Niet zo negatief, Steek en Hunt is klote maar die overige 3 ga je er waarschijnlijk alleen maar op vooruit als die weggaan.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
En wie gaan de vervangers worden?
Stekelenburg > Velthuizen
Heitinga > ???
Maduro > ???
Huntelaar > ???
Urby > ???.
voor de kantine vacature?quote:Op maandag 14 januari 2008 13:54 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Is misschien gek idee.. maar is Jeroen Heubach geen optie?
Heitinga ga je ook missen. Geef ik je op een papiertje.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:07 schreef navigator het volgende:
[..]
Niet zo negatief, Steek en Hunt is klote maar die overige 3 ga je er waarschijnlijk alleen maar op vooruit als die weggaan.
quote:Op maandag 14 januari 2008 14:07 schreef navigator het volgende:
[..]
Niet zo negatief, Steek en Hunt is klote maar die overige 3 ga je er waarschijnlijk alleen maar op vooruit als die weggaan.
quote:Op maandag 14 januari 2008 11:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
En wie gaan de vervangers worden?
Stekelenburg > Waterman
Stam > Jaliens
Heitinga > Donk
Maduro > De Zeeuw
Davids > Schaars
Huntelaar > Dembele
Urby > Pocongoli
![]()
Edman.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:06 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Je bent op zoek naar opties.. Heubach is een van neerlands beste linkerbacks.. (tezamen met Tim de Cler) oftewel EEN ECHTE LINKSBACK.. En geen omgetoverde linkshalf.. Ik heb vrij weinig andere opties eigenlijk voor die linksback positie.. wat jij?
Lol, hoezo?quote:Op maandag 14 januari 2008 14:19 schreef Messenga het volgende:
Trouwens, Vertonghen juichte (spel ik dat zo goed?) al voor z'n goal
.
Vergeet het maar vriendquote:
quote:Erik Edman hoopt nog deze maand terug te keren naar de Engelse Premier League. De voormalig speler van SC Heerenveen en Tottenham Hotspur, die momenteel bij het Franse Stade Rennes speelt, staat in de belangstelling van 'twee of drie Engelse clubs', zo heeft Rennes-manager Pierre Dréossi laten weten.
Omgetoverde back? De Cler is in het begin ook vaak als centrum verdediger gebruikt dus dat zegt niets. Als dadelijk vermaelen terug is moet Verthongen gewoon linksback. Dat deed hij voortreffelijk, zie utrecht-uit bijvoorbeeld. Defensief zeker en vanuit die positie gevaarlijk met zijn goede passing.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:06 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Je bent op zoek naar opties.. Heubach is een van neerlands beste linkerbacks.. (tezamen met Tim de Cler) oftewel EEN ECHTE LINKSBACK.. En geen omgetoverde linkshalf.. Ik heb vrij weinig andere opties eigenlijk voor die linksback positie.. wat jij?
Dus de dubbele bezetting wordt jeugd?quote:Op maandag 14 januari 2008 14:26 schreef Sethje het volgende:
[..]
Omgetoverde back? De Cler is in het begin ook vaak als centrum verdediger gebruikt dus dat zegt niets. Als dadelijk vermaelen terug is moet Verthongen gewoon linksback. Dat deed hij voortreffelijk, zie utrecht-uit bijvoorbeeld. Defensief zeker en vanuit die positie gevaarlijk met zijn goede passing.
Gewoon Verthongen op back, lijkt me simpel zat toch. En laat Slijngard maar eens meedoen.
Alleen Demy de Zeeuw, Stijn Schaars (twijfelgeval in verband met blessures) en Moussa Dembele zou ik serieus graar zien komen, misschien in de toekomst Ryan Donk. Maar de rest was niet serieus, het zou een blunder zijn om Sébastien Pocognoli nu van AZ over te nemen, terwijl we hem eerst zelf volgden. Verder is Kenneth Vermeer minstens gelijkwaardig aan Boy Waterman en denk ik dat Kew Jaliens alleen nog maar minder zal worden.quote:
Nee sukkel.. Vertonghen stak zijn handen omhoog omdat hij zag dat Huntelaar onderuitgetrokken werd..quote:Op maandag 14 januari 2008 14:19 schreef Messenga het volgende:
Zeeuw en Jaliens zou je nog kunnen overwegen. [afbeelding]
Trouwens, Vertonghen juichte (spel ik dat zo goed? [afbeelding]) al voor z'n goal [afbeelding].
het is toch niet meer dan normaal dat Verthongen de basiskracht is en bij een blessure of iets dergelijks ingevuld door een getalenteerde jeugdspeler of een upcoming man uit het 2e. Dat is waar ajax voor staat. Niet voor iedere positie 2 derderangs polen gaan kopenquote:Op maandag 14 januari 2008 14:30 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Dus de dubbele bezetting wordt jeugd?
Hap hap.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:34 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Nee sukkel.. Vertonghen stak zijn handen omhoog omdat hij zag dat Huntelaar onderuitgetrokken werd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |