quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 09:04 schreef Copycat het volgende:Goedemorgen!
Even een vraagje nav de COS policy post. Ik zie in de contactmogelijkheden geen Feedback staan? Is Feedback voortaan enkel een middel om aan te geven dat er dubbele topics zijn en nummertjes verkeerd staan?
Ik vraag me dat ook af aangezien er in Feedback tegenwoordig kritiekposts zonder omhaal worden gedelete, zoals gisteravond. Onder het mom streep eronder, kan ik het begrijpen. Maar niet alles kun je rücksichtlos onder dezelfde streep scharen. En de kritiek die gisteren hier stond, viel mi niet onder die streep, maar onder een andere, die naar mijn idee te makkelijk wordt weggewuifd.
Mijn 2 cp's voor deze week.
Hmm, what to do? Lekker "zonder omhaal deleten" of antwoorden.. Shit, munt.

De FB blijft gewoon de FB zoals-ie was. Echter, om te voorkomen dat de rel van zaterdag weer oplaait, is die streep even getrokken. Dus nee, niet "alles" wordt "rücksichtlos" onder dezelfde streep geschaard. En dat van gisteren is gelezen, en wordt meegenomen. Wat gisteravond ook ge PM'd is aan Leandra, em Petre geeft dat hierboven ook aan.
Maar het vroég er haast om, om de rel opnieuw te doen oplaaien. En daar was die streep dus voor bedoeld, om dat te voorkomen.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."