De echt snelle vrouwen (met PR < 38.0) reden bijna allemaal een seconde boven hun PR (behalve Wolf en Gerritsen). Dat is inderdaad niet zo indrukwekkend.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik ben nog niet helemaal overtuigd over het ijs. Bos is iets sneller, maar die rijdt ook gewoon lekker.
Bij de vrouwen heb ik niet echt kunnen vergeleken, maar op Wolf na vond ik de tijden niet zo indrukwekkend.
een stuk langzamer dan de 2e 500m van Wennemars op het NK 35.41quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:38 schreef Wilskracht het volgende:
Beter als de eerste 500m van Wennemars op het nk 36.22
[..]
Bos is een mooiere schaatser.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
Heeft toch een aardige carrière, die Wennemars. Maar ik ben toch meer een Bos-man.
Ik las een paar jaar geleden een column over schaatsers en hun vaardigheden in bed en het bleek dat stayers ontzetttend goed lovers zijn, terwijl sprinters als Wotherspoon ontzettend slome duikelaars zijn. Al kan ik me dat bij Wennemars lastig indenken.quote:
'Ik ko ko ko ko ko..........kom.'quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik las een paar jaar geleden een column over schaatsers en hun vaardigheden in bed en het bleek dat stayers ontzetttend goed lovers zijn, terwijl sprinters als Wotherspoon ontzettend slome duikelaars zijn. Al kan ik me dat bij Wennemars lastig indenken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |