Als je met onzin komt en er later 1 ding uithaalt vind ik dat zwak.quote:
DGK_REDACTIE leest hier mee. Je ziet aan zijn kop en het gapen dat hij net wakker is.quote:Op maandag 14 januari 2008 17:30 schreef T-lex het volgende:
Huh..brian zit in de chill met Selene.
Dit Schreef ik :quote:Op maandag 14 januari 2008 17:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Als je met onzin komt en er later 1 ding uithaalt vind ik dat zwak.
Die onzin post doorvoor vergeet je dan maar voor het gemak.quote:Op maandag 14 januari 2008 17:33 schreef neehe het volgende:
[..]
Dit Schreef ik :
Nee, waarom heeft hij dan een alcoholverbod ?![]()
Zeker omdat hij zo goed met drank kan omgaan.![]()
Wat nou onzin.
Misschien kan HiDiHo iets verzinnen?quote:
Speciaal voor jou nog een keer.quote:Op maandag 14 januari 2008 17:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Die onzin post doorvoor vergeet je dan maar voor het gemak.
Werken voor je geld, lui zeikmormelquote:Op maandag 14 januari 2008 17:36 schreef Disana het volgende:
Selene: Huub probeert nou weer tv te maken omdat dat meisje hier is. [ ] Ik heb er geen zin in, ik heb er geen behoefte aan.
Dat zegt ze dan verkeerd. Amanda zei dat Zeur zelf met het dansmeisje wil praten, waarop Huub zei: Mooooi, dan hoef ik niks te doen.quote:Op maandag 14 januari 2008 17:36 schreef Disana het volgende:
Selene: Huub probeert nou weer tv te maken omdat dat meisje hier is. [ ] Ik heb er geen zin in, ik heb er geen behoefte aan.
Blijft onzin... voor de duidelijkheid... Huub heeft een alcoholverbod.quote:Op maandag 14 januari 2008 17:37 schreef neehe het volgende:
[..]
Speciaal voor jou nog een keer.
Op maandag 14 januari 2008 16:58 schreef neehe het volgende:
Huub kan met twee dingen niet omgaan en dat zijn drank en vrouwen.
Als Lieke wil heeft ze Huub er zo uit, gewoon voor hem gaan staan en hem met alles tegenspreken
dan flipt hij vanzelf en slaat haar, weg Huubje.
Die gifkikker wil nu eenmaal altijd gelijk krijgen en duld geen tegenspraak.
Niks onzin.
Ach dat gebeurt hier niet met Lieke ?quote:Op maandag 14 januari 2008 17:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Blijft onzin... voor de duidelijkheid... Huub heeft een alcoholverbod.
Ik begrijp je doel wel.... Huub zoveel mogelijk zwart maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |