Ik zat mezelf trouwens echt op te vreten op mijn werk zaterdagochtend.
Werk bij een metaalbewerkings/productontwikkelings bedrijf als bijbaantje en mag daar af en toe mijn creativiteit kwijt. Nu moest ik een afzuiger ophangen en rollend maken, zodat hij langs een al aanwezig U profiel kon rijden.
Hele simpele oplossing bedacht en dacht het eventjes snel te maken, want dat moest wel makkelijk lukken in 2,5 uur. Maar ik maakte zulke stomme fouten toen ik het aan het maken was, zodat ik er 5 uur over heb lopen prutsen. Argh, frustrerend!! En ook altijd totale chaos rond om mij, altijd alles kwijt en alles ligt altijd overal.
Vervelend is ook dat ik nu altijd wel gestructureerd begin, maar daarna op de één of andere manier wat gehaaster wordt en de structuur dan altijd compleet verdwijnt.
Bah, die 5 uur was helemaal niet nodig geweest als ik gewoon eventjes rustig alles had uitgetekend en er even rustig voor ging zitten. Nu is dit maar een vakantiebaantje, maar het moet niet zo blijven doorgaan natuurlijk

.
Ik heb woensdag nog een belangrijk tentamen en ik ga morgen voor het eerst mijn studiedag benaderen als een gestructureerde 'werkdag'.
Dus dat betekend dat ik de begint tijd en de pauzes heb vastgelegd in mijn telefoon en die een signaal geeft als ik pauze heb of ik weer moet beginnen. Niet dat ik me de volledige tijd kan gaan concentreren, maar hopelijk beter dan dat het nu is (straks, straks, straks, straks).