft het reactiegehalte echter ervaringen qua wel of geen symmetrische teelballen vind ik toch wel informatief.
Kun jij zo hard ketsen dat 't pijn doet?
  maandag 14 januari 2008 @ 22:03:25 #12
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_56034935
quote:
Op maandag 14 januari 2008 21:57 schreef Verkeerdeplaneet het volgende:

Ik weet niet of er een paar 'graden' verschil in zit ( ) maar er is geen hoek van 45 graden merkbaar.

Die graden!
  maandag 14 januari 2008 @ 22:04:49 #13
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_56034971
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:03 schreef Verkeerdeplaneet het volgende:
Tommy, je hebt helemaal gelijk wat betreft het reactiegehalte echter ervaringen qua wel of geen symmetrische teelballen vind ik toch wel informatief.
Ik wel trouwens. Maar dat ligt er alleen aan, als ik een hangzak heb op dat moment dan kletst het lekker en kan het na verloop van tijd een beetje pijn gaan doen.
pi_56035078
whahaha idd, als het koud is dan ligt de zaak lekker vast, als je een uitgerekt zootje hebt dan is het echt een klokkenspel
pi_56035227
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:03 schreef Verkeerdeplaneet het volgende:
niemands teelballen zijn gelijk, ze zijn altijd een beetje amandelvormig en verschillend, maar als je een groot verschil voelt moet je dat gewoon laten nakijken!

en ja dat kan ik!
pi_56038305
Als je er geen last van hebt, gewoon laten hangen. Maak je je zorgen, ga naar een dokter.
Never argue with an idiot, he will take you down to his level and beat you with experience
  zondag 27 januari 2008 @ 22:45:33 #17
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_56351161
Je bedoelt dat je linkerbal iets meer naar beneden zit dan je rechter?

Als je dat bedoelt is er niks aan de hand, je linker bal is iets groter dan je rechter bal en je linkerbal ligt wat dieper in je balzak dan de rechter. Dit is zo omdat je dan je benen overelkaar kunt doen zonder dat ze bekneld raken. Het heeft dus een functie
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
  zondag 27 januari 2008 @ 22:52:51 #18
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_56351368
Een beetje overdreven usernaam i.s.m topictitel....
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_56361084
niemand heelft symetrische ballen.
(voor zover ik weet? )
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  maandag 28 januari 2008 @ 20:56:41 #20
140390 Dangel
Vive la Mort
pi_56370569
schele ballen ftw
Dans le foret, si noir que la nuit peut devenir, respirer
~Autumn, 2002
  maandag 28 januari 2008 @ 21:05:15 #21
113173 Quannum
Well FOK! you!
pi_56370732
quote:
Op zondag 27 januari 2008 22:52 schreef cerror het volgende:
Een beetje overdreven usernaam i.s.m topictitel....
OutOfOrbit was idd beter geweest.
Jusqu'ici tout va bien
pi_56404310
quote:
Op zondag 27 januari 2008 22:45 schreef Killaht het volgende:
Je bedoelt dat je linkerbal iets meer naar beneden zit dan je rechter?

Als je dat bedoelt is er niks aan de hand, je linker bal is iets groter dan je rechter bal en je linkerbal ligt wat dieper in je balzak dan de rechte. Dit is zo omdat je dan je benen overelkaar kunt doen zonder dat ze bekneld raken. Het heeft dus een functie
Wat een functie
Lawamena hitihala Lawamena haulala
  woensdag 30 januari 2008 @ 10:39:16 #23
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_56404515
Ik geloof dat ballen eigenlijk nooit precies gelijk zijn dus ook niet gelijk hangen.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_56487684
Je ballen loensen!
  donderdag 7 februari 2008 @ 13:23:50 #25
126620 Krln
Belg in Breda
pi_56581437
hebben wel meer mannen, geen zorgen
pi_56588854
Bijbal is 9 van de 10 keer iets kleiner.
Carry on my wayward son
There'll be peace when you are done
Lay your weary head to rest
Don't you cry no more.
pi_56589453
Bijbal is heul geen bal, het is dat worstvormige ding op en achter de bal.

donderdag 7 februari 2008 @ 20:29:15 #28
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_56589594
Waar zag ik dat nou laatst....
Was op tv ergens uitleg over...
Diegene vertelde dat dat bij iedereen zo is, dat je ene bal wat lager hangt dan de ander.
De penis hangt ook naar de laagst hangende bal.
Normaalste zaak van de wereld, niks om je druk over te maken.
Ik zou me eerder druk maken als je het níet hebt
Signature.
  donderdag 7 februari 2008 @ 21:39:33 #29
198607 BaaiBaai
Zwaai Zwaai! :)
pi_56591105
quote:
Op maandag 14 januari 2008 21:32 schreef Verkeerdeplaneet het volgende:
Beste fokkers,

Zoals de titel al aangeeft is het mij opgevallen dat mijn teelballen ongelijk staan of beter 'in mijn balzak liggen'. Vanuit mijn eigen perspectief staat mijn rechterbal netjes recht omhoog of naar beneden (de teelbal is een ovaal, geen bol), maar mijn linker teelbal staat daar ongeveer 45 graden op. De bovenkant staat gericht naar het lichaam, de onderkant wijst dus van het lichaam af.

Ik heb nergens last van, maar aangezien ik jaren terug een gedraaide bal heb gehad (links) begin ik mij nu af te vragen of ik mij hier in enige mate zorgen over moet maken, of dat dit een normaal verschijnsel is.

Zou degene die er enig verstand van heeft hierop in willen gaan, of zouden de mannen onder ons bij henzelf eens willen kijken hoe het zit?

Bij voorbaat dank en excuses voor dit wellicht onsmakelijke of gevoelige onderwerp.
Ga voor de zekerheid langs de huisarts, met een beschrijving kun je echt te weinig...

Teelballen zijn sowieso nooit gelijk en staan als het goed is niet evenhoog. Maar als je reden hebt om te denken dat er iets verkeerd zou kunnen zijn dan is het echt een kleine moeite en zeker gunstig voor je eigen gemoedstoestand om even zekerheid te hebben. The doc is the way to go!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')