de humor daarin is gert is cool en jij nietquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:58 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wat is er gaaf aan als er iemand tot op het bot en in het openbaar uitgescholden word in de SC..?
Totaal ander inzicht van humor?![]()
Ik zie het al..feyenoord 3-3
Misschien kunnen we afspreken dat er maximaal 2 bedankjes of loftuitingen zijn per COS ...dat scheelt al gauw meer dan de helft denk ikquote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou vooruit danmaar
Dat bejubelen van die OP's zouden ze misschien moeten proberen wat in te dammen
Nu staan de eerste pagina's vol met bejubelingen over hoe goed en op tijd die cos wel niet is
Als je dat beperkt, krijgen de mensen die op die aandacht geilen misschien vanzelf iets minder zin om deze te maken
lekker puh! faggotquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:27 schreef Pavement het volgende:
[..]
de humor daarin is gert is cool en jij niet
Is alquote:Op zondag 24 februari 2008 01:53 schreef Soury het volgende:
Jawel ik maak weer es een topic aan de derde in een jaar en heb het nummertje goed maar vergeet dus de SC erin te vermelden..Iemand![]()
Het inzicht van de humor ontgaat me even. Ik vind Gert niet raar, waar ik op reageerde. Ik vind Gert gaaf. Het feit dat hij uit zijn slof schiet, maakt hem voor mij als persoon niet anders.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:58 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wat is er gaaf aan als er iemand tot op het bot en in het openbaar uitgescholden word in de SC..?
Totaal ander inzicht van humor?![]()
Ik zie het al..feyenoord 3-3
Aangevuldt.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:10 schreef Prospera het volgende:
Er missen 2 T's in de TT
[COS# 3337] Brian denkt dat Amanda door Eric vergiftigd wordt
Kunnen die aangevuld worden
bvd
Let vooral op de yvonne ofzoquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:09 schreef noekje het volgende:
[..]
Deze opmerking vind ik dan wel terecht want het is er idd weer ingeslopen. Is mijn schuld. Ik zal daar op gaan letten.
Beter laat dan nooitquote:Op dinsdag 26 februari 2008 01:13 schreef Leandra het volgende:
Deze staat nog open en kan dicht wegens 'helaas, net te laat, dubbel'
[COS #3341] een nieuw diepte(appel)punt in de kooi
Tja, 298. Zullen we hem anders gewoon vol maken en dan neem ik of jij de berichten van vorige week en deze week mee in het nieuwe topic.quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:50 schreef tuinfluiter het volgende:
Hoi Noekje,
Is het mogelijk dat je 2 posten van Desii delete in het Huub-topic,
dit zijn posten via photobucket en zijn niet meer in werking.
Dan is er wat meer ruimte , het topic staat nu op 298 .
Groet,
Tuinfluiter.
Wil jij een nieuwe openen?quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:06 schreef noekje het volgende:
Tja, 298. Zullen we hem anders gewoon vol maken en
dan neem ik of jij de berichten van vorige week en
deze week mee in het nieuwe topic.
Doe ik!quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:13 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Wil jij een nieuwe openen?
Ik kan dat verplaatsen niet.
Ik probeerde het nu te rekken.
Even over nagedacht.quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:21 schreef tuinfluiter het volgende:
Lieve Noekje,
Nou, dat is snel.
Wat ben je handig.![]()
Bedankt. x
Oei muisje toch !quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:39 schreef Soury het volgende:
Ja daar zijn we weer ik heb een nieuwe sc aangemaakt en wederom vergeten er een SC in te tikken.. Maar het nummertje is prima
Weet je dat zeker?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:39 schreef Soury het volgende:
Ja daar zijn we weer ik heb een nieuwe sc aangemaakt en wederom vergeten er een SC in te tikken.. Maar het nummertje is prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |