abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56032884
Blessure kost Margot Boer deelname WK sprint
Uitgegeven: 14 januari 2008 20:34
Laatst gewijzigd: 14 januari 2008 20:38

HEERENVEEN - Schaatsster Margot Boer heeft vanwege een enkelblessure een streep door het wereldkampioenschap sprint in Thialf, komend weekeinde, moeten zetten. De rijdster van DSB heeft last van een infectie aan de rechter enkel, waardoor ze dinsdag een operatie moet ondergaan.

Sinds haar komst bij de formatie van Jac Orie, afgelopen zomer, had Boer al last van een zwelling bij de enkel. De begeleiding dacht het probleem onder controle te hebben door haar schoen aan te passen. In aanloop naar de NK sprint ontstond er plots toch een wondje, dat twee weken geleden uitmondde in een infectie.

Toen ook een antibioticakuur niet baatte, was een medische ingreep onvermijdelijk. En daarmee kon Boer meteen haar hoogtepunt van het seizoen, de WK sprint in Thialf, vergeten.

"Dit is zonde", reageerde coach Orie. "We dachten het onder controle te hebben, maar steeds ging het toch mis. Erg vervelend."

Geopereerd

Boer wordt morgen in de Isala-klinieken in Zwolle geopereerd. Het gebied rond de infectie zal worden opgemaakt en gespoeld. Aangezien de kans op snel herstel niet groot is, komt de schaatsster mogelijk dit seizoen niet meer in actie.

Boer is al de tweede rijdster die lange tijd vanwege een blessure afwezig zal zijn. Vorige maand kon Laurine van Riessen het seizoen als verloren beschouwen, nadat ze door een ongelukkige actie een pees scheurde.

Van Deutekom

De plek van Boer zal tijdens het WK sprint door reserve Paulien van Deutekom, die afgelopen weekeinde nog zilver won op het EK allround, worden ingenomen.
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
  Trouwste user 2022 maandag 14 januari 2008 @ 20:57:47 #2
7889 tong80
Spleenheup
pi_56033130
Schaatsen de mannen niet

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_56033170
quote:
Op maandag 14 januari 2008 20:57 schreef tong80 het volgende:
Schaatsen de mannen niet

De Koning laat het van God afhangen in ieder geval
  maandag 14 januari 2008 @ 22:14:53 #4
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56035284
quote:
Op maandag 14 januari 2008 20:59 schreef wimderon het volgende:

[..]

De Koning laat het van God afhangen in ieder geval
Ohja. Zo´n suffe zak die als ´ie verliest er niet mee kan zitten "God heeft het zo gewild".
Jammer van Boer.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_56035308
De Koning is bekeerd, dat zijn meestal de ergste
  Trouwste user 2022 maandag 14 januari 2008 @ 22:35:09 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_56035995
Meen je dat

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_56036147
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:35 schreef tong80 het volgende:
Meen je dat

http://www.tvmschaatsploeg.nl/?NODE=553
  Trouwste user 2022 maandag 14 januari 2008 @ 22:48:12 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_56036419
Wij hebben een nieuwe schaatsheld in Zaltbommel win al een marathon dit jaar maar Pieter jan van Eck mag van god, lees zijn vader, niet op zondag schaatsen.

pi_56040882
O ja, in Noord-Brabant liggen ook zo'n paar dorpen.
pi_56041274
Zonde van Margot Boer, maar ja wel weer leuk voor van Deutekom.
Ieder nadeel heb zijn voordeel.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
  dinsdag 15 januari 2008 @ 08:27:31 #11
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_56041393
zit er al klaar voor

maar het kan nooit zo tof worden als het EK.

Ik ben voor Wotherspoon en Bos, lekker ouderwetsch
Be sure to wear some flowers in your hair
pi_56041417
Ik heb er al weer zin in.

Favorieten uiteraard Wotherspoon. Verder de Koreanen en hopelijk Jan Bos.

Weet iemand hoe het met Pekka Koskela gaat?

Bij de dames gok ik toch weer op Anni Friesinger.
pi_56042066
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 08:12 schreef Bruce117 het volgende:
Zonde van Margot Boer, maar ja wel weer leuk voor van Deutekom.
Ieder nadeel heb zijn voordeel.
Zonde van Boer
pi_56043176
ik heb er zin in , Vip weekend in thialf !
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  dinsdag 15 januari 2008 @ 11:18:00 #15
106690 MiLalaa
pi_56044222
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 08:30 schreef Leatherface het volgende:

Weet iemand hoe het met Pekka Koskela gaat?
ik hoop goed
  Trouwste user 2022 dinsdag 15 januari 2008 @ 14:11:56 #16
7889 tong80
Spleenheup
pi_56048035
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 10:32 schreef Joene het volgende:
ik heb er zin in , Vip weekend in thialf !
Cool

pi_56049221
tvp!
Erg jammer voor Boer zeg
Maar, Paulien
Zaterdag ga ik er heen, kon helaas geen kaartje voor zondag krijgen
pi_56063934
Ben benieuwd wat Wotherspoon gaat laten zien.
sig verwijderd door FA
  woensdag 16 januari 2008 @ 08:28:46 #19
106690 MiLalaa
pi_56065798
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 01:03 schreef Ambrosius het volgende:
Ben benieuwd wat Wotherspoon gaat laten zien.
Ik ook. Feit is wel dat ie in Heerenveen altijd minder presteert. Niet echt z'n favoriete baan. Maar ja, als je ZO hard gaat het hele seizoen, dan zal ie daar hier toch ook wel iets van kunnen laten zien..

herbert: laten we het baanrecord er alvast maar bijpakken.

En z'n 1000m gaat ook al weer stuk beter dan voor z'n sabbatical. Niet meer compleet dramatisch vanaf die laatste wissel en laatste bocht dat ie helemaal stilviel.
pi_56071418
Alvast een tvp'tje. Ik heb er weer zin in. Zo'n WK sprint is toch altijd heel veel onvoorspelbaarder dan allround óf een heel rijtje enkele afstanden. Je hoeft maar één bocht wat minder te schaatsen en je kansen zijn alweer verkeken.

Toch mijn voorspelling voor de titels: ik ga voor Kyou-Hyuk Lee en Beixing Wang
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
pi_56071625
Ik ga er heen
pi_56075147
Friesinger en Wotherspoon lijkt me.
pi_56075382
Ook maar eens een tvp.

Ik heb wat meer met de langere afstanden maar ben toch wel beniewd wat de nederlanders gaan doen dit weekend.
Ik denk niet dat Wust haar stunt van vorig jaar zal herhalen helaas. Wat kan Gerritsen?

Kyou-Hyuk Lee en Friesinger is mijn gok voor het moment.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  Trouwste user 2022 woensdag 16 januari 2008 @ 15:49:52 #24
7889 tong80
Spleenheup
pi_56075577
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 13:21 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik ga er heen
Leuk

donderdag 17 januari 2008 @ 11:42:40 #25
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_56098266
even een snelle tvp

Ik heb er helemaal zin in
pi_56098738
Ik gok bij de heren op:

1. Wotherspoon
2. Kyu Hyuk Lee
3. Jan Bos

Pekka Koskela zou ook nog op het podium kunnen komen, maar ik weet hoe het er lichamelijk met hem voor staat.

Anni Friesinger als winnares bij de dames.
pi_56100208
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 11:57 schreef Leatherface het volgende:

Pekka Koskela zou ook nog op het podium kunnen komen, maar ik weet hoe het er lichamelijk met hem voor staat.
Weet niet.
pi_56106110
Het schijnt overigens (las ik op schaatsforum.nl) dat Beixing Wang haar schaatsen kwijt is door problemen met de bagage op de vlucht naar Europa. Nu gaat ze het voorlopig op andere schaatsen proberen, in de hoop dat de hare nog terecht komen. Maar zo niet, dan zullen haar resultaten vast niet denderend zijn.

donderdag 17 januari 2008 @ 21:55:59 #29
106690 MiLalaa
pi_56114334
ja echt balen, ik hoop dat het goed komt voor Beixing Wang

oh en om half 11 een interview met Wotherspoon Zoveel verwachtingen weer vantevoren.. als dat maar goed gaat.
pi_56114508
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 16:25 schreef Cootz het volgende:
Het schijnt overigens (las ik op schaatsforum.nl) dat Beixing Wang haar schaatsen kwijt is door problemen met de bagage op de vlucht naar Europa. Nu gaat ze het voorlopig op andere schaatsen proberen, in de hoop dat de hare nog terecht komen. Maar zo niet, dan zullen haar resultaten vast niet denderend zijn.

De reserveschaaten waren ook kwijt

Hoorde in een interview met de coach dat hij een paar keer een ronde ging klokken en als de tijden niet goed genoeg waren, dat ze dan niet mee zou mogen doen. (van de coach dus).
pi_56137236
Bos tegen Wotherspoon op de 1000m
  vrijdag 18 januari 2008 @ 19:28:20 #32
106690 MiLalaa
pi_56137437
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 19:21 schreef Eppie_NL het volgende:
Bos tegen Wotherspoon op de 1000m
pi_56138511
Schaatsers twijfelen aan nieuw Nike-pak
nu.nl
Uitgegeven: 18 januari 2008 19:00
Laatst gewijzigd: 18 januari 2008 19:01

HEERENVEEN - De Nederlandse schaatsers beslissen pas op het laatste moment of ze zaterdag tijdens het wereldkampioenschap sprint de nieuwe Nike-pakken zullen dragen.
ANP

De rijders zijn er niet voor 100 procent van overtuigd dat die kledij, die nog niet comfortabel zit, daadwerkelijk 'sneller' is.

Huiverig

De sprinters zijn huiverig om voor het belangrijke evenement in Thialf te experimenteren met nieuwe kleding.

Toen in 2006 bij het Europees kampioenschap allround de Swift Skin II werd geïntroduceerd, ontdeden de rijders zich na de eerste dag al van het pak omdat ze merkten dat het outfit juist 'trager' was. Achteraf bleek Nike een productiefout te hebben gemaakt.

Elgersma

Tot nu toe lijkt alleen Lars Elgersma zaterdag het nieuwe pak te dragen. Diens collega bij APPM, Jacques de Koning, zal in Thialf zijn huidige outfit dragen.

De andere schaatsers willen - om de concurrentie niet wijzer te maken - nog niet zeggen of ze de gloednieuwe pakken dragen.

Bos

Telfort-coach Ingrid Paul zegt dat de kans 60 procent is dat Jan Bos géén kledingwissel toepast. Ook de DSB-sprinters Simon Kuipers, Marianne Timmer en Annette Gerritsen lijken voor hun huidige pakken te kiezen.

Comfortabel

De kledingfabrikant laat bij monde van woordvoerder Stephan Lub weten dat men de schaatsers adviseert te rijden in de pakken die voor hun gevoel het meest comfortabel zitten.

Dat zaterdag mogelijk niemand in de nieuwe kleding zal starten, wil Lub geen teleurstelling noemen. "Natuurlijk gaan we dit evalueren", zegt hij. "We luisteren altijd naar de feedback. Er kan altijd wel iets worden verbeterd."

Update

Lub wenst te benadrukken dat de nieuwe pakken niet het predikaat 'Swift Skin III' mogen hebben, aangezien het een 'update' van de Swift Skin I betreft.

Nike zegt ook niet dat het nieuwe pak 'sneller' is dan zijn voorganger. De fabrikant heeft vooral geprobeerd om - door nieuwe materialen te gebruiken - de outfit comfortabeler te maken.

Gelet op de reacties van de schaatsers lijkt Nike daar niet in geslaagd te zijn.
(c) ANP
The way you rock'n'roll
  vrijdag 18 januari 2008 @ 20:20:48 #34
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_56138947
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 19:28 schreef MiLalaa het volgende:

[..]

ik denk er net zo over
pi_56139751
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 20:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Schaatsers twijfelen aan nieuw Nike-pak
nu.nl
Uitgegeven: 18 januari 2008 19:00
Laatst gewijzigd: 18 januari 2008 19:01

HEERENVEEN - De Nederlandse schaatsers beslissen pas op het laatste moment of ze zaterdag tijdens het wereldkampioenschap sprint de nieuwe Nike-pakken zullen dragen.
ANP

De rijders zijn er niet voor 100 procent van overtuigd dat die kledij, die nog niet comfortabel zit, daadwerkelijk 'sneller' is.

Huiverig

De sprinters zijn huiverig om voor het belangrijke evenement in Thialf te experimenteren met nieuwe kleding.

Toen in 2006 bij het Europees kampioenschap allround de Swift Skin II werd geïntroduceerd, ontdeden de rijders zich na de eerste dag al van het pak omdat ze merkten dat het outfit juist 'trager' was. Achteraf bleek Nike een productiefout te hebben gemaakt.

Elgersma

Tot nu toe lijkt alleen Lars Elgersma zaterdag het nieuwe pak te dragen. Diens collega bij APPM, Jacques de Koning, zal in Thialf zijn huidige outfit dragen.

De andere schaatsers willen - om de concurrentie niet wijzer te maken - nog niet zeggen of ze de gloednieuwe pakken dragen.

Bos

Telfort-coach Ingrid Paul zegt dat de kans 60 procent is dat Jan Bos géén kledingwissel toepast. Ook de DSB-sprinters Simon Kuipers, Marianne Timmer en Annette Gerritsen lijken voor hun huidige pakken te kiezen.

Comfortabel

De kledingfabrikant laat bij monde van woordvoerder Stephan Lub weten dat men de schaatsers adviseert te rijden in de pakken die voor hun gevoel het meest comfortabel zitten.

Dat zaterdag mogelijk niemand in de nieuwe kleding zal starten, wil Lub geen teleurstelling noemen. "Natuurlijk gaan we dit evalueren", zegt hij. "We luisteren altijd naar de feedback. Er kan altijd wel iets worden verbeterd."

Update

Lub wenst te benadrukken dat de nieuwe pakken niet het predikaat 'Swift Skin III' mogen hebben, aangezien het een 'update' van de Swift Skin I betreft.

Nike zegt ook niet dat het nieuwe pak 'sneller' is dan zijn voorganger. De fabrikant heeft vooral geprobeerd om - door nieuwe materialen te gebruiken - de outfit comfortabeler te maken.

Gelet op de reacties van de schaatsers lijkt Nike daar niet in geslaagd te zijn.
(c) ANP
Waarom maken ze steeds nieuwe pakken die niet lekker zitten en/of waarvan niet zeker is of ze sneller zijn

Misschien een optie om vooraf na te gaan wat men comfortabel vind en eerst uit te testen of ze ook sneller zijn, alvorens ze op een belangrijke wedstrijd te gebruiken

BTW: Ingrid Paul 60% kans, hoe zou ze 't berekend hebben
pi_56139833
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 20:46 schreef wimderon het volgende:

[..]

Waarom maken ze steeds nieuwe pakken die niet lekker zitten en/of waarvan niet zeker is of ze sneller zijn

Misschien een optie om vooraf na te gaan wat men comfortabel vind en eerst uit te testen of ze ook sneller zijn, alvorens ze op een belangrijke wedstrijd te gebruiken
Zo laat mogelijk bekend maken, omdat anders de concurrentie er achter komt.
pi_56139952
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 20:49 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Zo laat mogelijk bekend maken, omdat anders de concurrentie er achter komt.
Nou, leuk, erachter komen dat de concurrent weer een pak heeft wat ze zelf niet pruimen. Ik neem trouwens aan dat de andere nike-teams ook nieuwe pakken krijgen? Laat dan gewoon een paar nationale toppers uit de nike-landen wat testen e.d. Hier heb je in ieder geval niet veel aan.

En zo laat mogelijk bekend maken wil ook niet zeggen dat ze verkeerde pakken moeten maken
pi_56140054
Ach 't levert iig weer een hoop publiciteit op.
En dáár gaat het Nike uiteindelijk om.
pi_56140148
Dit soort dingen doet me altijd ook weer denken aan een docu die ik over de Lotus-fiets van Boardman heb gezien, destijds na de OS van Barcelona (was dat toch?). Werd helemaal uit de doeken gedaan wat voor tests ze allemaal wel niet gedaan hadden om tot het resultaat te komen, en terloops werd ook gezegd "en om het resultaat zo goed te krijgen moest we het stuur wel x centimeter lager zetten dan hij gewend was". Wat mij deed denken "had je dat dan niet op een 'normale' fiets kunnen doen, en wat was dan de winst geweest?"

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2008 21:03:02 ]
pi_56140438
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 20:58 schreef Wombcat het volgende:
Ach 't levert iig weer een hoop publiciteit op.
En dáár gaat het Nike uiteindelijk om.
Sven moest ook vorige week al vol in het zicht van alle camera's nog even een ander pak aan trekken... ik voel een complottheorie opkomen...
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 18 januari 2008 @ 21:35:40 #41
862 Arcee
Look closer
pi_56141025
Heja Jan Bos! Heja Jan Bos! Heja heja heja Jan Bos!
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_56142722
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 21:14 schreef Cootz het volgende:

[..]

Sven moest ook vorige week al vol in het zicht van alle camera's nog even een ander pak aan trekken... ik voel een complottheorie opkomen...
Die had toch zijn sprintpak aangetrokken i.p.v. zijn langebaanpak?
Niet dat ik wist dat er verschil in zat trouwens
The way you rock'n'roll
pi_56148262
Tussen het leren door toch maar in de gaten houden
pi_56148755
ik heb er zin in en aangezien de nederlandse mannen niet kunnen winnen ben ik voor wotherspoon

zou gerritsen het podium kunnen halen??
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 19 januari 2008 @ 10:25:01 #45
862 Arcee
Look closer
pi_56148933
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 10:07 schreef komrad het volgende:
ik heb er zin in en aangezien de nederlandse mannen niet kunnen winnen ben ik voor wotherspoon

zou gerritsen het podium kunnen halen??
Ze heeft wel een kans. Ik reken erop dat Friesinger en Beixing Wang 1 en 2 worden en dat Wolf een goeie kans op het podium heeft. Daarnaast heb je nog Wüst en Simionato, maar die moet ze kunnen hebben.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 19 januari 2008 @ 10:28:34 #46
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_56148974
half 2 beginnen we dus.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_56149214
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 10:25 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ze heeft wel een kans. Ik reken erop dat Friesinger en Beixing Wang 1 en 2 worden en dat Wolf een goeie kans op het podium heeft. Daarnaast heb je nog Wüst en Simionato, maar die moet ze kunnen hebben.
Als je naar Wust haar 5000 meter kijkt, ben ik een beetje bang voor haar 500 meter.

Wel goed weer trouwens, lage luchtdruk
pi_56149394
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 10:49 schreef Remzz het volgende:

[..]

Als je naar Wust haar 5000 meter kijkt, ben ik een beetje bang voor haar 500 meter.

Op het EK was haar 500 idd zwakker dan vorig jaar.

Hup Anni
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 19 januari 2008 @ 11:24:43 #49
862 Arcee
Look closer
pi_56149806
quote:

[..]

Yup, vandaar ook dat ik zei dat Gerritsen van Wüst kan winnen.
quote:
1015 zo'n beetje, da's niet echt laag: http://teletekst.nos.nl/?705-01
pi_56149825
Friesinger en Wotherspoon gaan het worden
  zaterdag 19 januari 2008 @ 11:27:25 #51
106690 MiLalaa
pi_56149852
ja bij de dames denk/hoop ik dat het podium gaat tussen Beixing Wang, Anni, Wolf, Gerritsen en outsider Wust.
Veel plezier en tot morgen, ik ga wel kijken maar zonder compu
pi_56150279
quote:

[..]

Laag? http://www.knmi.nl/actueel/ meldt 1014.1 hPa voor Leeuwarden, dat is eerder hoog dan laag te noemen.

Desondanks, 'k heb d'r zin an.
pi_56150384
Schaamteloos gejat van iemand van schaatsforum.nl, maar deze mooie lijst cijfertjes en statistiekjes wilde ik jullie niet onthouden.

edit: De 34.35 van Lobkov uit Kolomna is niet meegenomen (omdat er twijfels zijn over deze tijd). "WR laaglandbaan" 500 heren is eigenlijk officieel wel die tijd.

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
500 HEREN 

WR hooglandbaan: 34,03 Jeremy Wotherspoon 
NR hooglandbaan: 34,59 Gerard van Velde 
WR laaglandbaan: 34,71 Kang-Seok Lee (Turijn) 
BR Thialf,Hveen: 34,82 Kang-Seok Lee 
WC H'veen,beste: 34,89 Tucker Fredericks 
WC H'veen,bstNL: 35,28 Simon Kuipers 
NK Sprint      : 35,31 Jacques de Koning 
NK Afstanden   : 35,56 Jan Smeekens 

1000 HEREN 

WR hooglandbaan: 1.07,00 Pekka Koskela 
NR hooglandbaan: 1.07,18 Gerard van Velde 
WR laaglandbaan: 1.08,33 Shani Davis (Milwaukee) 
WC H'veen,beste: 1.08,39 Shani Davis (tevens BR) 
WC H'veen,NL   : 1.08,80 Erben Wennemars 
NK Sprint      : 1.09,12 Jan Bos 
NK Afstanden   : 1.09,59 Simon Kuipers 

500 DAMES 

WR hooglandbaan: 37,02 Jenny Wolf 
NR hooglandbaan: 37,54 Andrea Nuyt 
WR laaglandbaan: 37,77 Jenny Wolf (Berlijn) 
WC H'veen,beste: 37,81 Jenny Wolf (tevens BR) 
NK Sprint,     : 38,52 Annette Gerritsen 
WC H'veen,NL   : 38,53 Annette Gerritsen 
NK Afstanden   : 38,82 Annette Gerritsen 

1000 DAMES 

WR hooglandbaan: 1.13,11 Cindy Klassen 
NR hooglandbaan: 1.13,83 Ireen Wüst 
WR laaglandbaan: 1.15,12 Anni Friesinger (Hamar) 
WC H'veen,beste: 1.15,34 Anni Friesinger (tevens BR) 
NR Thialf,Hveen: 1.15,46 Ireen Wüst 
NK Sprint      : 1.16,00 Ireen Wüst 
WC H'veen,NL   : 1.16,45 Ireen Wüst 
NK Afstanden   : 1.17,18 Paulien van Deutekom
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 19 januari 2008 @ 12:11:58 #54
862 Arcee
Look closer
pi_56150598
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 11:24 schreef Arcee het volgende:
1015 zo'n beetje, da's niet echt laag: http://teletekst.nos.nl/?705-01
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 11:51 schreef Cootz het volgende:
Laag? http://www.knmi.nl/actueel/ meldt 1014.1 hPa voor Leeuwarden, dat is eerder hoog dan laag te noemen.
Dat zeg ik.
pi_56150784
weet iemand of er straks een livestream is van het wksprint?
  Trouwste user 2022 zaterdag 19 januari 2008 @ 12:29:24 #56
7889 tong80
Spleenheup
pi_56150859
Leuk Bos tegen Wotherspoon

pi_56150878
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 12:24 schreef purmernoord het volgende:
weet iemand of er straks een livestream is van het wksprint?
www.studiosport.nl
----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
pi_56150925
Heerlijk, ik ben er klaar voor.

Alles gebeurt weer in Heerenveen vandaag
  zaterdag 19 januari 2008 @ 13:13:35 #59
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_56151649
Ik dacht al even, waar word het nou uitgezonden , maar het is gewoon nog niet begonnen.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
  zaterdag 19 januari 2008 @ 13:23:02 #60
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_56151800
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 13:13 schreef maok het volgende:
Ik dacht al even, waar word het nou uitgezonden , maar het is gewoon nog niet begonnen.
same here
pi_56151855
Dioon, wat zie je er weer goed uit .
sig verwijderd door FA
pi_56151903
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 13:26 schreef Ambrosius het volgende:
Dioon, wat zie je er weer goed uit .
pi_56151964
Knap van Herbert zelfs op de 500m weet hij weer helemaal vol te kletsen
pi_56151987
heeft iemand een direkte link naar een livestream voor mij?
  zaterdag 19 januari 2008 @ 13:34:53 #65
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_56152003
zolang Anni maar wnit

Dionne zag er inderdaad ook goed uit

Doet die Wennemars trouwens niet mee?
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_56152010
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 13:33 schreef purmernoord het volgende:
heeft iemand een direkte link naar een livestream voor mij?
http://www.omroep.nl/live/tvlive/ned1-live.asx
pi_56152039
Je weet van te voren wat Herbert gaat zeggen
pi_56152050
Heeft ze nou dat nieuwe pak aan?
pi_56152071
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 13:37 schreef Cootz het volgende:
Heeft ze nou dat nieuwe pak aan?
Ze heeft iig een pak aan
pi_56152072
Wüst 39.47
pi_56152073
39.47 voor Wust
pi_56152075
Zwakke tijd, lijkt me.
pi_56152082
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 13:36 schreef Wilskracht het volgende:
Je weet van te voren wat Herbert gaat zeggen
Medeo gaat overkapt worden?
  zaterdag 19 januari 2008 @ 13:38:54 #74
25957 Reddiablo
pi_56152088
Wüst, forget about it!
www.3voor12denhaag.nl
pi_56152131
Er rijdt één iemand een PR, en vervolgens gaat Herbert meteen conclusies trekken over de omstandigheden
pi_56152166
Zweeds kampioen gewichtheffen.

Weet niet of ik die al ooit gehoord heb
pi_56152190
We hadden Herbert op moeten geven voor het programma slag om Pampus
Dan mag hij het eiland Pampus niet af.
pi_56152204
Paulien... ben benieuwd
  zaterdag 19 januari 2008 @ 13:45:55 #79
25957 Reddiablo
pi_56152217
van Deutekom, hoeven we inderdaad niets van te verwachten: 39'63
www.3voor12denhaag.nl
pi_56152225
39.63, niet slecht voor haar doen...
  zaterdag 19 januari 2008 @ 13:46:39 #81
25957 Reddiablo
pi_56152231
de nieuwe look van Gerard Kemkers, joepie
www.3voor12denhaag.nl
pi_56152272
Arcee, Ochowicz in beeld.

Waar ben je ?
  zaterdag 19 januari 2008 @ 13:49:37 #83
25957 Reddiablo
pi_56152284
Anni, Anni, Anni, Anni!
www.3voor12denhaag.nl
pi_56152285
Ha, Anni
pi_56152305
Anni

38.70
  zaterdag 19 januari 2008 @ 13:50:44 #86
25957 Reddiablo
pi_56152306
woont ze nog steeds met Ids

38'70, lijkt me redelijk...

Anni über alles!
www.3voor12denhaag.nl
pi_56152310
Da's al 7 tiende t.o.v. Wust.
pi_56152314
Als Gerritsen 37.90 heeft ze een kans
pi_56152318
Nou kijken wat de echte sprintsters doen
pi_56152322
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 13:51 schreef Wombcat het volgende:
Da's al 7 tiende t.o.v. Wust.
Schluss dus al.
sig verwijderd door FA
  zaterdag 19 januari 2008 @ 13:52:15 #91
25957 Reddiablo
pi_56152327
Kaykan 38'66!
maar die is vast niet zo goed op de 1000
www.3voor12denhaag.nl
pi_56152331
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 13:51 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Schluss dus al.
Ja, want dat maakt Wust niet goed op de km.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 13:52:53 #93
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_56152337
Zo. Laat de mannen maar komen.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_56152340
Start Gerritsen in de binnenbocht tegen Wolf? Als dat maar goed gaat...
pi_56152348
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 13:52 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zo. Laat de mannen maar komen.
Eerst effe wachten tot alle vrouwen geweest zijn
  zaterdag 19 januari 2008 @ 13:53:43 #96
25957 Reddiablo
pi_56152352
Zhang 38'49
www.3voor12denhaag.nl
pi_56152361
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 13:53 schreef Cootz het volgende:
Start Gerritsen in de binnenbocht tegen Wolf? Als dat maar goed gaat...
Zo langzaam start ze toch niet?
Na ja, we zullen zien.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 13:54:26 #98
67174 Dos37
Come on Twente
pi_56152368
Gerritsen
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_56152378
Goede opening
pi_56152386
Een Duitse wordt kampioen kun je bijna zeggen.
sig verwijderd door FA
  zaterdag 19 januari 2008 @ 13:55:29 #101
67174 Dos37
Come on Twente
pi_56152387
Wolf
  zaterdag 19 januari 2008 @ 13:55:34 #102
25957 Reddiablo
pi_56152388
Wolf - 37'64
Gerritsen - 38'36

Baanrecord

oei oei oei, Wolf kan wel eens gaan winnen... Potver
www.3voor12denhaag.nl
pi_56152389
Wolf BR en "WR laaglandbaan"!
  zaterdag 19 januari 2008 @ 13:55:35 #104
11923 I.R.Baboon
pi_56152390
Volgenrs mij maakte Wolf nog een vette misslag.
pi_56152391
BR Wolf 37.64

Gerritsen ook zeker niet slecht
pi_56152392
Wolf wel erg snel
Wordt spannend tussen Wolf en Friesinger.
pi_56152395
Gerritsen kansloos tegen Friesinger op 1000m
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 19 januari 2008 @ 13:56:08 #108
862 Arcee
Look closer
pi_56152403
Zooo hé, 37.64.
pi_56152409
Herbert snapt er geen bal van
pi_56152411
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 13:55 schreef Wilskracht het volgende:
Gerritsen kansloos tegen Friesinger op 1000m
Denk ik ook. Verschil is 68 honderste op de 1000. Da's niet genoeg voor Gerritsen.
pi_56152413
Ik denk dat het gat van Wolf met Gerritsen niet eens onoverbrugbaar is. 1,4 sec. op de 1000 meter. Dat kan Annette best nog eens goedmaken.

Maar zeker een goede tijd voor Gerritsen.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 19 januari 2008 @ 13:56:46 #112
862 Arcee
Look closer
pi_56152415
Die mispeer van Wolf werd compleet gemist door de heren.

En dan 10.18 openen en 37.64 finishen.
pi_56152422
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 13:56 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Denk ik ook. Verschil is 68 honderste op de 1000. Da's niet genoeg voor Gerritsen.
Tsja, dat wordt afwachten, maar dat lijkt me ook wel.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 13:57:12 #114
25957 Reddiablo
pi_56152426
Lee - 38'46
Xing - 39'00

3e tijd Lee

Gerritsen nog 2e, toch netjes hoor
www.3voor12denhaag.nl
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 19 januari 2008 @ 13:58:12 #115
862 Arcee
Look closer
pi_56152444
Wanneer is Beezjing Beiksing geworden?
pi_56152446
Van mij mag Wang vallen
  zaterdag 19 januari 2008 @ 13:58:17 #117
25957 Reddiablo
pi_56152448
Ik heb ook wel eens 2 uur geschaatst, maar snel ging ik niet hoor - piemel!
www.3voor12denhaag.nl
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 19 januari 2008 @ 13:58:46 #118
862 Arcee
Look closer
pi_56152461
Wat een groot verschil tussen Wolf en Wang.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 13:58:49 #119
25957 Reddiablo
pi_56152462
Wang - 38'49
Yoshii - 38'97

Yoshii kan weer naar huis, Wang valt wat tegen...
www.3voor12denhaag.nl
pi_56152467
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 13:56 schreef Arcee het volgende:

Helaas moet ik ze nu verdedigen, ze hebben het genoemd (heel kort).
sig verwijderd door FA
pi_56152472
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 13:56 schreef Arcee het volgende:

Die 10.18 opening is maar 5 honderste boven de 10.13 opening van haar WR.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 13:59:13 #122
25957 Reddiablo
pi_56152473
Timmertje!
www.3voor12denhaag.nl
pi_56152479
Wang is zelf haar schoenen kwijt geraakt wat heeft dat met pech te maken
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 19 januari 2008 @ 13:59:54 #124
862 Arcee
Look closer
pi_56152489
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 13:59 schreef Ambrosius het volgende:
Helaas moet ik ze nu verdedigen, ze hebben het genoemd (heel kort).
Ja, na de rit pas.
pi_56152498
Timmertje Timmertje

Wat zonde van die bocht
  zaterdag 19 januari 2008 @ 14:00:25 #126
25957 Reddiablo
pi_56152502
Timmertje - 38'91
Simeonato - 38'95

vette mispeer Timmer

matige tijden, maar misschien nog outsiders voor brons ofzo
www.3voor12denhaag.nl
pi_56152503
Enorme misslag van Timmer in de laatste bocht.
pi_56152515
Gerritsen staat er zeker niet slecht voor.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 19 januari 2008 @ 14:01:21 #129
862 Arcee
Look closer
pi_56152522
Wat een voorsprong voor Wolf.
pi_56152527
Wat een gat slaat Wolf hier... maar Gerritsen 2e!
  zaterdag 19 januari 2008 @ 14:01:35 #131
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56152530
In SLC had Wolf een 36'er gereden.
pi_56152533
Maandag Persbericht

Herbert Dijkstra mag geen sprint wedstrijden meer verslaan
reden gebrek aan kwaliteit!!!!!
  zaterdag 19 januari 2008 @ 14:01:42 #133
25957 Reddiablo
pi_56152534
Wüst 19e, proest
www.3voor12denhaag.nl
pi_56152535
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 13:59 schreef Wilskracht het volgende:
Wang is zelf haar schoenen kwijt geraakt wat heeft dat met pech te maken
Op de vlucht is ze ze kwijtgeraakt. Heeft dan ook wel wat met de vliegmaatschappij te maken.
Ik mag iig aannemen dat je de schaatsen niet in de handbagage mee mag nemen.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 14:01:56 #135
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_56152539
Is Wolf wel eens wereldkampioen sprint geworden?
  Trouwste user 2022 zaterdag 19 januari 2008 @ 14:02:03 #136
7889 tong80
Spleenheup
pi_56152541
Zelden gezien zo'n voorsprong op de 500 meter

FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 19 januari 2008 @ 14:02:03 #137
862 Arcee
Look closer
pi_56152542
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 14:01 schreef BVO het volgende:
In SLC had Wolf een 36'er gereden.
pi_56152550
Canadese vrouwen staan er wel dramatisch voor.
pi_56152551
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 14:01 schreef Mirri het volgende:
Nee, haar 1000 was altijd (veel) te zwak.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 19 januari 2008 @ 14:02:38 #140
862 Arcee
Look closer
pi_56152554
quote:
Nope.

Mirri.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 14:02:40 #141
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_56152555
En doet Klassen mee trouwens?
  zaterdag 19 januari 2008 @ 14:02:44 #142
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56152559
quote:
Nee joh, verre van. Op de 1000 meter heeft ze 1.17 staan geloof ik.
  Trouwste user 2022 zaterdag 19 januari 2008 @ 14:02:55 #143
7889 tong80
Spleenheup
pi_56152562
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 14:00 schreef Wombcat het volgende:
Enorme misslag van Timmer in de laatste bocht.
Hammer nu haar opening een keer echt goed was

zaterdag 19 januari 2008 @ 14:03:25 #144
25957 Reddiablo
pi_56152574
wordt er nu gedweild, of gaan we vrijwel gelijk over naar de heren?
www.3voor12denhaag.nl
pi_56152576
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 14:01 schreef Reddiablo het volgende:
Wüst 19e, proest
Mja, vorig jaar was ze 14e op de eerste 500 meter en werd ze uiteindelijk ook nog derde. Ik wil niet suggereren dat dat er nu in zit, maar ze is niet de enige die tegenviel.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 14:03:32 #146
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_56152578
Dan hoop ik dat Wolf dit jaar wint
Arcee
pi_56152586
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 14:02 schreef Mirri het volgende:
En doet Klassen mee trouwens?
Heb je haar niet zien schaatsen.
ik ook niet, nee dus
  Trouwste user 2022 zaterdag 19 januari 2008 @ 14:04:28 #148
7889 tong80
Spleenheup
pi_56152593
Wat is het Belfgische record bij de mannen ?

zaterdag 19 januari 2008 @ 14:05:03 #149
25957 Reddiablo
pi_56152600
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 14:04 schreef tong80 het volgende:

Doet Veldkamp weer mee?
www.3voor12denhaag.nl
pi_56152603
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 14:03 schreef Reddiablo het volgende:
wordt er nu gedweild, of gaan we vrijwel gelijk over naar de heren?
Ik gok dat ze gaan dweilen.
Anders hadden ze dit reclameblok niet kunnen uitzenden
m.a.w. ik vermoed wat commerciële belangen
pi_56152616
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 14:04 schreef tong80 het volgende:

500m 36,71 André Vreugdenhil 19 January 2002 Hamar (NOR)
  zaterdag 19 januari 2008 @ 14:05:56 #152
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_56152620
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 14:04 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Heb je haar niet zien schaatsen.
ik ook niet, nee dus
Nee, maar ik hoorde haar naam net genoemd worden.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 14:06:48 #153
25957 Reddiablo
pi_56152641
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 14:05 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ik gok dat ze gaan dweilen.
Anders hadden ze dit reclameblok niet kunnen uitzenden
m.a.w. ik vermoed wat commerciële belangen
mooi, ga ik ff douchen
www.3voor12denhaag.nl
pi_56152654
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 14:03 schreef Cootz het volgende:

[..]

Mja, vorig jaar was ze 14e op de eerste 500 meter en werd ze uiteindelijk ook nog derde. Ik wil niet suggereren dat dat er nu in zit, maar ze is niet de enige die tegenviel.
Toen zat ze maar 0,5 achter Friesinger.
pi_56152673
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 14:05 schreef Mirri het volgende:

[..]

Nee, maar ik hoorde haar naam net genoemd worden.
Ja, omdat er op plaats 22-24 nu een heel rijtje Canadezen staat, en dat wel eens anders was toen Klassen en Groves meededen.

edit: niet dat Groves in de top 20 rijdt op de 500 meter, maar dat was wat Herbert zei...
pi_56152714
Friesinger kampioen
Wolf 2e (of kan ze verassen op de 100m)
Gerritsen Wang vechten om 3e plaats
  zaterdag 19 januari 2008 @ 14:12:54 #157
67174 Dos37
Come on Twente
pi_56152752
Gerritsen
pi_56152813
Bert is weer op dreef
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 19 januari 2008 @ 14:18:36 #159
862 Arcee
Look closer
pi_56152862
WK Sprint.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 14:19:28 #160
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56152883
Een dweil op de 500 meter .
pi_56152896
Nu maar hopen dat de Nederlandse mannen de schade beperkt kunnen houden op de 500m
pi_56152899
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 14:19 schreef BVO het volgende:
Een dweil op de 500 meter .
Ja, hoorde ik dat goed? Gaan ze dweilen tijdens de 500?
pi_56152936
Erben Wennemars als analist aan tafel. Bij de 500 meter????

A a a a aals hij ee ee ee ee en ri ri ri rit heeft be be be besproken, da da da da dan zijn ze al al 3 ri ri ri ritten ve ve ve ve verder
pi_56152961
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 14:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Erben Wennemars als analist aan tafel. Bij de 500 meter????

A a a a aals hij ee ee ee ee en ri ri ri rit heeft be be be besproken, da da da da dan zijn ze al al 3 ri ri ri ritten ve ve ve ve verder
Daarom hebben ze ook een extra dweilpauze
pi_56152990
Jan Bos zet hem op
  zaterdag 19 januari 2008 @ 14:25:43 #166
25957 Reddiablo
pi_56152996
Bøkko vs Bos
www.3voor12denhaag.nl
  Trouwste user 2022 zaterdag 19 januari 2008 @ 14:26:05 #167
7889 tong80
Spleenheup
pi_56153002
Kom op Jan

zaterdag 19 januari 2008 @ 14:26:43 #168
25957 Reddiablo
pi_56153016
Bos 09'87 als opening

mooie bocht! 35'24
www.3voor12denhaag.nl
pi_56153018
Bos 35.24!
pi_56153019
Jan Bos

35.24
pi_56153020
Jantje
  Trouwste user 2022 zaterdag 19 januari 2008 @ 14:26:53 #172
7889 tong80
Spleenheup
pi_56153021
Jaaaaaa wereldtijf

pi_56153022
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 14:24 schreef Cootz het volgende:

[..]

Daarom hebben ze ook een extra dweilpauze
Net toen ik op invoeren had gedrukt, dacht ik hetzelfde.

Mooie tijd van Jan bos
pi_56153029
Goed zo Bos
  Trouwste user 2022 zaterdag 19 januari 2008 @ 14:27:25 #175
7889 tong80
Spleenheup
pi_56153035
Die is in vorm

pi_56153046
Goede tijd voor Bos.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 14:30:13 #177
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_56153093
en ook een mooie basis van Jan
Dit gaat een mooi WK worden!
pi_56153118
de koning 35.24 te kloppen tijd ook zijn PR
  zaterdag 19 januari 2008 @ 14:31:41 #179
25957 Reddiablo
pi_56153126
Jacques de Koning, goed weg -- 09'76
www.3voor12denhaag.nl
  zaterdag 19 januari 2008 @ 14:32:05 #180
25957 Reddiablo
pi_56153147
35'37, oehh...
www.3voor12denhaag.nl
pi_56153154
Goed van Jacques ook
  zaterdag 19 januari 2008 @ 14:32:54 #182
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_56153166
  Trouwste user 2022 zaterdag 19 januari 2008 @ 14:33:12 #183
7889 tong80
Spleenheup
pi_56153175
Mooie tijd

Ik vind het eigenlijk maar een zenuwenafstand. Zit verdomme heel de tijf op het puntje van m'n stoel te hopen dat er niks mis gaat.

Een marathon is veel relaxender

pi_56153177
Ha ha ha, al de tweede keer het "FC Koskela 2" grapje
pi_56153222
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 14:02 schreef BVO het volgende:

[..]

Nee joh, verre van. Op de 1000 meter heeft ze 1.17 staan geloof ik.
1.15.75
pi_56153223
Hallo allemaal

Gerritsen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_56153244
We gaan niet dweilen
  zaterdag 19 januari 2008 @ 14:36:28 #188
25957 Reddiablo
pi_56153246
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 14:33 schreef tong80 het volgende:
Mooie tijd

Ik vind het eigenlijk maar een zenuwenafstand. Zit verdomme heel de tijf op het puntje van m'n stoel te hopen dat er niks mis gaat.

Een marathon is veel relaxender

Er is nog niemand op z'n plaat gegaan
www.3voor12denhaag.nl
pi_56153254
Wat een klotenstarter.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 14:37:09 #190
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_56153263
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 14:36 schreef Reddiablo het volgende:

[..]

Er is nog niemand op z'n plaat gegaan
We hebben Wotherspoon nog
  zaterdag 19 januari 2008 @ 14:37:56 #191
25957 Reddiablo
pi_56153275
Elgersma (wie?): 10'18 als opener.... prut

eindtijd: 35'98, mwoah... gezien die bagger opening
www.3voor12denhaag.nl
pi_56153298
Beter als de eerste 500m van Wennemars op het nk 36.22
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 14:37 schreef Reddiablo het volgende:
Elgersma (wie?): 10'18 als opener.... prut

eindtijd: 35'98, mwoah... gezien die bagger opening
pi_56153302
Elgersma met een Wolf-opening
  zaterdag 19 januari 2008 @ 14:39:07 #194
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_56153304
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 14:37 schreef Reddiablo het volgende:
Elgersma (wie?)
Lars.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 14:39:34 #195
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_56153311
Alle Nederlanders nog onder de 36. Leuk
  zaterdag 19 januari 2008 @ 14:39:50 #196
25957 Reddiablo
pi_56153314
ik zie die meiden trouwens steeds met hun handen over hun oren als er geschoten wordt...

neem dan ook andere plaatsen ofzo!
www.3voor12denhaag.nl
pi_56153319
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 14:38 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Ijs is nu dan ook beter, niet te vergelijken.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 14:40:55 #198
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_56153340
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 14:40 schreef wimderon het volgende:

[..]

Waar slaat dat nou weer op? Erben reed gewoon KUT op het NK tijdens zn eerste 500.
Ga nou niet het ijs de schuld geven
  zaterdag 19 januari 2008 @ 14:41:09 #199
25957 Reddiablo
pi_56153344
Ustynowicz 35'94 - iets sneller dan Elgersma
www.3voor12denhaag.nl
pi_56153370
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 14:41 schreef Reddiablo het volgende:
Ustynowicz 35'94 - iets sneller dan Elgersma
Jij schrijft voor ons allemaal mee? Gelukkig is het geen 10 km.
sig verwijderd door FA
  zaterdag 19 januari 2008 @ 14:43:10 #201
25957 Reddiablo
pi_56153384
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 14:42 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Jij schrijft voor ons allemaal mee? Gelukkig is het geen 10 km.
Dan kan ik iedere rit 12 a 13 minuten wat anders doen - ook leuk! :p
www.3voor12denhaag.nl
pi_56153394
Kut dweil na rit 16
pi_56153395
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 14:36 schreef Wilskracht het volgende:
We gaan niet dweilen
Komt nog dus, na Kuipers.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 14:44:26 #204
25957 Reddiablo
pi_56153411
Weijiang An 35'24, gelijk met Jan Bos!!!
www.3voor12denhaag.nl
pi_56153429
Yes er wordt nu gedweild
pi_56153431
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 14:43 schreef Cootz het volgende:

[..]

Komt nog dus, na Kuipers.
Toch niet, dus voor Kuipers
pi_56153432
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 14:43 schreef Reddiablo het volgende:

[..]

Dan kan ik iedere rit 12 a 13 minuten wat anders doen - ook leuk! :p
Het was meer een hint dat het nogal overdreven is om 32e rangs-tijden te gaan posten (terwijl het gewoon in beeld komt).
sig verwijderd door FA
pi_56153445
Dweilen op de 500m
  zaterdag 19 januari 2008 @ 14:46:10 #209
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_56153447
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 14:45 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Het was meer een hint dat het nogal overdreven is om 32e rangs-tijden te gaan posten (terwijl het gewoon in beeld komt).
Kwam niet aan dus...
pi_56153453
Top van Erben dat hij er is
  Trouwste user 2022 zaterdag 19 januari 2008 @ 14:46:45 #211
7889 tong80
Spleenheup
pi_56153464
De eerste stotterende analist

zaterdag 19 januari 2008 @ 14:46:55 #212
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_56153469
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 14:45 schreef Bruce117 het volgende:
Dweilen op de 500m
Tsja, na de dames zijn ze gelijk doorgegaan he. Maar inderdaad, erg hatelijk.
pi_56153471
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 14:40 schreef Hankster het volgende:

[..]

Waar slaat dat nou weer op? Erben reed gewoon KUT op het NK tijdens zn eerste 500.
Ga nou niet het ijs de schuld geven
Eh ja, hoor je mij dat ontkennen? Door mij gequote poster vergelijkt Elgersma met Wennemars, ik geef aan dat die vergelijking niet relevant is. Sowieso niet, want Elgersma staat hier en Wennemars niet. Iedereen weet heus wel dat Wennemars in principe een betere sprinter is dan Elgersma op dit moment, maar het gewoon zelf heeft laten liggen in die race.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 14:47:16 #214
25957 Reddiablo
pi_56153477
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 14:45 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Was toch een tijd die behoorlijk was

Geloof mij, die Utsumuhuppelupupovich gaat verrassen
www.3voor12denhaag.nl
pi_56153499
Heerlijk, als Erben enthousiast wordt bij dat commentaar bij de beelden
pi_56153514
Erben analyseert de rit van Bos zonder één enkele keer te stotteren
pi_56153537
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 14:46 schreef Hankster het volgende:

[..]

Tsja, na de dames zijn ze gelijk doorgegaan he. Maar inderdaad, erg hatelijk.
Huh nee ze hebben na de dames toch ook gewoon gedweild?
  zaterdag 19 januari 2008 @ 14:50:00 #218
25957 Reddiablo
pi_56153558
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 14:48 schreef wimderon het volgende:
Erben analyseert de rit van Bos zonder één enkele keer te stotteren
Ik blijf het een eikel vinden, maar goed... schaatsen kan 'ie als de beste -- topsporter!
www.3voor12denhaag.nl
  Trouwste user 2022 zaterdag 19 januari 2008 @ 14:50:14 #219
7889 tong80
Spleenheup
pi_56153563
Leuk dat commentaar van Erven. Hij praat deslundig maar ook met bezieling. Wat zijn Herben en Ria dan amateurs

pi_56153575
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 14:46 schreef tong80 het volgende:
De eerste stotterende analist

Maar goed dat ie geen live commentaar hoeft te geven

Oeps, ik in een schaatstopic
pi_56153591
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 14:50 schreef tong80 het volgende:
Leuk dat commentaar van Erven. Hij praat deslundig maar ook met bezieling. Wat zijn Herben en Ria dan amateurs

Ook mooi dat hij steeds niet wil dat ze het over hem hebben...
  Trouwste user 2022 zaterdag 19 januari 2008 @ 14:51:41 #222
7889 tong80
Spleenheup
pi_56153603
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 14:50 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Maar goed dat ie geen live commentaar hoeft te geven

Oeps, ik in een schaatstopic
Jij zat toch in een bioscoop ?

pi_56153633
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 14:51 schreef tong80 het volgende:

Jij zat toch in een bioscoop ?

Straks, nu eerst naar Utreg
  zaterdag 19 januari 2008 @ 14:53:31 #224
11923 I.R.Baboon
pi_56153645
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 14:40 schreef wimderon het volgende:

[..]

Ik ben nog niet helemaal overtuigd over het ijs. Bos is iets sneller, maar die rijdt ook gewoon lekker.

Bij de vrouwen heb ik niet echt kunnen vergeleken, maar op Wolf na vond ik de tijden niet zo indrukwekkend.
  Trouwste user 2022 zaterdag 19 januari 2008 @ 14:55:12 #225
7889 tong80
Spleenheup
pi_56153686
Ria Visser denkt. Verdomme straks neemt ie mijn baantje over

pi_56153719
Wennemars
  zaterdag 19 januari 2008 @ 14:56:47 #227
11923 I.R.Baboon
pi_56153730
Heeft toch een aardige carrière, die Wennemars. Maar ik ben toch meer een Bos-man.
pi_56153736
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 14:53 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Ik ben nog niet helemaal overtuigd over het ijs. Bos is iets sneller, maar die rijdt ook gewoon lekker.

Bij de vrouwen heb ik niet echt kunnen vergeleken, maar op Wolf na vond ik de tijden niet zo indrukwekkend.
De echt snelle vrouwen (met PR < 38.0) reden bijna allemaal een seconde boven hun PR (behalve Wolf en Gerritsen). Dat is inderdaad niet zo indrukwekkend.
pi_56153748
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 14:38 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
een stuk langzamer dan de 2e 500m van Wennemars op het NK 35.41
  Trouwste user 2022 zaterdag 19 januari 2008 @ 14:58:38 #230
7889 tong80
Spleenheup
pi_56153771
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 14:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
Heeft toch een aardige carrière, die Wennemars. Maar ik ben toch meer een Bos-man.
Bos is een mooiere schaatser.

Maar ik zie Erben ook graag schaatsen. Je weet nooit wat ie brengt. Bij Bos ook niet maar bij Erven zie jhe het zo snel

Trouwste user 2022 zaterdag 19 januari 2008 @ 14:59:13 #231
7889 tong80
Spleenheup
pi_56153781
Dat zo'n dooie lul de snelste man is

pi_56153840
lekker timing met dat item..
pi_56153887
Carpenter
pi_56153894
Kippetje eruit.
  Trouwste user 2022 zaterdag 19 januari 2008 @ 15:05:47 #235
7889 tong80
Spleenheup
pi_56153897
Carpenter wat doe je ?

Triest

zaterdag 19 januari 2008 @ 15:06:20 #236
11923 I.R.Baboon
pi_56153913
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 14:59 schreef tong80 het volgende:
Dat zo'n dooie lul de snelste man is

Ik las een paar jaar geleden een column over schaatsers en hun vaardigheden in bed en het bleek dat stayers ontzetttend goed lovers zijn, terwijl sprinters als Wotherspoon ontzettend slome duikelaars zijn. Al kan ik me dat bij Wennemars lastig indenken.
  Trouwste user 2022 zaterdag 19 januari 2008 @ 15:06:33 #237
7889 tong80
Spleenheup
pi_56153919
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 15:05 schreef Bruce117 het volgende:
Carpenter
Is niet leuk

pi_56153923
Kato langzamer dan Bos
pi_56153929
Er hangt iemand over de boarding heen.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 15:07:32 #240
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_56153935
He, jammer voor Kato
  Trouwste user 2022 zaterdag 19 januari 2008 @ 15:07:40 #241
7889 tong80
Spleenheup
pi_56153941
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 15:06 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Ik las een paar jaar geleden een column over schaatsers en hun vaardigheden in bed en het bleek dat stayers ontzetttend goed lovers zijn, terwijl sprinters als Wotherspoon ontzettend slome duikelaars zijn. Al kan ik me dat bij Wennemars lastig indenken.
'Ik ko ko ko ko ko..........kom.'

zaterdag 19 januari 2008 @ 15:08:34 #242
11923 I.R.Baboon
pi_56153954
Haha, die Poutala.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 15:09:07 #243
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_56153965
Poutala
  zaterdag 19 januari 2008 @ 15:09:17 #244
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_56153967
Die Poutala
pi_56153976
Poutala
  Trouwste user 2022 zaterdag 19 januari 2008 @ 15:09:42 #246
7889 tong80
Spleenheup
pi_56153981

Trouwste user 2022 zaterdag 19 januari 2008 @ 15:10:32 #247
7889 tong80
Spleenheup
pi_56153994
Weer gen 34iger. Bos blijft meedoen

pi_56154006
Zo, Bos heeft écht een goede tijd gereden... Als hij maar 11 honderdste achter een Kang-Seok Lee zit...
pi_56154010
Helaas geen podium voor Bos.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_56154011
Arme Koreaan.
pi_56154028
Hier is een 34.
pi_56154030
34.99
  Trouwste user 2022 zaterdag 19 januari 2008 @ 15:12:44 #253
7889 tong80
Spleenheup
pi_56154044
Zapperdeflap zegt Pipo

pi_56154047
Pipo Lee begint goed!
pi_56154050
Erg mooi! 34.99
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
pi_56154054
Wotherspoon welke rit gaat hij vallen?
pi_56154058
Nu dan Wotherspoon...
  Trouwste user 2022 zaterdag 19 januari 2008 @ 15:13:49 #258
7889 tong80
Spleenheup
pi_56154063
9.6

pi_56154072
Wotherspoon 34.81 BR
pi_56154073
34,81, daar is ie.

Wat een drama tijd van Mun.
  Trouwste user 2022 zaterdag 19 januari 2008 @ 15:14:11 #261
7889 tong80
Spleenheup
pi_56154075
34.81 Held

pi_56154077
Wotherspoon 34.81 BR!
pi_56154085
34:81 dus, een nieuw baarecord voor Thialf
pi_56154093
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 15:13 schreef Wilskracht het volgende:
Hij wordt WK .
sig verwijderd door FA
  zaterdag 19 januari 2008 @ 15:15:57 #265
11923 I.R.Baboon
pi_56154116
Volgens mij zit iedereen achter Wotherspoon echt héél dicht bij elkaar. Wordt spannend.
pi_56154119
Bos heeft nog een goede kans
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 15:14 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Hij wordt WK .
pi_56154123
Bos 6e!
  zaterdag 19 januari 2008 @ 15:16:24 #268
11923 I.R.Baboon
pi_56154124
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 15:13 schreef Wilskracht het volgende:
Da's meer iets voor Mike Ireland.
pi_56154127
Ach ja, een Canadees he.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
pi_56154142
Eindpodium: Wotherspoon, Pipo Lee, Bos... de volgorde mogen ze nog even uitvechten
pi_56154175
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 15:17 schreef Cootz het volgende:
Eindpodium: Wotherspoon, Pipo Lee, Bos... de volgorde mogen ze nog even uitvechten
Ik hoop dan op andersom.

Jan Bos
pi_56154203
Pipo de Clown en Ku Yoek Lie
hij schaatst zo snel op een bordje mie
  zaterdag 19 januari 2008 @ 15:22:58 #273
25957 Reddiablo
pi_56154261
wat heb ik gemist??? Wat is er met Carpenter gebeurd? MEt die koreaan? Met uhm... onze laatste hollander

fucking drukke C1000
www.3voor12denhaag.nl
pi_56154263
Hoe Erben over Jan Bos praat. Wat lief
pi_56154268
Wennemars legt de dames het zwijgen op
pi_56154271
Heerlijk om het enthousiasme van Erben te zien
  Trouwste user 2022 zaterdag 19 januari 2008 @ 15:23:28 #277
7889 tong80
Spleenheup
pi_56154278
Erben

Ria Visser :

...mag ik even wat zeggen ?

Erben nee want........

zaterdag 19 januari 2008 @ 15:25:44 #278
11923 I.R.Baboon
pi_56154332
Rondje 36.8 op de 1000 meter
  Trouwste user 2022 zaterdag 19 januari 2008 @ 15:27:37 #279
7889 tong80
Spleenheup
pi_56154371
Geen kogeltjes in het pistool.

Zal in Peking niet gebeuren

pi_56154488
Neeeeeeeeeeeeee

Herbert
pi_56154489
Medeo
pi_56154492
Ha, daar hebben we het verhaal over Medeo.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 15:34:37 #283
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56154499
Hebben ze in medeo ook al een baan?
pi_56154503
Herbert
pi_56154512
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 15:34 schreef Wombcat het volgende:
Ha, daar hebben we het verhaal over Medeo.
Het verhaal is wel weer een stukje uitgebreider dit keer
  zaterdag 19 januari 2008 @ 15:35:34 #286
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_56154516
oh?....joh!...
  zaterdag 19 januari 2008 @ 15:36:08 #287
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_56154524
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 15:35 schreef Cootz het volgende:

[..]

Hij maakt er steeds wat mooiers van, zoals dat bij alle sterke verhalen gaat
pi_56154527
quote:

[..]

Werd ook wel eens tijd.
pi_56154576
quote:

[..]

en hij nam een mooi aanloopje via Rybakova, dat die uit kazachstan kwam en dat dat in Azei ligt en dat ze wel eens op Medeo traint.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 15:38:33 #290
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_56154583
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 15:38 schreef Bruce117 het volgende:

[..]

en hij nam een mooi aanloopje via Rybakova, dat die uit kazachstan kwam en dat dat in Azei ligt en dat ze wel eens op Medeo traint.
Briljant
Hoe doet-ie het toch.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 19 januari 2008 @ 15:39:22 #291
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_56154595
Erben
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_56154599
Die dweilpauzes duren nu veel langer omdat Erben anders nog niet uitgestotterd is
pi_56154617
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 15:38 schreef Bruce117 het volgende:

[..]

Hij heeft er vast twee weken over na zitten denken hoe hij het eens origineel kon brengen.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 15:40:48 #294
25957 Reddiablo
pi_56154629
ah, Kuipers 35'53.... ok... tsja, niet goed genoeg
www.3voor12denhaag.nl
  zaterdag 19 januari 2008 @ 15:42:12 #295
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_56154665
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 15:40 schreef Reddiablo het volgende:
ah, Kuipers 35'53.... ok... tsja, niet goed genoeg
Wat een overbodige en late reactie
  zaterdag 19 januari 2008 @ 15:44:33 #296
25957 Reddiablo
pi_56154710
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 15:42 schreef Hankster het volgende:

[..]

Wat een overbodige en late reactie
Zoals je had kunnen lezen was ik naar de C1000 en heb ik het een en ander gemist.... vertel mij graag even wat er met Carpenter en een of andere Koreean is gebeurd, dan ben ik weer up-to-date.

Thanks.
www.3voor12denhaag.nl
pi_56154799
Kan Erben geen co commentaar geven met Herbert dan kan krijg Herbert er geen woord meer tussen
pi_56154826
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 15:44 schreef Reddiablo het volgende:

[..]

Zoals je had kunnen lezen was ik naar de C1000 en heb ik het een en ander gemist.... vertel mij graag even wat er met Carpenter en een of andere Koreean is gebeurd, dan ben ik weer up-to-date.

Thanks.
Carpenter 2x vals dus DQ. Die Koreaan is vast Kyou-Yhuk (Pipo) Lee, die echt goed reed, 34.99. Verder was daar niet zoveel bijzonders mee.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 15:49:53 #299
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_56154838
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 15:44 schreef Reddiablo het volgende:

[..]

Thanks.
Dat zal allemaal best, maar daarom was het nog wel een overbodige reactie

Carpenter heeft zichzelf uit het toernooi geschoten, en ik zou niet weten welke Koreaan je bedoelt.
Kijk hier anders maar gewoon.

Alsjeblieft.

Edit: link werkt niet bijzonder goed
  zaterdag 19 januari 2008 @ 15:52:20 #300
25957 Reddiablo
pi_56154894
cheers boys!

Toch jammer van Kip, wel een outsider.

Hup Anni!
www.3voor12denhaag.nl
  zaterdag 19 januari 2008 @ 15:54:04 #301
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_56154934
Oh Anni geloof ik wel...ik vind het heren toernooi eigenlijk wel een stuk leuker eigenlijk; zeker de rit van Wotherspoon vs Bos gaat erg leuk worden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')