ik denk dat ik maar eens een slot op me deur ga nemenquote:Op maandag 14 januari 2008 17:21 schreef Ladidadida het volgende:
Is het al afgelopen?
hmm, schuurt dat niet een beetje dan?quote:Op maandag 14 januari 2008 17:27 schreef Dagonet het volgende:
Voor je gaat rukken eerst je hand insmeren met lijm en in een bak zand dopen, okay?
amy reid ftwquote:Op maandag 14 januari 2008 17:13 schreef Garisson72 het volgende:
ik zou Bree Olsen kijken, die schijnt heul goed te zijn. Want immers oscar-waardig gebleken.
misschien moet je wat minder schreeuwen...quote:Op maandag 14 januari 2008 17:24 schreef oorsnot het volgende:
[..]
ik denk dat ik maar eens een slot op me deur ga nemenhet lijkt Amsterdam centraal station hier wel in mijn kamer
Dan zou het topic sticky zijnquote:Op maandag 14 januari 2008 17:34 schreef Ladidadida het volgende:
Hoe zou Fok eruit zien als elke rukker hier even kwam melden wanneer ie losging
Je hebt gelijk, dat schuurt een beetje. Vervang die bak zand maar door een bak glasscherven of scheermesjes.quote:Op maandag 14 januari 2008 17:30 schreef oorsnot het volgende:
[..]
hmm, schuurt dat niet een beetje dan?
quote:Op maandag 14 januari 2008 17:37 schreef Phuturistixxx het volgende:
[..]
Dan zou het topic sticky zijn![]()
jij snapt het spelletje!quote:Op maandag 14 januari 2008 17:39 schreef Renesite het volgende:
Net voor etenstijd... Goedzo! Heb je straks meer ruimte voor je aardappeltjes.
Hier niet?quote:
vieze snorquote:
wellicht goed ideequote:Op maandag 14 januari 2008 17:37 schreef Phuturistixxx het volgende:
[..]
Dan zou het topic sticky zijn![]()
Ik denk dat dan alle servers zouden vastlopen en we de meeste nieuwe topics per dag kregen.quote:Op maandag 14 januari 2008 17:34 schreef Ladidadida het volgende:
Hoe zou Fok eruit zien als elke rukker hier even kwam melden wanneer ie losging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |