quote:
Ik wacht even tot je klaar bent!quote:Op maandag 14 januari 2008 18:26 schreef Nostalgist het volgende:
Kanonne, jaag ik iedereen weg ?
Ik heb het al meerdere malen gehad over Huub's zwakke kanten. Wat mij van die pro Lieke posters voornamelijk opvalt dat er voornamelijk tegen Huub gepost wordt maar ze het nooit over Lieke's gedrag hebben. Heb het dan ook daar eens over.quote:Op maandag 14 januari 2008 18:15 schreef riri het volgende:
[..]
Niks van aantrekken van dat soort dooddoeners Neehe...
Gewoon doorgaan met je postings...laat je niet intimideren door dat soort opmerkingen.
Je hoeft je door niemand de mond te laten snoeren...in die villa proberen ze dat ook met bepaalde personen en dat lukt ze ook niet.
Altijd een zwaktebod een opmerking plaatsen zoals....."Wat een onzin"
zijn single verkoopt niet zo goed. Misschien is hij nou dakloos. Hij kwam ook zonder autoquote:Op maandag 14 januari 2008 18:32 schreef petraa het volgende:
Het is toch zeker wel een grapje dat LL terug is in de Kooi, wat heeft die NEPrappert daar te zoeken ?
Net zoals jullie ook elkaar naar de mond praten.... zo irritant dat het bijna niet meer serieus te nemen is.quote:Op maandag 14 januari 2008 18:29 schreef neehe het volgende:
[..]
Nee Riri, ik trek me er ook niets van aan.
Als ik zin heb dan post ik hier, maar vaak heb ik er geen eens zin in, en ik reageer ook niet overal op.
Er wordt hier zoveel onzin gepost, en nagepraat, dat zal wel door verveling komen.
Hier ben ik het zó mee eenschquote:Op maandag 14 januari 2008 18:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat mij van die pro Lieke posters voornamelijk opvalt dat er voornamelijk tegen Huub gepost wordt maar ze het nooit over Lieke's gedrag hebben. Heb het dan ook daar eens over.
Geen grapje.....quote:Op maandag 14 januari 2008 18:32 schreef petraa het volgende:
Het is toch zeker wel een grapje dat LL terug is in de Kooi, wat heeft die NEPrappert daar te zoeken ?
Lieke wordt dan ook al voldoende en vaak volstrekt onnodig afgezeken door mensen die kennelijk last van tunnelvisie hebben en weinig anders meer kunnen dan zeik-opmerkingen posten...quote:Op maandag 14 januari 2008 18:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb het al meerdere malen gehad over Huub's zwakke kanten. Wat mij van die pro Lieke posters voornamelijk opvalt dat er voornamelijk tegen Huub gepost wordt maar ze het nooit over Lieke's gedrag hebben. Heb het dan ook daar eens over.
De kooi ingeneukt en nu weer Jaap onder z'n ballen kietelen. Daarbij roddelt ze over Huub maakt hem zwart waar ze maar kan. Geeft nooit direct antwoord. Ellenlang gezever dat ze met rust gelaten wil worden. Draait om alles heen.
Veel plezier met dat valse nep secreet.
quote:Op maandag 14 januari 2008 18:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien moet iedereen gewoon eens positief gaan posten over de bewoner die hij/zij wel mag, ipv dat gedram over degenen die je niet mag.. op die manier weet de Febo ook stukken beter wie ze wel en niet in die fucking kutvilla moeten houden, want nu blijf je binnen zolang er over je geluld wordt...
Shit, dat is de oplossing.. ik word gewoon Mike-fan.. dan kan ik lekker over hem posten en als er over hem gepost wordt.. dan is ie interessant genoeg om binnen te houdenquote:Op maandag 14 januari 2008 18:35 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Geen grapje.....![]()
Ach.... Hij zal wel de rust moeten verbeelden in DGK, en Mikey zal er eerdaags wel uitgaan, vermoed ik....
De kooi ingeneukt = niet waar, zelfs Huub gelooft dat niet.quote:Op maandag 14 januari 2008 18:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb het al meerdere malen gehad over Huub's zwakke kanten. Wat mij van die pro Lieke posters voornamelijk opvalt dat er voornamelijk tegen Huub gepost wordt maar ze het nooit over Lieke's gedrag hebben. Heb het dan ook daar eens over.
De kooi ingeneukt en nu weer Jaap onder z'n ballen kietelen. Daarbij roddelt ze over Huub maakt hem zwart waar ze maar kan. Geeft nooit direct antwoord. Ellenlang gezever dat ze met rust gelaten wil worden. Draait om alles heen.
Veel plezier met dat valse nep secreet.
Ha ha ha.quote:Op maandag 14 januari 2008 18:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Net zoals jullie ook elkaar naar de mond praten.... zo irritant dat het bijna niet meer serieus te nemen is.
Mikey is écht !quote:Op maandag 14 januari 2008 18:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Shit, dat is de oplossing.. ik word gewoon Mike-fan.. dan kan ik lekker over hem posten en als er over hem gepost wordt.. dan is ie interessant genoeg om binnen te houden
Ik zou je graag willen geloven maar Mikey komt via een castingburo en praat ook alleen maar over shots en tv maken. Dat had hij al snel in de gaten.quote:Op maandag 14 januari 2008 18:43 schreef Nostalgist het volgende:
De laatste der Mohikanen qua echte mensen in DGK !
moet wel eerst het hokje toestemming geven he! denk daar wel aan!quote:Op maandag 14 januari 2008 18:29 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
Lieke: "Ik moet al twee uur lang plassen"
Mijn hemel, waarom spreekt ze dat uit? Heeft ze het zo druk dan ???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |