Does De Zeeuw ring any bells?quote:Op maandag 14 januari 2008 13:20 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Waarom had Luinge iets goed te maken?
quote:Op maandag 14 januari 2008 13:22 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Misschien die buitenspel 0-1? Kan me weinig anders bedenken?
Of misschien die trap van (volgens mij Koenders of el Hamdaoui) op Vertonghen.. waar ie maar geel voor gaf..
nou hij keurde anders ook een goal van az goed waar de zeeuw leuk voor stekelenburg stond.quote:
Daar had ie ook gerust een rode kaart voor mogen geven.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:22 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Of misschien die trap van (volgens mij Koenders of el Hamdaoui) op Vertonghen.. waar ie maar geel voor gaf..
Pocognoliquote:Op maandag 14 januari 2008 13:31 schreef ub40_bboy het volgende:
die lompe collin had ook wel rood mogen hebben voor een overtreding. [afbeelding] weet niet meer op wie.
nou van achter op zijn enkel, die zijn wel nasty anders.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:36 schreef Lyzio het volgende:
Zo schandalig was die overtreding nou ook alweer niet.
Per saldo niet zo'n groot verschil, aangezien Klavan ook linkshalf speelt. Schilder is technisch beter, Klavan fysiek sterker. Alleen ik ben bang dat Ajax hem voor de linksback haaltquote:Ajax wil Robbert Schilder in de poging betrekken om Ragnar Klavan van Heracles Almelo over te nemen. De Almeloërs zien de linkspoot graag in Overrijssel terugkeren en willen, indien de juiste prijs wordt geboden, meewerken aan een vertrek van de Est. (Het Parool)
Doe normaal man.. als iemand van AZ of welke club dan ook deze overtreding op een van onze mannen gemaakt had... dan hadden we het van de daken geschreeuwd.. de overtreding was donkerrood..quote:Op maandag 14 januari 2008 13:36 schreef Lyzio het volgende:
Zo schandalig was die overtreding nou ook alweer niet.
logisch, wij hebben een normale linksback nodig.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:41 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Per saldo niet zo'n groot verschil, aangezien Klavan ook linkshalf speelt. Schilder is technisch beter, Klavan fysiek sterker. Alleen ik ben bang dat Ajax hem voor de linksback haalt
Het moment was zo lullig. Even daarvoor kreeg Vertonghen ook al geel, het stond verdomme 5-1 volgens mij...quote:Op maandag 14 januari 2008 13:39 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
nou van achter op zijn enkel, die zijn wel nasty anders.
Ja, maar ik heb het idee dat Collin zo indruk wil maken op het publiek.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het moment was zo lullig. Even daarvoor kreeg Vertonghen ook al geel, het stond verdomme 5-1 volgens mij...
Moet je dus Klavan niet halen.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:42 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
logisch, wij hebben een normale linksback nodig.
Yep vermoeden had ik ook.. mgoed.. hij werd niet uitgefloten in het veld.. dus.. en hij toonde inzet.. alleen.. komt ie gewoon voetbalkwalitatief te kort..quote:Op maandag 14 januari 2008 13:45 schreef ub40_bboy het volgende:
[afbeelding]
[..]
Ja, maar ik heb het idee dat Collin zo indruk wil maken op het publiek.
Wel een mooie rush, die ene keer aan de rechterkant. Kwam die toch mooi ff voorbij opdam volgens mijquote:Op maandag 14 januari 2008 13:51 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Yep vermoeden had ik ook.. mgoed.. hij werd niet uitgefloten in het veld.. dus.. en hij toonde inzet.. alleen.. komt ie gewoon voetbalkwalitatief te kort..
True. Neemt niet weg dat ik persoonlijk de overtreding diepgeel vond in plaats van rood. Het moment waarop was inderdaad erg dom. Of Colin indruk wou proberen te makem op het publiek betwijfel ik. Daar heeft hij bij lange na het verstand niet voor.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:42 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Doe normaal man.. als iemand van AZ of welke club dan ook deze overtreding op een van onze mannen gemaakt had... dan hadden we het van de daken geschreeuwd.. de overtreding was donkerrood..
als je wilt dat we jou seriues nemen kun je dit soort uitspraken beter niet doenquote:Op maandag 14 januari 2008 13:54 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Is misschien gek idee.. maar is Jeroen Heubach geen optie?
Je bent op zoek naar opties.. Heubach is een van neerlands beste linkerbacks.. (tezamen met Tim de Cler) oftewel EEN ECHTE LINKSBACK.. En geen omgetoverde linkshalf.. Ik heb vrij weinig andere opties eigenlijk voor die linksback positie.. wat jij?quote:Op maandag 14 januari 2008 14:02 schreef Sethje het volgende:
[..]
als je wilt dat we jou seriues nemen kun je dit soort uitspraken beter niet doen
Das me toch een stumperquote:Op maandag 14 januari 2008 13:54 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Heubachquote:Op maandag 14 januari 2008 13:54 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Als een soort nieuwe Jan van Halst?quote:Op maandag 14 januari 2008 13:54 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Niet zo negatief, Steek en Hunt is klote maar die overige 3 ga je er waarschijnlijk alleen maar op vooruit als die weggaan.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
En wie gaan de vervangers worden?
Stekelenburg > Velthuizen
Heitinga > ???
Maduro > ???
Huntelaar > ???
Urby > ???.
voor de kantine vacature?quote:Op maandag 14 januari 2008 13:54 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Heitinga ga je ook missen. Geef ik je op een papiertje.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:07 schreef navigator het volgende:
[..]
Niet zo negatief, Steek en Hunt is klote maar die overige 3 ga je er waarschijnlijk alleen maar op vooruit als die weggaan.
quote:Op maandag 14 januari 2008 14:07 schreef navigator het volgende:
[..]
Niet zo negatief, Steek en Hunt is klote maar die overige 3 ga je er waarschijnlijk alleen maar op vooruit als die weggaan.
quote:Op maandag 14 januari 2008 11:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
En wie gaan de vervangers worden?
Stekelenburg > Waterman
Stam > Jaliens
Heitinga > Donk
Maduro > De Zeeuw
Davids > Schaars
Huntelaar > Dembele
Urby > Pocongoli
![]()
Edman.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:06 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Je bent op zoek naar opties.. Heubach is een van neerlands beste linkerbacks.. (tezamen met Tim de Cler) oftewel EEN ECHTE LINKSBACK.. En geen omgetoverde linkshalf.. Ik heb vrij weinig andere opties eigenlijk voor die linksback positie.. wat jij?
Lol, hoezo?quote:Op maandag 14 januari 2008 14:19 schreef Messenga het volgende:
Trouwens, Vertonghen juichte (spel ik dat zo goed?) al voor z'n goal
.
Vergeet het maar vriendquote:
quote:Erik Edman hoopt nog deze maand terug te keren naar de Engelse Premier League. De voormalig speler van SC Heerenveen en Tottenham Hotspur, die momenteel bij het Franse Stade Rennes speelt, staat in de belangstelling van 'twee of drie Engelse clubs', zo heeft Rennes-manager Pierre Dréossi laten weten.
Omgetoverde back? De Cler is in het begin ook vaak als centrum verdediger gebruikt dus dat zegt niets. Als dadelijk vermaelen terug is moet Verthongen gewoon linksback. Dat deed hij voortreffelijk, zie utrecht-uit bijvoorbeeld. Defensief zeker en vanuit die positie gevaarlijk met zijn goede passing.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:06 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Je bent op zoek naar opties.. Heubach is een van neerlands beste linkerbacks.. (tezamen met Tim de Cler) oftewel EEN ECHTE LINKSBACK.. En geen omgetoverde linkshalf.. Ik heb vrij weinig andere opties eigenlijk voor die linksback positie.. wat jij?
Dus de dubbele bezetting wordt jeugd?quote:Op maandag 14 januari 2008 14:26 schreef Sethje het volgende:
[..]
Omgetoverde back? De Cler is in het begin ook vaak als centrum verdediger gebruikt dus dat zegt niets. Als dadelijk vermaelen terug is moet Verthongen gewoon linksback. Dat deed hij voortreffelijk, zie utrecht-uit bijvoorbeeld. Defensief zeker en vanuit die positie gevaarlijk met zijn goede passing.
Gewoon Verthongen op back, lijkt me simpel zat toch. En laat Slijngard maar eens meedoen.
Alleen Demy de Zeeuw, Stijn Schaars (twijfelgeval in verband met blessures) en Moussa Dembele zou ik serieus graar zien komen, misschien in de toekomst Ryan Donk. Maar de rest was niet serieus, het zou een blunder zijn om Sébastien Pocognoli nu van AZ over te nemen, terwijl we hem eerst zelf volgden. Verder is Kenneth Vermeer minstens gelijkwaardig aan Boy Waterman en denk ik dat Kew Jaliens alleen nog maar minder zal worden.quote:
Nee sukkel.. Vertonghen stak zijn handen omhoog omdat hij zag dat Huntelaar onderuitgetrokken werd..quote:Op maandag 14 januari 2008 14:19 schreef Messenga het volgende:
Zeeuw en Jaliens zou je nog kunnen overwegen. [afbeelding]
Trouwens, Vertonghen juichte (spel ik dat zo goed? [afbeelding]) al voor z'n goal [afbeelding].
het is toch niet meer dan normaal dat Verthongen de basiskracht is en bij een blessure of iets dergelijks ingevuld door een getalenteerde jeugdspeler of een upcoming man uit het 2e. Dat is waar ajax voor staat. Niet voor iedere positie 2 derderangs polen gaan kopenquote:Op maandag 14 januari 2008 14:30 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Dus de dubbele bezetting wordt jeugd?
Hap hap.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:34 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Nee sukkel.. Vertonghen stak zijn handen omhoog omdat hij zag dat Huntelaar onderuitgetrokken werd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |