Oef woordenboeken vergeten is ook niet handig nee, stom zijn dat soort dingen hèquote:Op maandag 21 januari 2008 16:40 schreef Lindytje het volgende:Hoe is je tentamen gegaan?
Écht of hou je jezelf dat voor?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:38 schreef Syheriat het volgende:
Iemand trouwens enig idee of je hier legaal dexyon kan krijgen? Methamfetamine, ik zou het graag eens proberen. Ik moet snel stoppen met m'n huidige medicatie, want straks is m'n verslaving niet meer te behouden. En ja, methamfetamine is veel verslavender, maar daar ga ik dan gewoon écht veel rustiger mee om
Wat voor mij op dit moment fantastisch werkt is mijn nieuwe telefoon. Zit perfecte agenda en takenlijst op. Als iemand iets aan mijn vraagt of ik dat wil doen zet ik het direct in de takenlijst en afspraken zet ik in de agenda. Een boekje heb je niet altijd bij je, dit heb ik altijd bij me en zo vergeet ik niet zoveel meer.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:53 schreef Lindytje het volgende:
hi allemaal,
Ik denk er over zo'n 'weekplanner-whiteboard' te gaan kopen om te kijken of dat wat helpt dingen te plannen per dag en wat meer overzicht te houden. Iemand daar toevallig ervaring mee? Werkt dat?
Groetjes, Lindy
Dat is ook wel een idee ja... Ik ga eens kijken of ik dat ook op mijn telefoon heb, wat een beetje toegankelijk is. Dank je wel voor de tip!!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:58 schreef frenkck het volgende:
[..]
Wat voor mij op dit moment fantastisch werkt is mijn nieuwe telefoon. Zit perfecte agenda en takenlijst op. Als iemand iets aan mijn vraagt of ik dat wil doen zet ik het direct in de takenlijst en afspraken zet ik in de agenda. Een boekje heb je niet altijd bij je, dit heb ik altijd bij me en zo vergeet ik niet zoveel meer.
Groot succes is het nog niet, te laat uit bed en de concentratie is er volledig niet. Terwijl ik gewoon goed heb geslapen, zaterdagnacht ook geen druppel alcohol op heb (was de bob) en op een rustig plekje zit. Mja wat kan me dan nog verder helpen.quote:Ik heb woensdag nog een belangrijk tentamen en ik ga morgen voor het eerst mijn studiedag benaderen als een gestructureerde 'werkdag'.
Dus dat betekend dat ik de begint tijd en de pauzes heb vastgelegd in mijn telefoon en die een signaal geeft als ik pauze heb of ik weer moet beginnen. Niet dat ik me de volledige tijd kan gaan concentreren, maar hopelijk beter dan dat het nu is (straks, straks, straks, straks).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |