Dank!

@fs180: ja, die naam is eigenlijk een hele oude nickname waar ik moeilijk vanaf kan komen... Veranderen gaat niet zo simpel jammergenoeg.
@klaasdj: nee, ik heb nog niet bij een label aangeklopt. Ik maak nog steeds muziek voor de lol, eigenlijk... Wordt me ook allemaal teveel gedoe, ben ik bang. En je moet zo ongelooflijk veel mazzel hebben om iets te bereiken met muziek in dit landje... plus hoogontwikkeld ellebogenwerk, zelfverzekerdheid, arrogantie en een goed uiterlijk: allemaal zaken die er bij mij niet inzitten.

Maar goed, het zou natuurlijk best kunnen dan een of ander bandje iets met een nummer van mij zou kunnen doen: zou ook al leuk zijn.
@BlackLining: ja, de vocals doe ik ook zelf. Eigenlijk is dat het enige wat 'echt' is aan mijn muziek, want (om te voorkomen dat iedereen gaat denken dat ik een multi-instrumentalist ben) alle instrumenten zijn VSTi's, dus softsynths, samplers, etc. Ik speel of programmeer wel echt élke noot zelf in, dat wel, maar dus niet live met analoge instrumenten. Nou ja, vaak wel live, via een oude Roland D-20, maar dan bewerk ik de MIDI-data in de computer.

Het is dus wel echt helemaal 'mijn' muziek, maar wel gemaakt via de computer. Op m'n stem na dus. Ik vind het dan wel weer de lol om alles zoveel mogelijk 'echt' (analoog) te laten klinken, alsof er echt een band speelt.