Ik vergeet steeds om die demo te spelenquote:Op maandag 14 januari 2008 18:27 schreef piet_pelle het volgende:
The Club is trouwens echt kut, dat ze daar zo'n hype om hebben durven maken.
Ach ik vind het best vermakelijk om naar te kijken alleen ik neem ze niet serieus want ze zijn zo ongelovelijk onprofessioneel en onobjectief.quote:Op maandag 14 januari 2008 18:30 schreef Edwinuss het volgende:
Er werd in het vorige topic een opmerking gemaakt over gamekings. Ik vind ze echt goed, ik baseer vaak mijn aankopen op de mening van hun en natuurlijk mijn eigen smaak, wat ik dus vet vind.
Ik vind ze ook echt goedquote:Op maandag 14 januari 2008 18:30 schreef Edwinuss het volgende:
Er werd in het vorige topic een opmerking gemaakt over gamekings. Ik vind ze echt goed, ik baseer vaak mijn aankopen op de mening van hun en natuurlijk mijn eigen smaak, wat ik dus vet vind.
Zolang ik het tof vind maakt het mij geen kut uit wat jij zegt.quote:Op maandag 14 januari 2008 18:34 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ach ik vind het best vermakelijk om naar te kijken alleen ik neem ze niet serieus want ze zijn zo ongelovelijk onprofessioneel en onobjectief.
Daarbij laten ze ook veel te veel crap games zien waar niemand op zit te wachten.
verkeerd uit bed gestapt ja?quote:Op maandag 14 januari 2008 18:43 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Zolang ik het tof vind maakt het mij geen kut uit wat jij zegt.
Ik ben zelfs blij dat ze "crapgames" ( volgens jou dan ) laten zien. Programma is kwalliteit, kan je niet ontkennen.
nee hoorquote:Op maandag 14 januari 2008 19:05 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
verkeerd uit bed gestapt ja?
TVPxbox360
Ik mag jou.quote:
Kwaliteit kan mij niet boeien. Ik kijk dat programma voor het vermaak.quote:Op maandag 14 januari 2008 18:43 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik ben zelfs blij dat ze "crapgames" ( volgens jou dan ) laten zien. Programma is kwalliteit, kan je niet ontkennen.
Je word oud Gijs, die taal is tegenwoordig heel normaal.. ik hoorde vandaag nog een radiointerview met een tweedekamerlid die afscheid nam met de woorden "Later"...quote:Op maandag 14 januari 2008 19:35 schreef Gamedemon het volgende:
Ik stoor me vooral aan het taalgebruik bij Gamekings.
Dingen als : "Die game is echt kut" of "Deze game is Kankervet" kun je gewoon niet zeggen als je serieus genomen wilt worden.
Ik ben 21 manquote:Op maandag 14 januari 2008 19:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je word oud Gijs, die taal is tegenwoordig heel normaal.. ik hoorde vandaag nog een radiointerview met een tweedekamerlid die afscheid nam met de woorden "Later"...
Mijn god hadden ze die niet direct kunnen ontslaan?quote:
Sorry had even het idee dat ik me op een forum bevond.quote:Op maandag 14 januari 2008 18:43 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Re-play value is zo hoogquote:Op maandag 14 januari 2008 19:49 schreef Edwinuss het volgende:
ben nu al een tijdje bezig met Dead Rising
vette game.
ik ben nog niet zo ver, maar vermaak me er aardig mee. Word alleen stront ziek van die lui in gele pakken.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Re-play value is zo hoogGeweldig spel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |