En deze is helaas net te laat: DGK [COS #3220] Waar Johan Vlemmix gewond is en kan dus op slot.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:35 schreef akveor het volgende:
Wil iemand hier
[COS # 3219] Waar een feestje in het water valt.
het COS nummer veranderen in 3220?
Dank u
nee dan moet er staan " ik vind disana een xxx" dat mag wel.... bij de politie iig welquote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:39 schreef APK het volgende:
Wat is dat voor achterlijk gedoe dat Jappie, neemmijnietserieus en nog een of ander figuur gebanned zijn
Ik zag niks banwaardigs.
Edit: Ah, ik begrijp inmiddels dat jappie schreef dat disana een xxx is.
Dat is toch gewoon een mening
Veel plezier daar.quote:Op zondag 27 januari 2008 00:21 schreef Talitha het volgende:
Kee Gert, terwijl je opruimt: ik vind je echt wel lief. Maar ik voel me tegenwoordig zo verdomd onwelkom hier met al dat 'zij van de overkant'.![]()
Ik loop maar weer richting de herberg.![]()
Dat lijkt mij een beetje overdreven.quote:Op zondag 27 januari 2008 01:50 schreef puntoortje het volgende:
@gert... tot daar aan toe dat je me opmerking verwijderd maar dat bewijst alleen maar meer hoever een bepaald persoon zich ingelikt heeft...
nee gert, ze doet steken onder water geven, andere mensen afkafferen zonder daar "buiten haar boekje" te gaan..... ga zelf maar opzoek naar de goeielink... dat is jou werk.... pak niet de mensen die reageren op iets wat zij al tijden aan het aanwakkeren is !quote:Op zondag 27 januari 2008 01:54 schreef APK het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een beetje overdreven.
Toon mij een post waar door 'een bepaald persoon' buiten de policy gepost wordt
Sommige mensen zijn buitengewoon onaangenaam, maar als ze geen overtreding begaan kunnen ze ook niet gebanned worden...
Ik ben Gert niet hoor, gaf alleen mijn mening.quote:Op zondag 27 januari 2008 01:58 schreef puntoortje het volgende:
nee gert, ze doet steken onder water geven, andere mensen afkafferen zonder daar "buiten haar boekje" te gaan..... ga zelf maar opzoek naar de goeielink... dat is jou werk.... pak niet de mensen die reageren op iets wat zij al tijden aan het aanwakkeren is !
keek met me neus..... had echt een reactie van gert verwacht ... nu weet ie iig al wat mijn reactie zou zijnquote:Op zondag 27 januari 2008 02:00 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben Gert niet hoor, gaf alleen mijn mening.
Soms per ongeluk wel, je kunt het altijd proberen.quote:Op zondag 27 januari 2008 02:05 schreef Petre het volgende:
Bans worden niet besproken, ook hier niet.
Ik heb Kleinzusje deze keer ook nergens buiten de policy zien posten en toch heeft zij een ban. Dus die policy is blijkbaar niet alles bepalend. Dit alles begon met een paar onaangename steken van Disana. De 'dame' is er zonder kleerscheuren vanaf gekomen. Daar is ze goed in, dat moet ik haar nageven. Maar om dan vervolgens in dat admintopic te gaan rondparaderen en de beledigde onschuld te spelen! Ze geniet ervan, dat kan gewoon niet anders.quote:Op zondag 27 januari 2008 01:54 schreef APK het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een beetje overdreven.
Toon mij een post waar door 'een bepaald persoon' buiten de policy gepost wordt
Sommige mensen zijn buitengewoon onaangenaam, maar als ze geen overtreding begaan kunnen ze ook niet gebanned worden...
Tussen de regels door? Ik dacht dat ik het vrij rechtuit gezegd had.quote:Op zondag 27 januari 2008 11:02 schreef noekje het volgende:
Talitha, ze is er op dit moment niet dus ik ga er niet veel over zeggen want ze kan zichzelf niet verdedigen.
Verder zou het prettig zijn als je het gewoon laat rusten en niet tussen de regels door alsnog probeert te sneren. Het is wel klaar nu en ik ga anders de trend van de afgelopen nacht doorzetten.
Fijn, dank je wel!quote:Op zondag 27 januari 2008 11:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
Tussen de regels door? Ik dacht dat ik het vrij rechtuit gezegd had.
Dit is geen relpoging, ik moest het gewoon kwijt. En nu is het inderdaad klaar.
Ik open even een nieuwe.quote:Op zondag 27 januari 2008 11:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wanneer gaat ie weer open?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |