http://www.youtube.com/watch?v=DsozE86sbUsquote:De transfer van Alves, van Alves, van Alves.
De transfer van Alves die is al 10 keer afgeketst.
Miljoenen, miljoenen, miljoenen geen probleem.
Maar Alkmaar, maar Alkmaar, wie wil daar nou nog heen?
Dat 100% zeker, daar twijfel ik geen moment aan. Maar daarna is ie wel weg. Nooit de CL in met KJHquote:Op maandag 14 januari 2008 11:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat een held.Huntelaar
![]()
Opbokken met die Engelse ploegen zou ik zeggen. Hij maakt het seizoen gewoon in Amsterdam af
We hebben Luque nogquote:Op maandag 14 januari 2008 11:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat 100% zeker, daar twijfel ik geen moment aan. Maar daarna is ie wel weg. Nooit de CL in met KJH.
Die zat er gezellig bij gister op de bank...quote:
Mijn god wat een droogkloot zegquote:Op maandag 14 januari 2008 11:18 schreef BoNi het volgende:
[..]
Die zat er gezellig bij gister op de bank...
Idemquote:Op maandag 14 januari 2008 11:21 schreef Cyberia18 het volgende:
Doet Ajax TV het toevallig wel bij jullie? Videos blijven telkens haken op ''loading''.
ik vind het vooral zonde van die bult geld die we nu weggooien, voor het zelfde geld had je twee getalenteerde jongens aan kunnen trekken.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:20 schreef Damzkieee het volgende:
Wel zonde. Goeie speler in potentie.
Stekelenburg ook wel.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:20 schreef Messenga het volgende:
Ja, Huntelaar zijn we wel kwijt na dit seizoen
Dat ook.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:24 schreef Sethje het volgende:
[..]
ik vind het vooral zonde van die bult geld die we nu weggooien, voor het zelfde geld had je twee getalenteerde jongens aan kunnen trekken.
hij speelt pas een half seizoen bij ons, en daarbij is Adrie interim. Hij krijgt zijn kans nog welquote:Op maandag 14 januari 2008 11:21 schreef Urquhart het volgende:
Of de nieuwe trainer moet het in Luque zien zitten. Maar het lijkt wel een beetje einde verhaal.
Laten we Heitinga ook niet vergeten. Moeten hopen dat gabri blijft.quote:
Het aantrekken van eventuele talenten wordt echt niet geblokkeerd door het feit dat Luque aanwezig is.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:24 schreef Sethje het volgende:
[..]
ik vind het vooral zonde van die bult geld die we nu weggooien, voor het zelfde geld had je twee getalenteerde jongens aan kunnen trekken.
Hij heeft in ieder geval één keer voor Ajax mogen scoren in de CL, tegen Inter.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat 100% zeker, daar twijfel ik geen moment aan. Maar daarna is ie wel weg. Nooit de CL in met KJH.
Wat was er mis met Rosales?quote:Op maandag 14 januari 2008 10:17 schreef macondo het volgende:
[..]
Een Argentijnse slager van het type Rosales, Gabrich of Juan zeker..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |