abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56033569
Wat een opgefokt mens is dat zeg, gooit gewoon een glas water in het gezicht van die Joran Van Der Sloot.
( zie filmpje hieronder):
Klik

Dat wijf moet gewoon haar klauwen thuis houden, ze staat er volledig buiten.
Je gaat je zelf toch niet in zo'n show op dezelfde manier verlagen als die Joran van der sloot, en daarnaast kan die
Peter R de vries prima voor zichzelf opkomen.
En dan daarna ook nog tegen die moeder zeggen: Zo die heb je goed opgevoed.
Kijk naar jezelf zou ik dan zeggen.

[ Bericht 5% gewijzigd door The_Terminator op 15-01-2008 14:07:52 ]
  maandag 14 januari 2008 @ 21:19:55 #2
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_56033713
quote:
Op maandag 14 januari 2008 21:15 schreef ELdudeness het volgende:
Wat een opgefokt mens is dat zeg, gooit gewoon een glas water in het gezicht van die Joran Van Der Sloot.
( zie filmpje hieronder):
http://www.youtube.com/watch?v=tDDahlmse3U&eurl=http://www.jaggle.nl/index.php/site/comments/beelden_wijngooiende_joran_naar_het_buitenland/

Dat wijf moet gewoon haar klauwen thuis houden, ze staat er volledig buiten.
Je gaat je zelf toch niet in zo'n show op dezelfde manier verlagen als die Joran van der sloot, en daarnaast kan die Peter R de vries prima voor zichzelf opkomen.
En dan daarna ook nog tegen die moeder zeggen: Zo die heb je goed opgevoed.
Kijk naar jezelf zou ik dan zeggen.
Heb je wel de hele uitzending gekeken? Die moeder zat hele tijd Pauw en Witteman onder te kwijlen hoe netjes en beleefd Joran wel niet was.
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
  maandag 14 januari 2008 @ 21:20:57 #3
154726 ArendBarend
Spread the hype!
pi_56033748
Peter R de vries
Ouderdom is ook slecht voor de gezondheid!
pi_56033768
En hij snel wegvluchten ook.
  maandag 14 januari 2008 @ 21:26:37 #5
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_56033881
quote:
Op maandag 14 januari 2008 21:21 schreef Noodly het volgende:
Naar Aruba
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_56033933
quote:
Op maandag 14 januari 2008 21:21 schreef Noodly het volgende:
En zie die Witteman trouwens lachen
pi_56034001
quote:
Op maandag 14 januari 2008 21:19 schreef gitaarsnaar het volgende:

[..]

Heb je wel de hele uitzending gekeken? Die moeder zat hele tijd Pauw en Witteman onder te kwijlen hoe netjes en beleefd Joran wel niet was.
Ja het was ook niet slim van hem nee, maar om dan nou als vrouw van Peter R de Vries een glas water terug te gooien getuigd toch wel van een heel kort lontje. Volgens mij kan Peter R de Vries beter is een onderzoek naar zijn eigen vrouw verrichten.
En ik denk eigenlijk ook wel dat Peter R de VRies dit glas wijn verdient had, want het is echt een bloedzuiger volgens mij die ook op kijkcijfers uit is.
pi_56034328
Ik vond het glas water meer op z'n plaats dan het glas wijn dat er aan voorafging, eigenlijk. Dat glas wijn was een vuile, gluiperige streek.

Geen kort lontje, maar een kordaat optreden van mevrouw De Vries.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_56034764
Ik had een stoel naar zijn kop gegooid, maar dat terzijde.

Maar heb je iets persoonlijks tegen de vrouw van De Vries? Haar man krijgt een glas wijn in z'n ogen, logisch toch dat ze daar op reageert? Een glas water is dan het minste wat hij kan verwachten. Verder zitten de Van Slootjes daar ook voor de aandacht. Dan moeten ze ook maar de ballen hebben om normaal te reageren op de vragen van De Vries.
pi_56034965
Gooit die vrouw nou zelf ook de inhoud van een glas richting Joran of zie ik dat verkeerd? (Bij 27 sec.)
  maandag 14 januari 2008 @ 22:05:01 #12
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_56034977
Ik had een granaat in zn bek gepropt!

Maar ik heb heul geen granaten bij me!
pi_56035020
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:04 schreef CG het volgende:
Gooit die vrouw nou zelf ook de inhoud van een glas richting Joran of zie ik dat verkeerd? (Bij 27 sec.)
Eerst lezen, dan reageren.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_56035378
Zou de hele uitzending wel eens willen zien. Volgens mij is die joran ook een misselijk ventje maar peter de vries (zonder die r klinkt ie ook gelijk als een complete nobody ) is vaak ook strontvervelend bezig, de politie laat je vrij, en dan komt meneer de vries het verhoor ongevraagd nog wel eens eventjes ,op zn mediageile manier, overdoen.
pi_56035410
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:17 schreef Robin__ het volgende:
Zou de hele uitzending wel eens willen zien. Volgens mij is die joran ook een misselijk ventje maar peter de vries (zonder die r klinkt ie ook gelijk als een complete nobody ) is vaak ook strontvervelend bezig, de politie laat je vrij, en dan komt meneer de vries het verhoor ongevraagd nog wel eens eventjes ,op zn mediageile manier, overdoen.
UitzendingGemist ftw.
pi_56035532
niet netjes wat van der sloot deed, maar ik moet zeggen, de vries was wel erg ongelukkig bezig die hele aflevering, geen wonder dat hij dan iemand op z'n tenen trapt...
  maandag 14 januari 2008 @ 22:23:06 #17
78498 classpc
I don't like change
pi_56035545
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:17 schreef Robin__ het volgende:
Dat gevoel heb ik dus ook.

Maar jij hebt het al verwoord dus dat ga ik niet over doen. Want ja, zo ben ik.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_56035565
Ze had dat glas met inhoud en al naar Joran moeten gooien met z'n syndroom van down hoofd.
pi_56036619
Die joran is een moordenaar, moet je eens kijken hoe hij reageerd op vragen van peter... Hoe duidelijk kan je liegen...damn
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_56036966
Toen Peter ook iets zei van, ja misschien wist hij het allemaal niet meer na alcohol en drugs.
Die moeder gelijk, nouuu drugs echt niet hoor, dat doet hij niet.
Sure, hij zal vast niks gedaan hebben daar op Aruba en hij is ook heel beleefd tegen al die bitches he.
  maandag 14 januari 2008 @ 23:12:21 #21
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56037125
. Die had ik nog niet gezien.
Niet meer actief op Fok!
pi_56037816
Ik denk dat die mevr. R de Vries nathalee holloway gewoon vermoord heeft.

dat filmpje zegt genoeg
pi_56038283
Ze moeten Joran van der Sloot gewoon met zijn lul aan een boom ophangen.
pi_56038418
Welke datum werd deze aflevering uitgezonden?
pi_56038609
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 00:00 schreef Malle_beer het volgende:
Welke datum werd deze aflevering uitgezonden?
http://player.omroep.nl/?aflID=6213320

Afgelopen vrijdag (11 jan)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')